Puhuin tuossa joku päivä aiemmin että hiostuttaa ja kutittaa tuo jatkuva ph-suojan pitäminen, kun on joutunu kesästä asti vuotojen takia käyttämään. No nyt viimeks kun nuo Rainbown läpyskät loppui, niin ostin Vuokkosten allergialiiton hyväksymiä suojia, niin eipä kutkuta enää. Kyllä näköjään kannattaa panostaa laatuun näissäkin asioissa, alapää kiittää :D
Mies kysyi eilen illalla että pitäiskö mun käyttää jotain isoa suojaa öisin, jos mulla lorahtaa lapsivedet kesken unien :D ..öisin kun oon voinu olla ilman mitään suojaa, kun öisin ei lorahtele. Johan tuo alapää homehtuisi! Ehkä mä varaan tyynyn viereen käsipyyhkeen, jonka voi heittää jalkoväliin kun rupee vedet valumaan.
Mies kysyi eilen illalla että pitäiskö mun käyttää jotain isoa suojaa öisin, jos mulla lorahtaa lapsivedet kesken unien :D ..öisin kun oon voinu olla ilman mitään suojaa, kun öisin ei lorahtele. Johan tuo alapää homehtuisi! Ehkä mä varaan tyynyn viereen käsipyyhkeen, jonka voi heittää jalkoväliin kun rupee vedet valumaan.