Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kelpais! Mulla tosin tuo hirsutismi tekee kans sen että sais jatkuvasti sheivata.. Mulla myös karvan kasvu lisääntynyt varsinkin kasvoille! Ihan järkyttävän näköstä ku leukaan kasvaa mustaa karvaa!

Siis mä oon tuskaillu, että vaikka oon edellisenä iltana ajellu kainalot ihan sileiks, jo on seuraavana päivänä hyvänlainen alku kasvamassa taas! Että mistä sitä riittääkään tuota karvaa :grin
Käsivarret ja jalat on kyllä pysyny paljon siistimpänä, mutta mm. kulmakarvat rehottaa ihan jatkuvasti.

Napsuuko muilla lonkat? Mulla rupes nyt iltaa kohen joka askeleella napsuu lonkat, ei käy ollenkaan kipeää mut ei tunnu kovin kivalta. Tuntuu et ei uskalla kävellä ko niin häijyn tuntonen...:eek:

En tiiä onko aikasemmin ollu puhetta tosta, voi olla ettö oon vaan siivuttanu aiheen ko ei oo mua koskenu....

Täällä mä oon kärvistellyt koko yön jäätävän närästykseen kanssa. Ikinä ennen ei oo ollut. Mitä niitä vinkkejä oli itsehoitoon?Mun ei oo mahdollista saada tähän väliin mitään lääkkeitä. Ihan kamala olo eikä nukkumisesta tuu mitään.

Täällä mä oon kärvistellyt koko yön jäätävän närästykseen kanssa. Ikinä ennen ei oo ollut. Mitä niitä vinkkejä oli itsehoitoon?Mun ei oo mahdollista saada tähän väliin mitään lääkkeitä. Ihan kamala olo eikä nukkumisesta tuu mitään.

Maito. Hitaasti pienen pieniä hörppyjä ja eikös siitä ollu aiemmin kans jotain että ruokasoodaa tms?

Mulla ei Napsu lonkat mutta jos esim käännyn sängyssä niin saattaa naksua.. Tuntuu muuten tosi pahalta. Kävellessä mulla kyllä napsuu polvet mutta sekin tuntuu vähän helpottaneen tässä raskauden aikana tai sit en oo kiinnittänyt huomiota.. Mulla siis toi polvilumpion ruston pehmentymä tekee sen että jokaisella askeleella napsuu polvi..

Miks lonkat kipeytyy näin pahasti aina öisin? Miks ei kroppa vaadi kyljen kääntämistä ennen ku lonkka särkee jo.. Niin joko yöllä ku yritin ruveta nukkumaan niin kuului sellasta hassua napsumista ja mietin että mahtaako olla että kalvot napsuu.. :D

Mulla kans sängyssä kääntyessä naksumista lonkista/lantiosta. Ekoja kertoja melkee säikähin, että mitä tapahtuu ku kunnolla naksahti :joyful:

Juu, lonkat napsuu täälläkin..yleensä kävellessä. Ja muutenkin jalkojen ja lantion nivelet pitää mekkalaa, kuten kyllä mahassakin kalvot(?) aina joskus.

Mä taas nukuin pitkästä aikaa hyvin! Kävin vaan kerran vessassa ja esikoiselle antamassa vettä. Esikoinen kömpi itse viereen ja jatkettiin unia vielä seitsemään! Onpa levännyt olo!

Mulla naksuu lantio. Kova napsahdus kuuluu joskus yöllä ja seisomaan noustessa. Ei kyllä satu yhtään, vaikka kuulostaa aika hurjalta :)

Tänne yrittää iskeä flunssa :arghh:
Kurkku kipeänä ja nenä tukossa, ei sentään kuumetta.
Eikä mitään merkkejä synnytyksestä! Ainoastaan maha on sen verran hellänä, ettei yhtään nappaisi makoilla ylimääräisiä kun ei missään asennossa millään tyynyvirityksellä ole hyvä :sorry:

Mulla on nyt muutaman viikon ajan ollut "atooppimainen" alue mun naamassa ja oon ollut ihan helisemässä kun on niin kuiva ja punainen. Kävin ostamassa Ceridalen sitä rasvaisinta rasvaa mitä niillä on ja ihme ja kumma tuntuu auttavan. On se edelleen punainen mutta vähemmän :)

Mies on jo useampana päivänä huomauttanu, että mulla on jossain nenänvarressa tms joku roska. Oliskin. Mulla vaan kuoriutuu nahka koko nenästä. On siis tosi kuiva, vaikka lotraan jatkuvasti rasvojen kanssa ja viime viikkoina käyttäny vielä tosi vähän meikkejäkin. Ei mahda mitään, koitettava vaan lisätä entisestään.

Terkkari aamulla tuskaili, että kun hänellä on niin kylmät kädet kun piti ruveta mahaa kopeloimaan. Olin lähinnä että aah miten ihanan viileet :D Muuten olinkin ihan naama punasena siellä huoneessa sen puol tuntia, kun oli vaan niin kuuma. Enkä edes ollu pakannu paljon päälle (ettei vaaka näyttäis ihan omiaan). Ja yöt tosiaan menee ihan sujuvasti ilman peittoo. Terveisin "Aina ennen paleli"

Joo mie oon kans entinen vilukissa ja nukuin aina villasukat jalassa :D eipä ole tarvinnu hetkeen :D

Täällä jatkuu sukkapuikkokivut, paineentunteet ja supistelut jotka lisääntyi reippaasti viime viikon lopulla ja jääneet nyt selkeästi päällensä. Nyt lisäksi vatsa toimii todella usein, ensin tunne että olisi ihan sekaisin ja kun vessan ehtii niin ei olekaan, on vaan tunne.

Täälläkin nenä punoittaa ja iho huono ympäriltä. Öisin kuuma ja olen yleensä aina viluinen. Mies valittaa että meillä on kylmä :grin

Takaisin