Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua etoo ihan koko ajan, mitään ei vaan tuu ulos :/ tissit sattuu jo pelkästä tuulenvireestä sekä nukkua vois ihan tauotta päivät pitkät.. toivottavasti paha olo vähän helppais ja sais virkeyden takaisin

heippa taas jälleen kerran.... Onko muilla oireina yökkäilyt hammaspesujen aikaa... tää on nyt toinen päivä ku yökin samaa aikaa ku pesen...
Kyllä! Se on se ainut hetki kun jotain tulee ulos ja hampaiden pesua saa kauhistella joka päivä... ei yhtään kivaa.

En tiedä, miten selviän seuraavasta työviikosta. Nukuin viime yönä 10 tuntia ja silti kahdet päikkärit, tunnin ja puolitoista :wideyed:

Viikko vielä lomaa jäljellä, hieman kauhistuttaa töihin paluu. Jäätävä kuvotus ja väsymys kokoajan ei sovi esimiehen arkeen Onneksi asema antaa myös tiettyjä etuuksia ja joustoja. Pitää vain ajoissa kertoa alaisille, ettei ala jutut "laiskottelevasta" pomosta kiertää.

Onko ketään jolla oireet ois alkanu jo helpottuun? Tää voi olla vaan väliaikaista, mutta mulla on tänään ollut helpompi päivä. Ei ole väsyttänyt niin kovasti eikä etonut sitten aamun. Ollut jopa vähän normaali olo :eek:

Huomenna 10+0 täynnä. Esikon odotuksessa olot hellitti 11-12 viikoilla, joten tää saattaa mennä samalla kaavalla.

Huomenna verikokeet, iiks!

Olivia82 olen tänään ollut niin onnellinen kun ei ole tarvinnut oksentaa! Kaksi kertaa ollut kakomista ja etovaa oloa läpi päivän, mutta helpottaa kun ei tule ylös asti <3 pienestä sitä voikin olla onnellinen :hilarious:

Gagezzz ei ei yhtää kiva hammaspesut mut se menee ohi kans. Toivottavasti. Tänää olis alkanu töissä yövuorot mut työkaveri pelasti ja mä.lähden saikulle. Tää pahoinvointi vie multa voimat ja enkä voi tehdä töitä et oksentelen asukakiden roskiksii jostain hajusta etc. Ja menkkamaiset kivut on ja pysyy, torstaina käyn ostamassa jonkun lämpöpussin minkä kanssa voon maata.

Mannapuuroa! Aamuin illoin. Namnam :grin

Tänään nukuin puolen tunnin tirsat, mutta muuten oli pitkästä aikaa sellanen päivä, että sain jotain aikaiseksikin.

Mulla ei tänään ole ollut mitään oireita (ei siis iltaa kohden lisääntyvää mahan turvotusta tai juilimistakaan). Vähän iskee sellainen tyhjä olo kun miettii miten nuo edelliset keskenmenot ovat "alkaneet"...siis nimen omaan vähäistenkin oireiden häviämisellä. Kurja olo...pläääääääh! Ultrakin vasta 27.7. Kaiken lisäksi olen kuullut juuri muutaman tutun vauvauutiset, joista olen tietty tosi iloinen, mutta samalla ärsyttää oma tilanne kun mietin, että näinköhän tässä nyt taas käy, että kehitys loppuu...no oli siellä sentään joku rv7 ar-ultrassa.

Etova olo pahenee koko ajan. Ruokailun jälkeen, varsinkin ison aterian, mutta myös pienen aterian tai veden juonnin jälkeen, tulee tosi huono olo ja oksentanut 1-3 x päivässä, yleensä melkeen kaikki tulee ulos :( Ei ole kiva, oksentaminen saa sitten mahan kipeäksi ja närästää, kurkkua polttelee..

Iltapäivästä viimeistään maha turvonnut pallo..

Rv 9+2

Mulla kans huono olo pahenee. Ihan koko ajan pitäis syödä mutta mikää ei maistuusi.
Nukkua voisin kaikki päivät ja öisin ei meinaa herätes unta enää saada. Ja maha näyttää koko ajan ku olisin rv20 jo.

Täälläkin vähän huonoa oloa ja väsymys vielä vaivaa. Kun tietää kuinka oireettomasti voi olla raskaana ja loppuun saakka kaikki hienosti niin mieluusti olis ilman näitä vähäisiäkin :p

Kaikki päivät kituutellu töissä ja tuntunu, että kykenee olemaan kun tiesi et on vaan paha olo eikä mitään tuu ulos... noh tänäänhän sitten sille ulostulolle ei vaan loppua näy

Täällä meinaa öklötys rajottaa foorumilla roikkumista ku kännykän tuijotuksesta tulee huono olo :bag: muuten oireet pysyy onneksi kurissa primperanilla, eikä kohta viikkoon oo joutunu oksentaan "kopkop".
Aiemmin just esim.hampaiden pesu illalla oli ihan tuskaa ja sillon viimestään oksensi jos ei aiemmin päivällä viel ollu...

Kandee ehottomasti hakea saikkua jos töissä joutuu yökkimään! Viikon päästä tilanne voi jo olla paljon parempi ja töissäki taas jaksaa!

Tuntuu et maha on nyt jo pullahtanu esiin :banghead: nyt joku 8+5.. aiemmin sentäs turvotti vain illasta!

Mulla edelleen oireina tuo kipu tuolla mahassa ja lonkissa, mut juuri eilen sanoin miehelle kärvistellessä, että mieluummin ehkä nämä kun oksentaminen :D ja välillä on paha olo ja ruoka ei meinaa aina maistua. Nyt lomalla ollessa saattaa mennä niin, että ei muista koko päivänä syödä mitään ku ei oo nälkä :o mutta illalla voisi syödä kyllä vaikka virtahepon, ku on jotain suuhunsa pistänyt :D välillä vähän etoo, mut ei paljon. Nukkua vois vaikka kellon ympäri aamulla, mutta yöllä ei saata nukuttaa ollenkaan :o

Aamupalasta alkava pahaolo. Pienet ateria auttaa ja purkkaa kuluu, joka sitten taas aiheuttaa ilmavaivoja kun muutenkin jo turvottaa Onko kellään mitään muita vinkkejä, jotka auttaa näihin oloihin?

Aamupalasta alkava pahaolo. Pienet ateria auttaa ja purkkaa kuluu, joka sitten taas aiheuttaa ilmavaivoja kun muutenkin jo turvottaa Onko kellään mitään muita vinkkejä, jotka auttaa näihin oloihin?

Takaisin