Äääää! Mä oon nyt sit antanut ajatusten vaeltaa ja tehnyt oman diagnoosinkin! Tuulimuna! Olen lähes varma, että mun raskaus on se...aiemminkin se yritti tulla mieleeni, mutta lohdutin itseäni, että ei ole kovinkaan yleinen. No meninpä vielä lukemaan aiheesta tietoiskuja ja muiden kokemuksia.
mulla kun ei mitään maha turvotusta ole, eikä mitään runsasta valkovuotoa tai muutenkaan mitään paineen tunnetta masussa tai menkkamaisia oloja...pahoinvointia ja väsymystä löytyy ajoittain, mutta yleensä nämä oireet tulevatkin vahvoina juuri tuulimunassa. Mä en tajua miksi annoin itseni mennä lukemaan ja ylipäätään miettimään tälläistä, kun ei näihin voi vaikuttaa itse mitenkään. Nyt joudun viikon odottaa ultraa ja pelätä pahinta.
kolmess onnistuneessa raskaudessa mulla ollut siis kaikkea mahdollista oirettä, mutta tarkkoja viikkoja en muista. Nähtäväksi jää olenko nyt sitten oikeassa olojeni kanssa. 
Viluttaa ja vähä enemmän väsyttää. Ilmaakin vattassa on; pierettää ja röyhyttää.
Unettomuus on tullu kans alkuviikosta seuraks. Ruokaa ei tee mieli, ja jos iskee nälkä, niin perinteinen suklaata-tänne-nyt-ja-heti fiilis on kadonnut kokonaan
Eli suht helpolla oon päässyt 
ja hassuinta on, että mä en voi taaskaan sietää miestä lähelle, sama kävi viimeksi. Ja kuulema olen ihanan äkkipikainen ja suutun pienemmästäkin. En voi ymmärtää?