Mä ihmettelen edelleen, että oireeni ovat niin kovin vähäisiä, vaikka tiistaina varhaisultrassa kaikki oli oikein hyvin. Minulla ei edelleenkään pahoinvointia ja kuvotuskin on mennyt tällä viikolla ohi, maanantaina vielä kuvotti iltapäivästä iltaan asti mutta ei juuri enää. Oireita kyllä on: hajut tulee tuulahduksina todella voimakkaasti, nenä tukossa, vatsa älyttömän turvoksissa, kahvi ja tee ei maistu, mikään ruoka ei oikein maistu, kaupassa täytyy valikoida tarkasti mitä tekee mieli, ilmavaivat on pahoja ja alavatsaa koko ajan lievästi hieman jomottelee, menkkakipumaisesti. Silti pahoinvoinnin puute ihmetyttää, toisaalta olen hyvin tyytyväinen ollessani onnekas pahoinvoivaton. Rinnatkaan ei ole juuri kipeät, hieman arat kylläkin mutta eivät haittaavasti, eivät myöskään ole turvoksissa kuten plussaamisen keskellä olivat. Valkovuotoa ei tule. En ole sen erityisemmin jäässä tai palele. Yöllä päinvastoin hieman kuuma yhdellä peitolla. En myöskään kärsi mistään järjettömästä väsymyksestä mistä aina puhutaan raskaudessa. Oireet siis hyvin hyvin vähäisiä vaikka ultrassa kaikki kunnossa.
Onko täällä muita joilla näin vähän oireita?
Rv 7+2