Oireet

Jos ihan tosiaan norovirus on niin eivät varmaan häntä sairaalaan halua :eek: joku normi vatsapöpö tietysti eriasia jos oireet menee ohi :happy: tsemppiä Niemja tositoimiin! :)
 
Joo kotiin mies joutui lähtemään, vielä ei onneks oksentanu tai mitää että vielä ei tartuttanu muita mutta varuuksi lähti jos se oli yltyy. Kävi niin sääliksi toista ku se itkien joutui lähtemään, missaa pojan syntymän ja jos se noro iskee kunnolla päälle nii ei edes tiedä koska pääsee sitte poikaa kattomaan :sad001
 
On kyllä niin kökkö ajoitus tuolla muutenkin ikävällä taudilla. Onko siulla olemassa varalla doulaa tai toista tukihenkilöä? Tsemppiä ja voimia!
 
Mahtawaa Niemja! Nyt kuulostaa hyvältä - eikun tsemppiä synnytykseen!! Harmillinen tuo miehen noro - ei yhtään ihme että on tippa linssissä...

Sonjuska - ole onnellinen että nyt vasta turvottaa, nimim. 3-4 kk jo kovaa turvotusta kintuissa ja käsissä..
 
Joko siellä on baby sylissä:woot:? Oikeen paljon jaksamista tuohon miehenkin hankalaan tilanteeseen! Olihan tosiaan ajoitus vatsataudille..:bored:
 
Ei oo viäkää :sad001 epin jälkeen supistukset lopahti ja nyt tipas, 7cm auki. Joskos pian jo!
 
Tais tulla mulla ensimmäiset liitoskivut tän raskauden aikana. Viimeyönä kun nousin sängystä mennäkseni vessaan, niin tuntu ihan ku joku ois puukottanu alapäätä! :inpain: Mieski heräsi mun ulinaan ja tuumi että miten hän selviää synnytyksestä jos se on tollasta ja vielä pahempaa tuntikaupalla :D Nyt rv 38, mä jo luulin että säästyisin noilta kokonaan...
 
Mikä olo muilla? Miulla oli pari tavallista päivää. Eilen illalla saunan jälkeen rupesi kiristämään kyljistä kovasti ja saunassa maha tuntui niin raskaalta, että vei kaikki sielun ja ruumiin voimat, että pääsi turvallisesti lauteilta alas. Muksu on aloittanut taas myllerrykset, jotka tuntuu venytyksenä mahassa ja kiristyksenä kyljissä. Paha, oksettava olo ja kyllästyminen omaan kömpelyyteen vetää fiilistä alas.

Tänään 38+3
 
Täällä kans ollut pari rauhallisempiä päiviä... Tuntuu siltä että lattia on siirtynyt puoli metri alemmas, kun aina putoaa tavaroita ja taipuminen ja tavaroiden pomiminen lattialta rupee olemaan aikamoinen prosessi jo! Myös kenkänauhojen solmiminen on melkoinen haaste...

Jospa tämä pian olisi ohi 38+4
 
^^mä oon ihan tyytyväisenä jo ainakin kuukauden kävelly kengännauhat auki :D vaikkei se liikkuminen muuten oo edes hankalaa vielä, mutta se kumarrus ja ähinä tuntu kauheelta urheilusuoritukselta

36+0
 
Täällä väsymys painaa kun hemppari oli viime viikolla 106.. rautaa oon yrittäny syödä mut maha menee kuralle niistä :sad001 ja öisin aina aamuyöllä herää joko nälkään tai käsien puutumiseen tai muuten vaan, eikä sit enää meinaa nukahtaa!
Vauva viihtyy hyvin mahassa, vielä ei oo kertaakaan tullut kipeitä supistuksia tms :) nyt mennään rv 35+6..
 
Tämähä vielä puuttu, aamulla herätessä molemmat silmäluomet kipeet tuolta ulkonurkasta.. ja turvonneet hieman ja rähmineet. Näinköhän silmätulehdus tulossa molempiin silmiin!! Pari päivää silmät on kyl jo tuntunu vähä oudoilta ja vähän kipeiltä. Ei tää tästä taida helpottaa ainakaan eli kai se pitäis jotai tippoja tänään hankkia.
 
Suklaapehmis..ei tarvitse tippoja,luomu vihreällä teellä lähtee kans.Kastaa vanulapun ja pyyhkii 3 kertaa päivässä :)
 
Mitenhän pissahätä pahenee kun bebe päättää kiinnittyä, kun eikös se siellä loppuvaiheissa paina vielä enemmän rakkoa... kun sit ei taida enää olla aikaa normaalille elämälle yhtään... kun öisin herätään nyt jo 1,5h välein pissalle ja päivisin useemmin.
 
No tuota vois kokeilla. Tajusin että tää nyt varmaan johtuu täysin näistä ripsienpidennyksistä. Kävin tiistaina huollossa ja seuraavana aamuna silmät jo pikkuisen tuntui oudoilta. Ja pahentunut nyt vaan . Tänää menen suosiolla poistattamaan nää enkä enää haksahda tämmösiin :D puolisen vuotta sitten herkistyin myös hiusten värjäämiseen joten sekin touhu saa jäädä.
 
Gagezz oon miettinyt samaa :D nyt muutamana yönä ihan villiintynyt tää yöllinen vessassa ramppaaminen, saas nähä kuin paljon vielä lisääntyy! Ja nyt "vasta" rv 36 :D
 
Takaisin
Top