Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hipsuli, mulla oli kanssa turvotusta noilla viikoilla, varsinkin illalla maha pömpötti kovastikin. Sit oli muutama viikko taukoa ja nyt menossa viikot 10+0 ja ihan _järkyttävä_ turvotus ollut parin päivän ajan. Siis ihan on maha pinkeä ja näyttää tyyliin siltä kuin viimesilläni olisin, vaikee on jopa hengittää ja kiristää ja alavatsaan sattuu :D Valivali! Minkähänlaista mulla on viimesilläni ku nyt jo näin tuskasta...

Muutoin oireet ollut mulla samoja kuin koko tämän muunkin alkuraskauden ajan. Paha olo tosin kokoajan ja kakominen alkaa heti, jos ei oo vähään aikaan mitään suuhunsa laittanut... Tää nälkä on myös jotain ihan uskomatonta kun en ennen oikeen oo nälkää tuntenut! Ihan sellanen kamala tunne vatsassa, tiettekö, just sellanen miltä se maha tuntuu ihan tyhjänä ja just ennen murahtamista - ja mullapa sitä murahtamista ei nyt raskaana vieläpä tule! Ihan hirveä tunne kun masua murisuttaa mut murina ei tahdo tulla :D Onko kellään muulla tällästä? :D

No hyvä kuulla että se on normaalia :D miehen kanssa kauhuissaan kateltu tuota mahaa ku se turpoo ja turpoo. Ja tissit on järkyttävä isoksi kasvaneet näinä viikkoina. Pakko ostaa kohta isommat liivit :D

Mulla on välillä kipeä päivä mahan vuoksi ja välillä ei koske mahaan, mutta armoton väsymys. Mitään ei saa aikaan, makaan vaan sohvalla ja katson telkkaria :o

Joinakin päivinä yökyttää ruoka ja tänään on ollut taas päivä, että voisi vain syödä ja syödä :S

Ja taas onneksi maistuu taas kahvi, kun torstaina ei mennyt ekaa kupillistakaan :D

Nämä nyt omat oireet vähälle aikaa :D olipas sepustus :P

Hipsuli mullaki maha on turvoksis 24/7 ja näytän ku olisin puolivälis jo. Todella ärsyttävää.

Niemja joo se on kyl tosi ärsyttävää :S ja housut ei istu ollenkaan ja puristaa. Kai se on ostettava mammahousut :D

Täällä myöskin varsinkin iltaisin on sellainen turvotus, että luulisi jo olevan pidemmälläkin. Eikä todellakaan mene enää farkut kiinni.

Mulla oli jo pari parempaa päivää tän viikon alussa ja ajattelin josko alkais helpottaa, nyt kuvotus tullut takas ja pahempana kun tähänasti. Mitään ei taas enää tee mieli edes syödä vaikka siinäkin oli jo parin viikon helpotus. :-/

no tietojen mukaa nyt olis 8+0 ja eilisestä ei mitää oireita paitsi esitin kaveria kui se kuorsas ja alko yskittää ja meinas laatta lentää. nälkä va koko ajan ja rinnat kasvaa et mietin just pitäiskö käydä ostaa isommat. Kaveri anto mulle matala vyötäröisiä housuja ku ei mee enää korkee vyötäröiset tai menee mut se turvtus ahistaa niin paljon housujen pitämistä.

ps. ainii ja se et jos joutuu juoksee esim. bussii nii se muuten sen jälkee sattuu alavatsaa aika pahalta joten en suosittele... :D tai se et jos joutuu tekee jonkun kiertoliikkeen niin sekin tuntuu. tai aamulla ku herää nii mulla itselläni ainakin tuntuu mahassa ja sit rinnoissa ku noussu ylös nii tuntuu inhottavalta. onko tuttuja?

Mullakin tissejä vihloo aamulla ylös noustessa ja illalla nukkumaan käydessä eniten.

Mulla kans alkanu tissit olemaan paljo kipiämmät vaikka en oikeastaan ku kerran kaks päiväs enää imetä.
Huono olo on ihan jäätävää ja nälkä kamala mutta mikää ei meinaa mennä alas.

Täälläkin turvotus ihan hullua. Lähipäivinä tarkoitus nähdä useampaa tuttua ja pitää kyllä aika tarkkaan miettiä vaatteita niiden kohdalla joille ei vielä halua kertoa.. tosin en tiedä auttavatko edes vaatevalinnat piilottamaan tätä palloa :shifty: Joko ne ajattelevat että olen lihonut vatsanseudulta huomattavasti tai sitten tajuavat että olen raskaana (mutta luulevat että olen jo puolivälissä :grin).

Nannaan kuvaus nälästä oli osuva! Ihan vatsanpohjaa polttelee kun on niin järkyttävä nälkä. Eikä se anna oikein ennakkovaroitusta vaan suoraan vaan iskee päälle. Ensin polttaa vatsaa, sitten särkee päätä ja sitten alkaa pahimmillaan ihan oksettaa. Vaikka mulla ei pahoinvointia muuten enää ole ollut.

Pitää nyt iloita edes tämän päivän osalta.. Tänään on ollut melko oireeton päivä, olen jopa jaksanut pakkailla tavaroita muuttoa varten ja käynyt pikku lenkillä. Ihan mahtavaa viikkoja kestäneen kovan pahoinvoinnin jälkeen. :)

Mulla tämä väsymys ja pahoinvointi on vähä hidastanu pakkailuja eikä hajuakaa onko kaikki tarpeellinen mukana. Mutta toisaalta oon ilonen oireista.

Mekin tilattiin dobleri, en tiiä millon tulee ja millon alkaa kuulua. Jännää. :love7 Eilen melko oireetonta vaikka ollut melkein 2vkoa tauotonta pahaaoloa, mutta pitää toivoa että on normaalia. Olin kyllä mustikassa ja veljelle tehtiin synttärikakku ja muutenkin kokopäivän touhus et jos sitä ei vaan huomannu. Nyt taas vähän huono olo, verikokeisiin lähtö ja paastota piti ja koko yön tehny mieli syyä jotaki kun ollu nälkä. :rolleyes:

Mulla alko viime viikko aivan jäätävällä oksetuksella, aikasemmin selvinny kuvotuksella ja ruokahaluttomuudella. Viime viikolla hain sairaslomaa ja äsken soitin uudestaan terveyskeskukseen, että ei toi töihin meno oikein onnistu.. Eivät meinanneet suostua sairaslomaan ja pomo taas sano että ehdottomasti, työskentelen siis keittiössä ruoanvalmistuksessa.. Viime viikolla hoitaja oli kans sitä mieltä, että haen lisää niin kauankun tarvii.. Ihme touhua.

mutta tosiaan jotain hyvääkin, veriseula oli puhdas ja eilen kotidopplerilla sydänäänet<3 hyvillä mielin jaksaa ens vkon ultraan

Tääl ei ainakaa viel oo mitää nivussärkyy.. Pelkkää huonovointisuutta ollu, varsinki työaamuina kun on aikanen herätys! Viikonloppuna taas oli suht normaali olo ku sai levätä paljon nyt menossa 8+2

Takaisin