Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep jep. Täällä aaltoilevaa pahaaoloa ollut tänään.. Rukoilen ettei ala samaks oksennusorkesteriksi kuin kaksi edellistä.
Yrittäjän ei olis varaa olla viikko tolkulla saikulla...

Jennie, sama! Tänä aamuna oireet poissa. Maistui taas vanha kunnon smoothie ja kahviakin tekis mieli aika lujaa. Noinkohan se oli siinä, vai vieläkö voi tulla takaisin. Ei auta kun odottaa.

Miulla ei oo ollu vielä mitään oireita:grin tänään vissiin rv 4+3. Toivottavasti ei ainakaan tule sitä oksentamista :meh:pitäs töissäkin käyä ku niitä vielä vähän on. Ei tarvii onneks pomolle ilmotella mitään ku sit ens keväänä, kun soittaa taas töihin :grin

Täällä 6+0. Nyt rupee oireita olemaan jo ihan selvästi. Rinnat on niin arat ja etovaa oloa aaltoilevasti (on voimakkaampaa kuin viikko sitten) ja iltasin jomottelee yleensä mahaa vähän. Tähän vielä päälle rankkatyöviikko. Huh. Onneks on perjantai :D

Naama on kyl kauheassa kunnossa. Jos on pari finniä ollut ennenkin niin nyt on erityisesti posket ja leuka täynnä. Ääks! ! :eek:

Täällä kans 6+0, oireita ei juurikaan ole ollut. Ainoana kipeet rinnat ja naama kukkii täälläkin :D Oon kyllä vähän odotellut jotain muutakin oireita, nyt huolettaa että onko kaikki kunnossa kun ei mitään oireita silleen ole. Mutta kai oireettomuuskin on ihan normaalia :)

Varsinkin näköjään näin alussa oireettomus vaikuttais olevan jopa aika yleistä. Tai sit ei laske niitä perus väsymystä ja finnejä oireiks:D täällä ei taida kellään olla vielä kunnon oksentelua? Kumpa ei tuliskaan...

Mulla vain jonain päivänä ollut vähän etovaa oloa. Vähän murehdin kun yks kohta masussa jossa eniten tuntemuksia, ei niinkään kipua, mut kuitenkin. Huolestunut kun vain yhdessä kohdassa... :(

Marppanen en usko että on syytä huoleen!

Niialla tais olla ainakin jo pahoinvointi päällä, tsemppiä jos jaksat lueskella.

Täällä ei kyllä tunnu näin vapaapäivänä ees etovaa oloa. Aika vähissä oireet. Tosin tänään oon törttöillyt täällä kotona jo monta kertaa..lapsen ruokia meni hukkaan. Vaikea keskittyä mihinkään tarkkuutta vaativaan ja muisti pätkii. :O Tuleekohan tällä kertaa enemmän mielialaoireita? Viikot 4+5.

Kultamarja : toivotaan ettei olis huolta. Eilenillalla samassa paikassa pieniä pistoja. Meni ohi ja äsken alkoi uudestaan. Silloin tällöin tuntuu pientä juilintaa. Eikä oikein muualla tuntemuksia...

Täällä edelleen samaa mitä ollu sen pari viikkoa... eli välillä pieni kuvotuksen tunne joka menee aika nopsaan ohi. Välillä hentoista menkkajomottelua selässä, mutta suurimmaksi osaksi ihan oireetonta... Väsy painaa, mutta onkohan se raskaudesta vai masentavasta säästä... höh... Maanantaihin pitäisi jaksaa odottaa että pääsee ultraan varmistamaan onko ketään kotona vai onko päänsisäistä nämä kaikki "oireet"... hmmph...

Joo, täällä oksennellaan pitkin päivää. :depressed:Toivottavasti muut selviätte ilman tällästä...

Minä oksensin plussauspäivänä 2 kertaa. Tais olla pien shokki päällä, kun tuli "yllätyksenä". Positiivisena yllätyksenä ☺ Sen jälkeen oon muutaman kerran pitäny wc-ankalle seuraa, mutta ei oo onneks tullu oksennusta kuitenkaan!

Väsymys on aivan uskomaton! Onneks lomalla on aikaa lepäillä ☺

Mietin että haen testin joka näyttää viikot mutta en tiiå edes paljon sen pitäs tässä vaiheessa näyttää. Alko niin ahdistaan että tuntuu ku oksennus lentäis kohta ja mahaan sattuu

Mima_ paljonko sulla on viikkoja? Eikös siihen lisätä +2 viikkoa? Onks muita oireita, etkö viimeksi puhunut et oireet olis loppu?

Takaisin