jouluvauva2016
Vauhtiin päässyt keskustelija
oon yrittänyt kolme tuntia nyt nukkua , mut ei tuu mitään kun närästää taas niin et sapet nousee kurkkuun. Ei auta lääkkeet eikä Koho asento nyyh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Että voikaan särkeä jalat näin.. Otin pienet tirsat kun on jotenkin vaan väsynyt ja huono olo koko ajan ja nyt särkee kumpikin lonkka niin että säteilee polviin asti! Ihan järkyttävä olla.. En tiiä mitä pitäisi tehdä tälle ku mikään ei oikein auta tähän kipuun..
oon yrittänyt kolme tuntia nyt nukkua , mut ei tuu mitään kun närästää taas niin et sapet nousee kurkkuun. Ei auta lääkkeet eikä Koho asento nyyh
Mun raskausaikani muuttui huomattavasti parempaan suuntaan, kun aloitin omeprazol 20 mg:sen. Sitä ennen kävin kaikki muut tietämäni itsehoitokeinot+sallitut käsikauppalääkkeet läpi. Suosittelen siis! Nyt ei valvota enää närästys, vaan tilalle on tullut nämä liitoskivut[emoji12][/QUOTE
Mull lääkäri sitä myös kirjoitti ja ostin mutta en oo uskaltanut syödä kun farmaseutti kaveri oli sitä mieltä että siit on enemmän haittaa kun hyötyy. Tosin eihän tässä pitkään tarttis syödä sitä. On tää närästyskin kamalaa

No siis Omeprazol on lääkärin mielestä sallittua mutta kyllä siitä on vielä aikaa vähän tutkimuksia.. Mut tosiaan se on niin tehokas ja tiedän että en pärjäisi ilman sitä..