Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla todettiin lievää kilppariongelmaa nyt, alle viitearvojen jää. Sukurasitusta tässä niin osattiin ottaa kokeet heti alkuun. Kyllähän nuo väsymysoireet es saattaa niihin viitata. itse en huomannut moista oiretta, vaikka kyllä nyt jälkikäteen voi todeta olon kohtuu vetämättömäksi, mutta helppo vetää raskauden piikkiin. Kannattaa sitten tutkia vähän noita ravintopuolen asioitakin aiheessa jos kokeissa jotain ongelmaa todetaan. es tuo jodin saannin jääminen vajaaksi saattaa osaltaan vaikuttaa-ainakin itsellä epäilen sen puutosta. Ollaan vähennetty kovasti suolankäyttöä koko vuoden ajalta ja paastotkin oli ohjelmassa pitkään ennen raskautta. Multivitamiinit otinkin nyt käyttöön vastoin omia vakaumuksiaTöissä pyrin olemaan ens vuoden alkuun jolloin alkaa ä-loma.
Onko teillä muilla vielä väsymystä?
Minä nukun joka päivä päikkärit, silti yölle riittää unta. Oon tosi väsynyt edelleen vaikka pitäis jo varmaan alkaa helpottaa. Flunssakin on kyllä vielä tähän päälle. Neuvolassa vaan sanoivat että jos väsymys jatkuu, pitää miettiä kilpparikokeiden ottoa! Taidan pyytää sitä ens kerralla.
kui pitkällä oot suzy?