Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on turvoksissa sormet ja nilkat, toivottavasti se lähtee pois nopeasti synnytyksen jälkeen.. ihan kamalaa kun ei voi pitää sormusta :sad001

Joo kyllä on turvotuksia.. Jaloissa ja sormissa ainakin huomaan.. Ja tänään sit on ollut toi toinen jalka ihan puuduksissa kun vauva painaa johonkin hermoon tai verisuoneen tai jotain..

Mä oon nyt muutaman kerran yöllä huomannut herätessäni, että sormet tuntuu turvonneilta.. oon sitten koittanut seuraavana päivänä juoda vettä erityisen paljon ja liikkua ym. eikä oo onneks pahemmin lisääntynyt. Nilkat mulla ajoittain turvotteli muutenkin, niin siinä nyt ei oo tapahtunut mitään eroa. Töissä käytin tukisukkia niin ei tullut siellä turvotuksia vaikka oli jalkojen päällä koko päivän.

Onko kelleen muulle tullut tuollaisia pieniä nahkaluomia? Mulle on tullut erityisesti kainaloihin, mutta pari myös nänneihin!

Ärsyttää. Heräsin miehen mölinään varttia vaille kaks nyt yöllä ja tässä sitä sitten istutaan. Kaksi tuntia jaksoin yrittää unta - nyt nousin juomaan teetä jos vähän auttaisi ja sais unen päästä kiinni. :dead:

Muutenkin huomaan, että mitä lähemmäs LA mennään sitä huonommin mä nukun läpi yön. Herään kaikenmaailman ääniin ja sit en saa unen päästä kiinni.

Mie saan viikonloppuna aina paremmin unta jostain syystä.. Jopa siis 4-6h lisää unta aina viikonloppuna.. Vaikka herään niin jostain syystä viikolla en saa enää unta vaik yrittäisin mutta viikonloppuna helppo vaan maata pitkään sängyssä :)

Mulle on ruvennut tulemaan nyt pahoinvointia.. Kahtena aamuna kun on herännyt aikaisin niin meinannut laatta lentää taas.. :( en millään viittis ruveta kokeilemaan taas sitä sängyssä napostelua..

Luomia täälläkin. Rinnoissa, kaulalla ja yläkropassa muutenkin. Ärn. Ja turvotus!!! Jalat ja kädet palleroina ja 2kg tullut painoa viikossa. Onneks verenpaineet ok. Muistelen, että esikoisesta oli ihan sama juttu viimisillä viikoilla..

Eilen kun heräsin ja söin aamupalan tuli ihan järkky olo ja sain juosta oksentaa. Ei oo sen jälkeen ollut. Neuvolassa sanottiin et joillain palaa aamupahoinvointi takas..kiva:meh: nukkuminen kanssa hankalaa. Nukun tunnin pätkissä ja välil kun yöllä herää kauheen hankala saada unenpäästä kiinni.

Joo mulla on just noita samoja oireita ollu.. Aamulla herätessä oksettaa ja nukkuminen on hankalaa.. Välillä yöllä vaan herää ja tuijottaa kattoa kun yrittää saada unta.. Ja sit se turvotus, jatkuva päänsärky ja toi jalan puutuminen.. Yksi ärsyttävä oire mikä mulle on nyt tullut on huimaus! Huimaa istuessa, noustessa ylös jos oon ollu kyykyssä jne.. Ihan järkyttävää ku silmissä ihan sumenee!

Aa joo se unohtui tosta listasta! Muutaman päivän aikana oon huomannut että nännit aristaa.. En tosin oo ihan varma onko vaan kuivan ihon vuoksi vai miksi..

Täällä kiiamaria. Jokunen aika sitten ne ei aristanut yhtään ja nyt hieman kipeät. Myös isommat ja tummuneet reilusti. Kunpa merkkais täälläkin jotain, en muista oliko esikoisen raskaudessa sama :)

Onko kellään muulla useinkin ns menkkakipuja? Mulla nyt taas eilisestä illasta lisääntynyt ja jäänyt päälle. Varsinkin supistaessa jomottaa mutta on siedettävää.

Takaisin