Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viola82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kans runsas väsymys ja pahoinvointi nousi pykälällä tai kahdella. Ei oo enää kaukana, että antaa ylen :meh: Vaikka nauttia pitäis joka hetkestä, niin näin turvonneena ja kuvotuksen kourissa tulee kyllä odotettua, että viikkoja ois tuplaten ja tämä vaihe ois takana. Kunhan ei vaan menis kesken..

Aika monilla kuulostaa olevan jo pahoinvointia. Sitä ei oo kyllä ikävä :meh: Saa nähdä milloin rantautuu tännekin.

Ihan käsittämätön mahaturvotus menossa etenkin iltaa kohden. Turvotusta, mahan möyrinää, maha sekaisin ja välillä ummetusta... aloin ahmia maitohappoja nyt entistä tarkemmin kun tää on jotain ihan hullua.
Väsymys alkanut väistyä, toivotaan että lähtis pian täysin.
Rinnat turvonneet muttei niin kipeät enää.
Mut joo. Hyvin on turvonnu akka täällä :( :( :( ja kyä: maha näkyy mut johtuu tasan suolistosta jne peitteistä. Ei kohdusta.

Jennie, mulla sama, että pahaolo nousee kaulalle/ rintakehään. Ehkä vähän hengenahdostuksen tapasta pahaaoloa.

Tänään on ollu ihan kamala päivä. Aamupäivällä alko päänsärky ja väsymys kun leikkasin nurmikkoa. Sitte tsemppasin itteni kuitenki salille, mutta treeni jäi kesken ku meinas laatta lentää. Onneks oon pystyny loppupäivän vaan lepäileen.

Tsemppii kaikille olojen kans :)

Täällä lähes kaikkee edellä mainittua oiretta, myös tissien raivokas kutina. Mulla on alaselkä niin kipee ollut etten tiedä miten tuun selviämään sen kanssa. Sellanen tilanne vielä että ei tiedetä millä viikolla tää on kun kierto on niin pitkä. Huomenna varhaisultrassa selviää. Mulla ollu myös voimakkaita vatsakipuja mutta ei muuta vuotoo kun enemmän valkovuotoa. Oon pelännyt myös ettei kaikki oo ok mutta jos ei oo niin se on sitten tarkoitettu niin mutta silti ahistaa

Tänä aamuna oli ekaa kertaa lähellä, että menee oikeesti yökkäilyksi tää kuvottava olo. Ei tunnu helpottavan oikein ees aamupalan jälkeen. Pala kurkussa ja röyhtäyttää. Hirvee väsymys ei ole vielä iskenyt, mutta kyllä se uni maittaa. Yöllä tosin tulee heräiltyä useamman kerran. Normaalisti on saanut nukuttua vähän yhtenäisempää unta.

Sannukka86 tsemppiä ultraan! Oireet on hyvä merkki siitä että kaikki on kunnossa vauvanalulla :) Etenkin toi pahoinvointi ja oksentelu.

Tietenkään niiden puuttuminen ei tarkoita huonoa, kaikilla ei niitä ole.

Tänään 4+2 itsellä ja tuntuu jo huono olo. Ja nälkä on! Ja väsyttää/nukuttaa/huilituttais enemmän. Vielä ihan hyvin kyllä pärjään, mutta kyllä tää tästä pahenee!

Nyt sellainen fiilis, että tekee mieli syödä terveellisesti. Ehkä sekin on oire, ei oo ihan normaalia mulle :)

Viitsisitteköhän laittaa viikkoja välillä myös näitten oirekuvausten yhteyteen, jos tiedossa? Olis mielenkiintoista vertailla omaan tilanteeseen. Kun ei olla kuitenkaan kaikki samassa vaiheessa menossa. :)

Mua kyl välil häirihtee oireiden puuttuminen melkee.tai ehkä sitä etovaa oloa kaipaisin...ei oo ollu aiemmissakaa nii liekkö sieltä poju taas ois tulossa...ainoot oikeestaa väsymys,turvotus ja rintojen arkuus...ois ny voinu tähän viimeseen raskauteen vaikka olla enemmän oireitaki:D :D 6+6

Missä kohtaa täytys lääkäriin ottaa yhteyttä mahan takia tai ripuloinnin näin suoraan sanottuna? Viime yönä esim 3.00-4.00 istuin vessassa. Aamulla taas tunnin. Samoin nyt päivällä. Ja syön maitohappoja kyllä. Tää on ihan sairasta mää en jaksa!!! Vasta ihan alku menossa ja oon jo kypsä tähän oireiluun. Hyvä mä. :(

Mulla taas kyllä menee ennemmin ummetuksen puolelle. Voiko maitohappoja siis syödä normaalisti? Onko ihan suositus?

Mulla on tota etovaa oloa ollut nyt useampana päivänä. Tänään lähdettiin reissuun ja pelkäsin lentomatkaa ja kohteen hellettä. Tiiättekö mitä, lentomatka meni tosi hyvin, samoin koko päivä vaikka lämpötila on ollut +35! Jes!! Ei ainakaan tänään mennyt lomapäivä pilalle pahanolon vuoksi.

Marppanen, mulla myös enemmänkin ummetusta. Mietin että jos ei mee ohi, pitäisköhän soittaa neuvolaan mitä uskaltaa syödä.

Mua kyl välil häirihtee oireiden puuttuminen melkee.tai ehkä sitä etovaa oloa kaipaisin...ei oo ollu aiemmissakaa nii liekkö sieltä poju taas ois tulossa...ainoot oikeestaa väsymys,turvotus ja rintojen arkuus...ois ny voinu tähän viimeseen raskauteen vaikka olla enemmän oireitaki:D :D 6+6

Mä kirjoittelin lähes saman tekstin tuonne helmikuun ryhmään kunnes varhaisultrassa selvis, että viikkoja on reilusti vähemmän kun luultiin. Nyt 6+2 ja pahoinvointi on tullut taloon, useampi päivä vietetty "armotonta krapulaa". Eli nauti oireettomuudesta! :wink:wink

Mulla vaan nää vatsakipuilut jatkuu. Välil ei tosiaan yhtään mitään ja melkein unohtaa olevansa raskaana (nojoo....) ja sit hetken päästä kauhee juiliminen. Ja tuntemuksia ihan joka puolella mahaa. Ääh

Juu huomenna soitettava lääkäriin. Kuivuminen alkaa olla nyt aiheellinen pelko joten apuja saatava.
Muutoin oireet nolla.

AnnaKatriina tsemppiä ja toivottavasti tuo vaihe menisi pikimmiten ohi <3

Marppanen, tsemppiä mahakipujen kanssa :/

Jaksuja kaikille pahoinvoinnista kärsiville myös <3

Täällä vasta se 4+2 mutta havaittavissa väsymystä, mahan jomotteluja, hiukkasen etovaa oloa, hampaanpesulla yökkäilyä, palelua, nälkä ja sen sellasta. Eilen janotti kauheesti. Mutta pääosin kyllä ihan hyvin vielä selviää, aika paljon on ihan hyvä olokin. Huolettaa, miten parin viikon päästä jaksan hoitaa tota esikoista...työpäivät on onneks lyhyitä, mutta kotona pitäisi vielä jaksaa pojan kanssa touhuta. Mutta pitää nyt ottaa päivä kerrallaan, eiköhän se tästä suju.

Takaisin