Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Osallahan on ihan kunnon olot! :D täällä ei mitään oireita, ei yhtään mitään. Menkkamaiset kivut muutaman viikon ja venähtäneeksi kierroksi luokittelin. Tyytyväinen vaan olen, esikoisesta täsmälleen sama oireettomuus ja päättyi hyvin :)

Täälä on kanssa suht oireetonta, aika samalla meiningillä kun esikoisesta. En oo myöskään ollut kovin huolissani, mutta vähän odottavalla fiiliksellä mennään np-ultraan asti. Vähän ollut tissit arat, kauhee nälkä usein ja myös etovaa oloa mutta ei edelleenkään pahempia oireita.:)

Täällä edelleen oireetonta. Yhtenä päivänä oli huonoa oloa mutta seki meni ohi. Kolmena päivänä oli jotain pientä tiputteluvuotoa mutta se onneksi loppu. Esikoisesta oli alussa tissit arat mutta sitäkään ei nyt ole ollu, johtuneeko sitten jotenki siitä ku imetys loppu pari kuukautta sitten. Esikoiselta oli kans aika oireeton raskaus eli en huolestu ainakaan ennen nla käyntiä.

Täällä tosi kova huimaus ja oksetus ellen syö reilusti ruisleipää tai muuta tuhtia. Voimia kaikille tähän kamalaan alkuun, pian helpottaa!

Mulla on alkanut aamupahoinvointi hiipiä kylään.. Ku nousee seiskalta ylös ja just ku on pääsemässä aamupalapöytään about 25 min päästä ni tulee semmonen olo että kohta lentää.. Se on kyl vaan pahoinvointia ku vatsa on tyhjä eikä oo mitää oksennettavaa... Sit vaan äkkiä väkisin leipä ja jogurtti naamariin ja sillä menee ohi hetimmiten :)

Sori noin tarkka kuvaus :D
Eilen se alko ja tänää vast tajusin et täs on joku juttu ku tänää sama homma..

Kylmät raikkaat ruoat nam ja kevyet keitot maistuu. Edelleen jauheliha ja muut paksut liharuoat yök.. Täällä toimii kans toi usein ja vähän syöminen :)
8+4

menkkamaisia kpuja klo 5 aamulla niin että jouduin soittamaa terveysneuvontaa ja pelkäsin et nyt menee kesken mut ei ole vielä mennyt, kävin tosiaa ostamassa hiivatuotteen jokaisen raskaana olvan naisen pahin kait tai niin mulle sanottii et alkuraskaudessa hiiva yleistä nii kelasin et se johtuu siitä ja kirosin koko tuotteen alimpaa helvettiin.. nyt on aamupala syöty ja tänää tuli 6+0

Perhonenz: mulla ollut samanlaisia kipuja lauantaista asti. Siitä syystä jouduin jäämään saikulle keskiviikkona. Nyt on vaan torstain levännyt, niin ei ole tullut niitä. Toivotaan että levolla menee ohi :) mutta tiedän tunteen, kun säikähtää ekan kerran että nyt menee kesken. Ja itse asiassa joka kerta pelkää samaa :(

Auriga, mulla oli tuollainen tilanne viime viikolla eli vahvat oireet loppui kuin seinään ja sitä edelsi kolmen päivän pieni vuoto. Oireet ehti olla kolme-neljä päivää kokonaan pois ja sitten palasivat. Tässä välissä kävin äpolilla ultrassa ja kaikki ok, eikä siellä osattu sanoa oireiden loppumiseen mitään syytä. Ihmettelen edelleen, mutta nla terkka sanoi, että joissakin raskaudesa oireet/niiden voimakkuus vaihtelee.

Syvissävesissä, ikävää kommenttia ystävältäsi. Monella on oireettomia tai vähäoireisia raskauksia, eikä oireellisuus itsessään taida merkitä keskenmenoriskiin juuta tai jaata. Mulla oli edellisessä raskaudessa hyperemesis gravidis eli tosi voimakas raskausoksentelu. Siinä kärvistelyn keskellä joku lääkäri tuumasi (koitti lohduttaa) että voimakas oksentelu usein pienentää keskenmenon todennäköisyyttä. Todenperäisyydestä en tiedä, mutta oon itse ajatellut, että kunkin odottajan keho reagoi nousevaan raskaushormoniin omalla tavallaan. Mulla kroppa tuntuu "taistelevan kovasti vastaan" tätä muukalaista :D

hipsuli90 tsemppiä että ei mee kesken :) ja nyt vaa kannattaa levätä heti jos siltä tuntuuu, niin mulle sanottii et kannattaa kuunnella kroppaaa... prkl tossa just aivastin ja niin törkee kipu mahassa ettei mitää rajaaa... huh huh .. kait siellä joku on... :D

Joo niin oon eilisen ja tämän päivän levännyt ja nyt tuntuu jo pään leviävän, kun ei saa tehdä mitään :D

Mua nippailee ja repii aika-ajoin, mutta muuten on aika oireetonta ollut. Satunnaisia huonoja oloja lähinnä aamuisin ja kirpeitä karkkeja/hedelmiä tekee mieli! On kyllä kieltämättä olo, että ei tuolla taida mitään olla :bored:

Giovanna kyllä siellä on. :) itellä toissapäivänä oli kiukkupäivä eilen hyvä ja iloinen ja tänää itkin ku kattelin youtube videota ja se oli menevä eikä mikää nyyhky biisi :D lasketaako nää oireiks?

Mulla ei maistu makea ollenkaa. Oksettaa ajatuski makeasta. Valkosipuli ja chili on namnam. Vaikkakaa mitää ei tee mieli syödä.

Oon pääasiassa oireeton, mutta välillä etoo tosi voimakkaasti. Ei silti tarvi oksentaa.
Muutoin hätinä edes muistan olevani raskaana.

Niin mä oon yrittänyt aatella että jokaisella on erilainen raskaus ja mikä on toisella ei merkkaa toisella mitään. Mut välillä helpommin sanottu kun tehty. :grin
Mullakin makeanhimo hävinny, eilen tosin kotona aattelin et nyt lähen varta vasten hakee karkkia mut kun pääsin karkkihyllylle ei tehnykkää yhtään mieli ja karkit jäi hyllyyn. Kummallista kun aiemmin semmonen karkinhimo kokoajan. Mut vesimeloni :love7 Tänää ja eilen illalla ollu ikävää vihlontaa kävellessä kun koiran kanssa oltiin ulkona.

Mulla on sama kuin niemjalla, et makea ei maistu. Ja nyt kun ollaan lomalla kierretty sukulaisia ja joka paikassa tietysti tarjottavia, niin tulee tosi paha olo makeasta ja kahvista... Porkkanaa tekee mieli ja suolaista esim metvurstia, jota en ikinä normaalisti syö

Takaisin