Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Puhuin tuossa joku päivä aiemmin että hiostuttaa ja kutittaa tuo jatkuva ph-suojan pitäminen, kun on joutunu kesästä asti vuotojen takia käyttämään. No nyt viimeks kun nuo Rainbown läpyskät loppui, niin ostin Vuokkosten allergialiiton hyväksymiä suojia, niin eipä kutkuta enää. Kyllä näköjään kannattaa panostaa laatuun näissäkin asioissa, alapää kiittää :D

Mies kysyi eilen illalla että pitäiskö mun käyttää jotain isoa suojaa öisin, jos mulla lorahtaa lapsivedet kesken unien :D ..öisin kun oon voinu olla ilman mitään suojaa, kun öisin ei lorahtele. Johan tuo alapää homehtuisi! Ehkä mä varaan tyynyn viereen käsipyyhkeen, jonka voi heittää jalkoväliin kun rupee vedet valumaan.

Itse ajattelin ehkä lähempänä laskettua aikaa laittaa poikittain jonkun kosteussuojan sänkyyn.

Mie aattelin aiemmin että joku iso pyyhe voi olla hyvä.. Mut en oo jaksanu nyt edes miettiä asiaa ku ei taida olla toi poju nyt itsestään tuolta tulossa ennen käynnistystä..

Itse ajattelin ehkä lähempänä laskettua aikaa laittaa poikittain jonkun kosteussuojan sänkyyn.

Mulla on jo kosteussuoja ja pyyhe alla, ollu pari viikkoa. :D ajattelin vain sitä juoksumatkaa, kun vedet valuu pitkin lattioita matkalla sängystä vessaan. Varmaan on koirat ja matot ja parketit siinä samassa nesteessä. (yritän tässä minimoida ärsyttäviä siivoushetkiä ja sitä kun saavutaan sairaalasta, ni täällä ei oo sit lattiat tahmeina, ku ei olla muistettu siivota)

Pitäisiköhän itsekin miettiä tuota pyyhettä sänkyyn varmuuden vuoksi :D
Ummettaa! maha on ku ilmapallo, ilmaa kyllä tulee mutta ei tavaraa. Otin aamulla laxoberon tippoja muttei vielä tulosta :/

Mulla on ollut kanssa kohta 2vk sängyssä suoja ja pyyhe sen päällä, kun hiukan oli hiostava pelkkä suoja.

Mulla ollut jo pidempään kuivat limakalvot ja nyt viimeinen kuukausi on ollut melkoista tuskaa. Hengittäminen sattuu nenän kautta kun limakalvot on kuivat ja siitä kivusta 1-2h niin niistän ihan juoksevaa verta hetken (ei siis nenäverenvuotoa vaan ihan niistämällä). Sit taas normaalia menoa kunnes rupee taas sattumaan hengittäminen nenän kautta.

pitäiskös niitä nenän limakalvoja kostuttaa bebanthenilla tai öljyllä tai jollain vippaskonstilla. Mullakin on ollu raskauden ajan limakalvot kuivana, mut viel ei oo tullu verta muuta kuin kökkäreenä.

Joo, oon käyttäny öljyä (sellaista apteekista saatavaa suihketta) mutta ei tunnu auttavan muuta kuin hetkellisesti :(

Täälläki nenä ongelmaa. Vasemmassa sieraimessa ihan rupi jonka revin joka päivä auki... Mitenhän toimia se radiossa mainostettu a vtamiini suihke?

Ihan järkyttävä oksetus koko ajan! Siis miten ihmeessä olis tarkoitus syödä tai edes juoda mitään kun heti oksettaa..

Fuji, kuulostaa niin tutulle. 3pv nyt ollut tuo oksetusolo. Ihan syvältä. :(

Joo on mullakin ollu tätä jo jonkin aikaa mut tänään vetää vetää kyllä ihan yli.. :( onneks näyttää nyt vähän helpottavan niin pääsen ehkä maaten tässä pikkuhiljaa. On kyllä todella kurja olo..

Se suihkutettava a-vita on super hyvää kuiville limakalvoille. Mun jokatalven pelastus. mut nyt en o uskaltanu käyttää kun a-vitamiinia eivät suosittele raskauden aikana. Mut korjatkaa jos oon väärässä.

Onko kenelläkään muulla kainalot turvonneet? Minulla on jo jokusen viikon ollut, nyt sitten googlettelin ja ilmeisesti maitorauhasista johtuu?

Onko kenelläkään muulla kainalot turvonneet? Minulla on jo jokusen viikon ollut, nyt sitten googlettelin ja ilmeisesti maitorauhasista johtuu?
Eikö rintojen ja kainaloiden imusolmukkeilla ole jotain yhteistä? Ei nyt tähän yhteyteen mitenkään liity, mut lääkäri rintojen kyhmyjä etsiessä minulta aina tutkii kainalot samalla. Uskoisin olevan luonnollista turpoamista kun on rinnat alkaneet tai alkamassa aktivoitua maidontuotantoon.

Mulla! Ihan kamalaa ja kävi esikoisen kanssa myös. Ja silloin, kun maito nousi rytinällä, kainalokin oli ihan kova ja kipeä, mutta helpottui sitten, kun maidontulo tasaantui. :rolleyes:

Joo rintojen ja kainaloiden imusolmukkeet on todella lähekkäin toisiaan. Muistaakseni jos rinnoissa on imusolmukkeissa ylimääräistä ja niitä poistetaan niin samalla poistetaan kainalosta sitten imusolmukkeet. Ns. varotoimena vaikka ei olis tietoa onko se kasvu imusolmukkeissa johtunut mistä..

Takaisin