Oireet

Yks oire joka oli myös keskimmäisen alkuraskaudessa, vilunväristykset! :happy:
 
Nyt se väsymys sitten iski oikein todenteolla. Aamupäivä oltiin kaupungilla esikoisen kanssa ja nyt koko iltapäivä on mennyt ihan koomassa. Pakko oli miehellekin laittaa viestiä, että tuo tullessaan jotain ruokaa. Ei energia riitä ruuantekoon :sad001
 
Pahoittelut Jaama!

Täälä oireina mistä epäilin voivani olla raskautta mutta en uskonu nii pahoinvointi 24/7, vessas saa rampata, kiukkusuus, ilmavaivat, mahanippailut ja haluttomuus. Yleensä ennen menkkoja nousee halut. Ja tunne että menkat alkaa mutta ei vaan oo alkanu ja aattelin testin tehä ja houkutella menkat paikalle mutta sielä oottiki ylläri testis :D
Väsymystä kans on mutta esikko valvottaa nii oon sen piikkiin laittanu.
 
Mua on kanssa nyt viluttanut, ja maha ollu ihan julmetun kipee :/ mutta ei vielä oksentelua, ajoittaista kuvotusta kyllä. Enemmän maha sekasin ja ilmaa mahassa... Ja sitten se väsymys...etenkin aamupäivällä/päivällä oon ihan koomassa! Töissä olo välillä aika tuskaa kun ei meinaa pysyä silmät auki.
 
Mulla tullu kanssa palelu ja vilunväristykset mukaan kuvioihin. Ja väsynyt oon koko päivän, kuuden aikoihin illalla niin väsynyt että nukahdan melkeenpä väkisin ja sitten onkin taas klo 22-02 unettomuutta... On tää kyllä ihmeellistä :grin
 
Mulla oli eilen illalla vatsa ihan sekaisin. Ja päivällä väsyttää älyttömästi mutta illalla kun olis tarkoitus mennä nukkumaan, ei saa unenpäästä kiinni :sad001
 
Mulla myös samaa.. sitten kun vihdoin nukahtaa, esikoinen alkaa heräilemään ja herää ihan kunnolla viideltä aamulla :meh:
 
Täällä edelleen ns. oireettomana :/ aamuisin maha sekaisin mutta, siinä se... Vähän jo toivoisi edes jotain tuntemuksia, niin tulisi tää raskaus todelliseks :oops:
 
Mie jo välillä säikähin ku oliki yks päivä välissä ku en ollu niin väsyny eikä muitakaan vähäsiä oireita, tänään ollu kyllä kaikki maholliset: äsken itkeetihrustin kun kuuntelin häämarsseja ja häätanssibiisejä(häitä suunnittelen paraikaa), väsyttää, hermot menee pienimmästäki vastoinkäymisestä, tissit kipeytyny ja painaa varmaan 5kg yhteensä :D ja nenä tukossa! On aika-ajoin pahaa oloaki. Jospa se pikkunen siellä kasvas. ❤ rv 6+2
 
No sama täällä kengurumamma. Jotenkin helpottais oloa, kun olis jotain tuntemuksia. Sitä kun voi tässä vaiheessa kuitenkin mennä kesken (ja siitähän mulla jo onkin ihan riittämiin kokemusta). No tiistaina ar-ultra, joten sitten olen viisaampi siitä onko masussa mitään elämää.

Rv5+5
 
Mulla pahoinvointi lisääntyny, pitää puhallella vähän väliä ja tänään melki oksensin. Ilmavaivat esikoisesta tuttuja. Ja alamahaa on jomotellu enempi ku esikoisen aikaan, pelkään koko ajan että menkat alkaa.. Neuvolan mukaan nyt rv4+6 ja ihmettelen näin varhaisia oireita ku esikoisesta tuli vasta rv6+ oireet...
 
Onko muilla ollut niskasärkyä? Mulla alkoi järkyttävä oikeanpuoleinen niska-hartiasärky alkuviikosta ja se ei lopu panadolin tai kuuman kaurapussin avulla. Tulee aaltomaisesti, välillä menee ohi mutta tulee pahempana takasin ja silloin ihan huippaa kivusta. Soittelin tänään kättärin päivystykseen ja sanoivat että saattaa olla merkki kohdunulkopuolisesta raskaudesta, kun vatsaan vuotaa verta niin se ilmenee toispuoleisena kipuna hartiassa/niskassa. Ei ne mua näytille kuitenkaan huolinu kun vuotoja ei ole mutta säikäyttivät kyllä. Käskivät laittaa kipugeeliä ja ottaa tarvittaessa buranaa kaveriksi. Vielä ois varhaisultraankin 8päivää :eek: Enää ei tiedä miten päin tässä olisi kun alkoi pelottamaan tuon puhelun jälkeen :sad001
 
Saijakristiina hui! Onpa outoa etteivät kutsuneet sinne varmistamaan asiaa jos tollasta veikkailivat :eek: Toivotaan parasta ja ettei olis oire mistään vakavasta! :) auttaako hieronta?

Mulla oli viime yönä vähän kovempia menkkamaisia kipuja, mut en mä kyllä niistä huolestu. Ehkä se on vaan hyvä että jotain tuntuu :p siitä oon vaan ilonen ettei pahoinvointioloja oo ollu ollenkaan, katsotaan kauan sitä kestää :grin
 
Saijakristiina tosi omituista käytöstä kättäriltä! Ehdottomasti itte menisin näytille enkä odottelisi, kaverilla nimittäin räjähti munatorvi ja se jouduttiin poistamaan ku oli kohdunulkonen. Ja se oli rv6 sillon.
Täälä on nyt iskeny väsymys, menkkajuilinnat jatkuu ja koko päivän oon menkkoja oottanu (tänään olis pitäny alkaa) mutta eipä oo onneks näkyny :D syönnin jälkeen tulee aina huono olo ja sitte tulee vaikka ei söisikkää. Eilen oli silti pahemmat olot ku tänään joten pelko riipii persettä että onko kaikki hyvin.. Mieluummin vaikka oksentaasin koko ajan jos vaan tietääs että kaikki on ok.
 
Mä oksensin tänään ekan kerran :depressed: Esikoista odottaessa oksensin ensimmäiset kaksi kuukautta joka aamu, ennen ja jälkeen aamupalan. Saa nähdä käykö samalla tavalla nyt.. Toki otan ehkä mieluummin sen aamuisen oksentamisen, kun kokopäiväisen etovan olon. Ja jotenkin iloitsin tästä, kun tähän mennessä ei muuten ole kauheasti ollut oireita :grin
 
Takaisin
Top