Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mullakin käytössä tuo minisun mama, jonka otan aamuisin. Mutta omalla kohdalla en oo huomannu siinä yhteyttä huonoon oloon.. Pahoinvointia on kyllä ollu mutta ainoa kerta kun oksensin oli kun söin luumun aamupalaks!? :D Eniten mulle tulee paha olo jos en syö riittävän usein. Ja jotenkin mulle on muodostunut ongelmaks etten illalla tai päivän aikana osaa/jaksa/pysty syödä riittävästi ja sit jo yöllä herään nälkään tai aamulla on ihan karmea olo sen takia. En tiedä oikein miten oppisin syömään niin paljon kuin tämä raskaus vaatii... onko muilla vastaavaa ongelmaa?
Tämä olisi voinut olla mun kirjoittama! Tuntuu kamalalta, kun ei hallitse itseään ja alkaa huutaa parivuotiaalle pienistä asioista. Ja se v*tutuksen tunne ei mene ohi sitten millään ja lopulta kaikilla on paha mieli.Viimeisen pari viikkoa on pinna ollut tosi kireä ja esikoisen uhmaikäoikuttelut aiheuttaakin normaalia helpommin pinnan katkeamisen. Tää on ihan kauheeta, kun en normaalisti rupea huutamaan. Esikoinen on aika kova psykologinen kiduttaja ja nyt kun puolisoni on hetken työreissulla, niin hän koettelee minua kaksin verroin. Plääääääh!!!
Viimeisen pari viikkoa on pinna ollut tosi kireä ja esikoisen uhmaikäoikuttelut aiheuttaakin normaalia helpommin pinnan katkeamisen. Tää on ihan kauheeta, kun en normaalisti rupea huutamaan. Esikoinen on aika kova psykologinen kiduttaja ja nyt kun puolisoni on hetken työreissulla, niin hän koettelee minua kaksin verroin. Plääääääh!!!
Miulla alkanu pistämään mahaan, kylen viereen. Kauhee juiliva pisto tuntuu välillä. :/