Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No sepäs kiva pilvilinna :confused: toisaalta ihan kiva, että päivisin ei tee pahaa. Mulla on asiakaspalvelutyötä puhelimen kautta kylläkin, mut ei varmasti olis kiva jos koko ajan tekis mieli oksentaa, kum puhelimessa puhuis :oops: ;) :D

Mulla kans iltaisin pahimmat olot! Nyt kaksi iltaa oon maannut sohvalla ja kun nousen ylös niin on aivan järkyttävä olo. Mietin eilen johtuisiko se totisesti siitä makaamisesta. Tänä iltana on onneksi menoa joten näkee hyvin eron jos sitä on.

Mulla on tänään yövuoro ja aikuisten oikeesti en tiiä miten siitä selviän ja pysyn hereillä, on nimittäin niin armoton väsymys ja pahaolokin tuli riesaksi. Huhhai!

ä älykääpiö sain jotenkin ihmeen kaupalla hävitettyä mun profiilin. Tai siis en mä edes tiedä mitä tapahtui :sad001

No mutta mutta mä nyt toistaseks kirjottelen ainakin tällä uudella nimimerkillä mutta sama vanha tyyppi täällä

T. Mimmulainen :Heartred

No höh Mimmulainen, toi on niin ärsyttävä tilanne. Itsellenikin käynyt sama muutaman sivuston kanssa.

Mulla tänään uutena oireena runsas valkovuoto. Monta kertaa oon paniikissa juossu vessaan että nytkö meni kesken, mutta onneksi ei.

Mulla tänään uutena oireena runsas valkovuoto. Monta kertaa oon paniikissa juossu vessaan että nytkö meni kesken, mutta onneksi ei.
I feel juu. Sama vika kun pari kertaa tuntunu, että "nyt läks" mutta onneks on vaan satunnaista valkovuotoa.

Toisaalta kauheen kiva kun ei oo mitään piiloteltavaa/seliteltävää töissä mut jos ois ees vähän huono olo niin tietäis olevansa raskaana. +toivoin että pahoinvointi veis mun painoa alas päin, mut tässä sitä syödään, kuin ois lapamato mahassa :D
Mulla on aina ollut pömppämaha työurani aikana, niin ei nuo työkaverit varmaan ihan heti huomaa.

Satunnaista valkovuotoa ? Täällä sitä ollut kokoaja ja sitä ei tuu kovinkaan vähä. Mut onneks se on normaalia.

Mua alko tässä eilen vähän pelottamaan.. Pahoinvointi on vähän helpottanut.. Jotenkin siis käännän sen niin ettei kaikki olisi hyvin.. Toki onhan niissä oloissa ollut päiväkohtasia eroja mutta heti huolestuttaa.. Ja sitten mä oon pahalla tuulella ja kaikki ärsyttää.. Ja kiukuttelen täällä milloin mistäkin asiasta.. En mä tiedä nyt vaan pelottaa ihan hirveesti tön vauvan puolesta :smiley-angry017

Mä oon vaa kiitollinen jos olot helpottaa, koska sitä kovasti yritän. Viime yö meni ilman pahoinvointeja! Miun iltatankkaus tais auttaa. :) Aamulla sit kyl ja vielki kuvottaa. Eiku sipsii naamaa ni pysyy verenpaineet hyvänä, etten niide takia vässähä. Kumpa esikoisen aikaanki ois ollu yhtä fiksu. Silloin vain voivotteli olojaan ja makas ja voivoi.. :grin

Pilvilinna. Sama täällä valkovuodon suhteen, ei mitään satunnaista vaan jatkuvaa ja melkoisen paljonkin. Hohhoi, kyllä sitä on pari kertaa pelästynyt ja rukoillut vessaan mentäessä että eihän olis valkovuotoa pahempaa ! :D

Mulla on käyny säikähdys kans, mut vain tiettyjen pikkareide kanssa, kun yhis on sellai kangas, että se tuntuu tosi paljolta (vaikka määrällisesti tuntuu olevan nykyää sama määrä joka kerta) ja tosi kylmältä, kun jotai lorahtaa sillon, et ei helk.. Mut sen osaa jo pikkuhiljaa muistaa, et nii joo nää pikkarit.. :grin

Mulla satunnaisesti siis lorahtaa ei niin, että vuoto olisi satunnaista :grin
Mä nukahdan joka ilta ennenkun saan pään tyynyyn - tää väsymys on ihan omaa luokkaa. Töissä ei meinaa pysyä silmät auki - onneksi meillä on lupa käydä vähän torkkumassa sohvalla. Pahoinvointi on siirtynyt iltaan, lähinnä ennen/jälkeen ruokailua.

Kokeilkaahan muutkin jotka "kärsii" järkyttävästä väsymyksestä niin suolaa. nimim. 2päivää ilman päiväunia ja tunnen olevani elossa

Mullahan siis väsymys oli sitä luokkaa, että 7 ylös pari tuntia "toiminta-aikaa" kymmeneltä niin väsynyt, että ihan kuin olisin vetänyt pullollisen kossua ja sit 2h päiväunet silloin, kun esikoinen suostu päiväunille käymään ja sitten herättyä 2h toiminta-aikaa paremmalla menestyksellä kuin aamusin ja sit taas ihankuin kännissä olisi. En siis käytännössä ollut kovin tällä planeetalla ja nyt tää on kolmas päivä, kun nautin säännöllisesti suolapähkinöitä/sipsiä vähän väliä. Ja sairaalloinen väsymys on tiessään. Nyt on vain sellaista "normaalia" väsymystä, jonka kanssa jaksaa tehdä siivoukset, lenkkeilyt ja muutkin päivän touhut ilman päiväunia.

Mä olin yks aamu kylpyammeessa lillumassa ja joku tunti sen jälkeen putsasin vessassa kissanhiekkalaatikkoa kun tunsin että nyt kyllä valuu jotain ja paljon!! Säikähdin että nytkö menee kesken ja äkkiä menin pöntölle istumaan. Mutta eeeei, onnekseni se oli pelkkää vettä :'D Sitä vissii oli kylpiessä mennyt tuonne sisäpuolellekkin :D
Pari päivää on ollu helpompaa pahoinvoinnin kanssa, mutta väsymys on edelleen kamalaa.

Näköjään enää en pysty olee paria tuntii kauemmin syömättä ilman, et alkaa heikottaa, huippaa ja oksettaa :/ Ei oo ennen ollu väliä, vaik söisin kerran päiväs. Kauheen aikases vaihees vaan tuli toi, et tarttee syödä parin tunnin välein. Luulin, et tulis vast rv 12+.

Tsemppiä mimmuliini! On normaalia, että olot vaihtelee ja välillä onkin itseasiassa ihan hyväkin olo. Kannattaa nauttia sillon, itellä kanssa jokainen päivä erilainen, välillä pahempi ja välillä taas parempi olo. Vaihtelee päiväkin mittaan monta kertaa, alussa kans mietin voiko olla huono merkki, kun mulla myös pari raskautta jolloin olo ollut raju melkein 24/7, mutta voin kertoa, että se oli niin kamalaa! En toivo kenellekään. :/ tänään mulla kuitenkin ultra todisti, että sillon kun on hyvä olla nauti! Pikkuinen voi oikein hyvin siellä :) joten kannattaa pitää vain mieli virkeänä, kaikki on varmasti hyvin siellä <3

Mulla on nyt ollu jo viikon sellainen olo että korkea kuume olisi nousemassa, sekä kovat päänsäryt..mutta eipä kuumetta ole tullut että varmaan raskaudesta johtuvia nämä sitte on..kun luulin aluksi että kipeeksi tulossa..

Takaisin