Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, ei kyllä epäilystäkään enää olenko raskaana. Pahoinvointi ei onneksi pahaa mutta koko ajan kuvottaa, koko ajan on nälkä eikä oikein mikään maistu. Mies teki hyvää broilerinsuikaleruokaa mutta mulle maistuu ainoastaan riisi. Koira haisee pahalle, koko ajan väsyttää ja on aivan zombie-olo. Mahdotonta selviytyä edes kauppareissusta kun olo on jotenkin niin lamaantuneen kaamea. Aamuisin ei maistu oikein mikään ruoka vaikka pahoinvointia ei olekaan. Ja ummettaa.

Sama täällä. Oireet ei oo ainakaan helpottamaan päin. Eli jospa tää nyt menis ihan marras-joulukuulle ja saatais papu syliin tuhisee! <3 Itkettää sitä paitsi melkei kaikki. Oon muutenkin tunteellinen niin nyt sitäkin tunteellisempi...

Tänään 6+1 ja olen ollut huomaavinani eilen ja tänään pientä kuvotusta! Olen yrittämällä yrittänyt kuulostella jotain oiretta, toivottavasti ei ole pelkkää mielikuvituksen tuotetta. Reilu viikko vielä ultraan, että pääsee tästä jännityksestä että onko kaikki kunnossa.

Menkka kivut ilmestyi. Ihan oksettaa, kun alavatsaan sattuu jomottaa niin paljon. Nukuttaa ja viluttaa. Täysin samanlaisia oireita on mulla kuukautisten alussa. Yritän rauhotella itteeni sillä, että ovat normaaleita oireita (mitä nyt netin ihmeellistä maailmaa on lukenut)? Lääkäri ajasta saan vasta tietoa maanantaina, tarvinnee silloin mainita varmaan näistä oireista :confused:

Luoja tätä väsymystä! Onko kellään muulla KOKO päivän kestävää oksettaa oloa? Ihan kauhee olo koko ajan. Vatsa on niin pyöreenä et epäilen että raskaus on pidemmällä kun luulen. Luulin et mul on alkanu esivaihevuodet kun menkat meni ihan oudoiks vuoden alusta mut nyt on kyl tän olon takia herännyt itelle kysymys et oisko raskaus pidemmällä ja mul ois tullu niukat menkat vaikka raskaana?!?!?!?..no aika näyttää..:)

Kissanainen: Tiedän ton kivun. Mulla alko helpottaa viikossa, mut edelleen on semmosta pienempää kramppailua. Varsinki öisin se on voimakkaampaa, et herään siihen. Liikunta ei mulla auttanut (ei auta edes menkkoihin), mut jos sulla auttais :)

Unohdin kokonaan mainita, et lämmöt nousi ruhtinaalliset 0,3 astetta :D Iso nousu mulle, ku lämmöt ollut viimeksi yläasteella koholla :)

Juu sielä vasta, viime raskaudessa kävin varhais ultrassa mut nyt en ajatellut :) ens viikolla soitan ajan neuvolaan ni voi samal kysästä et mitä mieltä, meil on toooosi kivat neuvolatädit :)

Tiiui, tuttu tunne tuo, että pelottaa onko kaikki hyvin jos joitakin eroja edellisiin raskauksiin. Suosittelen ottaa vaan iisisti ja odottelee oireita, kuulostaa kuitenkin hyvältä kun olet vahvat viivat saanut testeihin.:) Pian varmasti huomaat, että oireet nostavat päätään ja olet stressannut aivan turhaan. Tai sitten voit olla helpottunut, että tällä kertaa ei tulekkaan niin voimakasta pahoinvointia. Itse vietin eilisen päivän ensimmäistä kertaa aivan kauheassa paniikissa, sitä ennen olen pystynyt pitämään pään kylmänä ja odotella rauhassa, mutta eilen kaikki paha vaan vyöryi päälle.:/ Tänään kaikki oli toisin, olen ollut huonovointinen ja saanut ne mahakivutkin kaupanpäälle, joita kerkesin jo ihmetellä, että ei oikein ole tällä kertaa. No nyt on :D nautitaan nyt tästä raskaudesta! Murehtimalla ei asiat miksikään muutu, sen minä eilen oivalsin lopulta. Tsemppaukset siis Tiiuille! :)

Kiitos tsempeistä äiskä89! :)
Tänään on ollukin niin kiireinen päivä,että oireettomuuskin unohtui :D Unohtui itseasiassa hetkeksi koko raskaus :D

Kukkis: menkkoina ei liikunnat auttanu. Eikä kyl hirveesti tehny mielikään liikkua niissä kivuissa :'D täytynee testailla jos nyt yrittäs kokeilla vaikka jotain pientä jumppaa tai muuta :-)

Onko teillä niin että joka päivä on "erilainen" oireiden suhteen? Mietin vain kun itellä on tota pahoinvointia, mutta se esim eilen oli pahempaa kuin tänä aamuna.. No joo voihan se tästä vielä pahentuakkin vielä tältä päivältä.. Mutta siis välillä pystyy syömään aamuisin ja välillä ei maita mikään :sorry:.

Mun mielestä varhaisultra on yleensä 6+ eteenpäin.. Kun silloin yleensä sydän näkyy tuosta eteenpäin.. :)

5+0 Nälkä useammin, Väsyttää, Pissattaa, Turvottaa Mielialat heittelee, Rinnat arat ja kurkku kipee ja muutenkin flunssainen. (En tiedä onko tämä nyt raskaudesta johtuvaa)

Kissanainen: Kukakohan neropatti on sanonut, et liikunta auttais :D Ilmottele sit, et mitä se lääkäri sano. Just ne krampit saa mut huolestumaan :/

Mimmulainen: Mulla ei vielä toistaiseksi oo ollu mitään vaihteluu (koputtaa puuta). Odotanki nyt "kauhuissani", et tuleeko mulle se pahoinvointi.

Täs parin päivän aikana oon huomannu, et mikään maku ei enää "säväytä". Sain eilen yht mun lemppariruokaa, ja olin vaan et: meh, ei oo niin ihmeellistä :O

Kukkis: todellaki kerron mitä lääkäri sit sanoo :D ja toistaseks ei onneks oo tullut yhtä pahaa kipuilua mitä eilen oli!

Tuntuu että mun oireet muuttuu lähes päivittäin. Rintojen arkuus on pysynyt. Välillä väsyttää enemmän ja tuntuu että olisin kipeeks tulossa. Nyt muutamana yönä oon nähnyt niin todentuntuisia unia, että oon ihan heränny niihin! :'D pelottavin on ollu edellisyön uni. Siinä (näin lyhyesti) mies piti huolen, että en näänny nälkää, kun mulla oli kova nälkä. Unessa se kaivoi lusikalla omasta kädestä lihaa ja luuta mun lautaselle :eek: :D heräsin siihen ja oli pakko kokeilla miehen kädet, että eihän niin oo käyny :'D

Haha just kun pääsin ihmettelemään tämän aamun vähäisiä oireita niin johan ne pamahti urakalla päälle.. Oksu melkein lensi.:depressed:. Sitten iski jäätävä väsymys ja päänsärky ja kiukkusuus.. Äsken olin kaivamassa varastosta pyöriä lapsille ja kun se koko hökötys on ihan täynnä, purskahdin itkuun kun en niitä saanut sieltä.. Mies on poikansa futispelissä ni en saanut apuakaan.. Huoh..

Mulla on vähän niinku joka toinen päivä pahempi ja sit taas toinen vähän parempi olo.. Eli kyllä vaihtelee, ja siis aamut on yleensä just niitä merkittäviä, eilen olin tosi vaikea syödä kun taas tänä aamuna meni paremmin. Silti siis on huonoa oloa koko ajan, mut helpottavaa, että välillä edes vähän parempi. :) sama väsymyksen kanssa, koko ajan sitä on, mutta eilen oli pahempana kun nyt. Iltaa kohden voikin sitten taas olla ihan karsee olo, eli nyt pitää nauttia kun edes hetken parempi olla.

Mulla menossa 5+4 ja armoton väsymys riesana. Alavatsaa juilii ja jomottaa, vatsa onkin turvoksissa kiitettävästi. Tunteet heittelee laidasta laitaan. Välillä tulee lievästi etova olo jos edellisestä ruokailusta on kulunut aikaa. Meinas alkaa huolestuttaan kun ei okseta, mutta sisko rauhotteli ja sano että hänellä on 3 lasta ja kertaakaan ei ole ollut huonovointinen odotusaikana. Huh.

Takaisin