Pilvilinna
Kunnioitettu kommentaattori
Hajuaisti on sika terävä!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tiiui, tuttu tunne tuo, että pelottaa onko kaikki hyvin jos joitakin eroja edellisiin raskauksiin. Suosittelen ottaa vaan iisisti ja odottelee oireita, kuulostaa kuitenkin hyvältä kun olet vahvat viivat saanut testeihin.:) Pian varmasti huomaat, että oireet nostavat päätään ja olet stressannut aivan turhaan. Tai sitten voit olla helpottunut, että tällä kertaa ei tulekkaan niin voimakasta pahoinvointia. Itse vietin eilisen päivän ensimmäistä kertaa aivan kauheassa paniikissa, sitä ennen olen pystynyt pitämään pään kylmänä ja odotella rauhassa, mutta eilen kaikki paha vaan vyöryi päälle.:/ Tänään kaikki oli toisin, olen ollut huonovointinen ja saanut ne mahakivutkin kaupanpäälle, joita kerkesin jo ihmetellä, että ei oikein ole tällä kertaa. No nyt on :D nautitaan nyt tästä raskaudesta! Murehtimalla ei asiat miksikään muutu, sen minä eilen oivalsin lopulta. Tsemppaukset siis Tiiuille! :)
.
. Sitten iski jäätävä väsymys ja päänsärky ja kiukkusuus.. Äsken olin kaivamassa varastosta pyöriä lapsille ja kun se koko hökötys on ihan täynnä, purskahdin itkuun kun en niitä saanut sieltä.. Mies on poikansa futispelissä ni en saanut apuakaan.. Huoh..