Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää iltaturvotus on kyl jotai järkkyä...joka ilta iltapalan jälkeen maha oikee pullahtaa kunnolla ja varmaa vähä närästääki:( yritäppä sitte tässä ku/jos miehellä jonkunlaisia himoja ois.. :( pöh...no himot on kyl itellä vähentyny:(

Joo - iltaturvotus on melkoista!!! Mulla tätä perusturvotusta lisää vielä tää ummetus, joka tuo ikävää oloa ja lisäturvotusta vatsaan. :/

Huoh... nuikuin sitten vaan 4h viime yönä.. illalla huomasin vahingossa sähköpostissa kovin stressaavan asian, ja sitten ei tullut uni silmään...lopulta kun nukahdin niin sitten taas heräsin liian aikaisin. Tän ois voinut laittaa myös tohon huolet ja murheet ketjuun, mut en ehkä jaksa selittää sitä itse asiaa. Kuitenkin yksi taho meidän elämässä ei hoida asioita kunnolla. Onneks mulla on luultavasti tänään mahdollisuus nukkua päiväunet, kun pääsin sitten lähtemään aikaisemmin töihin. Silti ärsyttää, miksi aina käy näin. Ja tänään on varmaan sitten noita muitakin oireita enemmän, kun on väsynyt. Ainakin nyt heti etova olo päällänsä, vaikka vasta tunti aamupalasta... :/ Pitäis jaksaa tässä jotain saada aikaiseksi.

Tsemppiä kultamarja!

Mä toivob että väsymys loppuu parin viikon päästä. Silloin pitäis palata töihin. Nyt oon lomalla nukkunut 1-2 päikkärit ja nukahdan niin sikeästi että ja saatan nukkua helposti 1-2 tuntia. Ei tule onnistumaan kun meen takaisin lomalta töihin :D

Jaksamisia kultamarja! :)
Täällä on nukuttu kyllä tosi sikeästi ja nyt aamukahvilla auringon paisteessa ja esikoinen leikkii vieressä, ihanaa ku ei ole kiire mihinkään:happy:

Täällä vaan selkää särkee, muuta ei vielä ole :confused: onko kellään muulla ollut selkäsärkyjä?

Cascada, minä heräsin tänään myös selkäsäryn kanssa. Ja en tiiä liittyykö tämä jotenkin tuohon selkään, mutta jalat on ollu tänään aivan puutuneet ja voimattomat. Eikä eilen tullu edes paljoo käveltyy...

Mua alkaa häiritä tää oireiden puuttuminen :( ei ees tissit oo enää niin kipeet...huoh...pitäs varmaa aamul(tai päiväl) tehä toi vika testi muttei sekää mitää varmaa kerro vaik kui ois positiivinen :( voi himputti näitä pitkiä päiviä... Nooh ny pojua käyttää siel neuvolas...

Täällä aivan JÄÄTÄVÄ turvotus. Tuntuu että kaikki varmasti huomaa pian ku on niin järkky turvotus. Väsyttää myös ja mahaa juilii ikävästi, syödä ei oikein jaksa kovin paljoo ku alkaa ällöttään. Viikkoja vasta 4+3.

Hei kaikki. Uus tällä palstalla,ennen viipelsin lapsettomuus palstalla ku yritystä on ollu enemmän ja vähemmän 5vuotta:dead: Eilen plussasin sitte yhtäkkiä:happy: Oireita on tullu vähäsen jo. Ennen testiä ja nytki väsyttää ihan hirveästi,vois vain maata sängyssä koko ajan :D vattanpohjaa nipistelee joskus ja ei ne tissit vaan ne nännit,AUUTS! Ja minusta on tullu kusiainen,joka välissä vessassa rampata :D pikkusen huimausta on ja sen jälkeen alkaa nenäverenvuoto,tosi ilkeää. Muuta ei olekkaan vielä tullu.

Mulla oli ihan kamala päivä, piti yrittää asioita hoitaa ja kamala stressi päällä :( Ei johdu siis raskaudesta, mutta rupesin kyllä itkeen kun työkaveri sattu kysyyn just tänään mitä kuuluu. Sainpahan sympatiaa vähän.. Huoh vaan. On tämä välillä niin rankkaa. Enkä saanut nyt iltapäivälläkään nukuttua, viime yö jäi tosiaan neljään tuntiin. En vaan saa unta kun kelaan noita asioita mielessä :( Fyysisten oireitten kanssa selvinnyt, varmaan vähän kuollut tossa illalla. Toivottavasti mies jaksaisi olla pojan kanssa. Harkitsen ottaa panadolia, eikös sitä saanu kuitenkin satunnaisesti käyttää. Pää varmaan kohta kanssa pamahtaa.

Maha jomotellut aika paljon nyt illalla. Ihan tuntuu että pitäisi huilata. Varmaan reagoi rankempaan päivään. Onneksi mies oli nyt ymmärtäväisellä tuulella ja pääsin huilaamaan <3

Sasupala kiva että oireet löyty taas!

Takaisin