Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mulla on tällä viikolla alkanut heräämään epäilys, pystynkö olemaan töissä äitiysloman alkuun saakka.
Meillä oli tiimipäivä tiistaina, olin menossa n. 07-20, kävelin 14000 askelta (reppu melkein koko ajan selässä) ja mm. harrasin kevyttä liikuntaa. Olen sen jälkeen, nyt toista päivää, ihan rikki. Hartiat ihan jumissa, päätä särkee, koko haarojenväli eri tavoin jatkuvasti kipeä.. Ja toissa yönä jopa yöllä tuntui kohdun seudulla kipuja.
Olen ihan kauhuissani tästä. esikoisen aikaan ei tarvinnut olla saikulla ja muutenkin olo oli kohtalainen ihan viimeisiä viikkoja lukuunottamatta. Nyt olen puolessa välissä jo ihan rikki :D
.. Tietääkseni ihan niinku ennenkin, mutta nyt jotenki tuntuu että kohtu on alkanu painaa rakkoon erilailla ku aiemmin. Oon yrittäny hillitä nesteen määrää illalla.
wessassa pitää käydä usein. Yöllä nousen pissalle vähintään kaksi kertaa yössä. Mulla on myös liitoskipuja ja paineen tunnetta alapäässä. Harjoitussupistuksia on tuntunut aina välillä. Ihanaa kuitenkin, että energiaa tuntuu nyt riittävän monenlaiseen. Väsymystä en alkuraskaudesta myöskään kaipaa! Pääasiassa olo on onnellinen ja hyvä. Ajatukset on aikalailla kääntyneet kotiin ja perheeseen.