X
xxxx
Vieras
.
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuo muuten tulee näillä paikkeilla tuo verisuonten pullotus! Aika häijyn näköstä mutta ihan tavallista. Rinnoissa paljo isoja suonia pinnassa, näkyy sit tosi selkeesti. Mulla ei tuu arpia vatsaan vaan nimenomaan rintoihin vaikka on pienet rinnat eikä ne niin paljoa kasva että arpia osais oottaa.. mutta niin vaan näkyy taas tulevanAi kauhee ku säikähin omaa peilikuvaani, mulla näkyy rintakehässä, hartioissa ja rinnoissa verisuonet ihan selkeesti, woot
Onko muilla raskausarpia? Tuossa verisuonet nähdessäni rupesin kunnolla katsomaan peilistä alastonta vartaloani ja mulla on pienet arvet rintojen alla mutta iha selkeet raskausarvet takapuolessa, mitä ne siellä tekee? Jotenki kuvittelin että arpia tulis nimenomaan vatsalle...![]()
ja kummastuttaa kovasti miksei mun paino nouse, muutaman viikon takasesta neuvolasta lähtenyt tippumaan alaspäin :arghh: vaikka syömis ja liikkumistavat täysin samat koko raskauden aikana.. Ja yölliset suonenvedot pohkeessa jumankauta se on kamalaa herätä siihen kipuun !!