Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ummetusta? :)Mä oon pari aamua jo herännyt siihen et tunnen ku vatsa on ihan kivikova ja kipeä.. :/ Mistähän se johtuu. Yleensä se on laskenut aika pian aamupalan jälkeen, mutta tänään ei. Vieläkin vatsa suht kovana ja kipuilee :/
Mä ostin kuivattuja luumuja ja sitten kahvilla oon saanut mahan toimimaan.Tajusin sen sitten itsekkin, kun olin ton kirjottanut. :D ummetusta se taitaa olla.
Millähän sais vatsaa toimimaan paremmin?![]()
Ruisleipäkään ei auta..ainoastaan pahemman hajusia paukkuja tulee siitä, mut ei muuta.... Levolac sopii odotusaikana ja muistaakseni myös vi-siblin kannattaa kysyä apteekista ne osaa neuvoa! Erityisen tärkeetä on runsas juominen. Mustikka kovettaa monilla mahaa kuten myös banaani. Muuten hedelmät ja marjat edistää mahan toimintaa. Tietty ruisleipä/ muu runsaskuitunen leipä myös.Sitten kun joku keksii keinon johon ei kuulu kahvi, puuro tai luumut, niin kertoo pliis mullekin!Ruisleipäkään ei auta..ainoastaan pahemman hajusia paukkuja tulee siitä, mut ei muuta....
Taitaa olla pakko turvautua Levolaciin tai Movicoliin kohta!
Välillä on niin hirvittävä olo, kun ei ole p*skonu viikkoon, että ihan tuskahikeä pukkaa ja vatsa kipuilee, niin että oon kaksin kerroin. Välillä kun p*skoo niin tuntuu siltä, niinku synnyttäis....
Mulla on kyllä aina ollu hidas vatsa, mutta huomenna taidan kyl hakee Levolacia. Sitä neuvolan terkka suositteli. :) Anteeksi yksityiskohtainen luonnehdinta...