Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua myös ihmetyttää tää oireiden vähyys (5+5rv). Oikeastaan vain rinnat ovat turvonneet ja kipeät, sit on alavatsalla vas. ja alaselässä vasemmalla puolelta jomottavaa kipua ja välillä tuntuu koko vatsassa menkkamaista kipua. :/ ei ole edes mielitekoja pahemmin! Väsymystä on aavistus, mutta ei mitään maatakaatavaa. Ruokahalu on vähentynyt! Ei tässä vielä uskalla iloita kuin ihan hetkittäin o_O:love2 ei ole aiempia kokemuksia, vaan paljon toivottu esikoinen! :love017

Muokattu viimeksi:
äiskä89 kiitos ❤ suurin ahdistus helpotti, mutta pieni pelko edelleen. Varasin tiistaiksi yksityiseltä ultran. Ihan varmuuden vuoksi.. Ajetaan 45min suunta . Nyt on illasta vähän ihan pientä etovaa oloa ollut ja päätä särkenyt.. Ja huomasin myös ettei oikein mikään maittaisi..
No miehelle tänään tästä itkin ja sanoinkin että pitäisi yrittää luottaa siihen että ilman keskenmenon oireita siellä vielä elämää on..

Mimmulainen: Keskenmenon kokeneena (ilman mitään oireita) niin kyllä sen äiti itse aavistaa ja tietää sisimmissään, että ei oo mitään elämää massussa enää. Että eiköhän siellä oo kaikki hyvin! :)

Pilvilinna. Joo uskon ja mä oon tuulimunan kokenu mutta mä pelkään sitä että kuvittelen tai laitan itseni ajattelemaan ja tuntemaan että kaikki on hyvin.. Vaikka en mä tiedä onko se mahdollistakaan mutta on vähän sellainen fiilis nyt tms.. Tosi vaikee selittää ymmärrättävästi

Taidan mie jotenkin ymmärtää, mut itteeni ei saanu vakuutettua edes monen monet vahvat raskaustestit, kun yritin niillä vakuutella, että on siel elämää vaikka en uskonut hetkeäkään niitä testejä. Et itsellä oli niin vahva se tunne, että en itteäni pystynyt huijaamaan millään ajatuksella.

Mulla on samoja kokemuksia, että katastorofoin mielessäni kaiken ja uskon sataprosenttisesti että siellä ei ole elämää vaikka totisesti on, varhaisultrassa kaikki oli kunnossa. Silti pelosta käsin uskottelen itselleni ettei ole, alussa tein testejä paljon sen vuoksi. Nyt yritän vain katsoa ultrakuvaa ja luottaa ja olla kuuntelematta pelosta käsin tulevia tunteitani joihin ei kannata luottaa. o:)

Hyvä mimmulainen, että pääset ultraan katsomaan, että kaikki on hyvin, nimittäin varmasti on :) näin alussa varmaan jokaisella pelkoja tulee väkisinkin mieleen, niistä on vain päästävä yli. Ja jos joku auttaa, ni kyllä se on se kun pääsee ultrassa näkemään oman palleron ♡

Nyt mulle iskenyt pieni pelko että onko sisälläni enää mitään. Kun tänään alkoi pientä veristä vuotoa. Tiedän että se on myös normaalia raskauden aikana. Mutta mikä on normaali määrä? Ja kun minulla ei ole muuten ollut mitään muuta kuin valkovuotoa runsaammin, ei siis verta. Ja nyt alkoi hieman tulemaan niin kyllä se pelottaa. Huomenna aamulla pakko tehdä testi. Ja yrittää vain rauhoitella itteeni

Mulla esikoisen odotuksen alussa tuli seksin jälkeisenä päivänä hyvin vähän pikkareihin. Tarkoitan tosi vähää määrää valkovuodon mukana ja sitä tuli parin wessa käynnin välissä. Itse kokisin kuukautisvuodon määrää jo liian isona vuotona(?)

Mulle neuvolan täti sanoi, että seksin jälkeen voi ilmetä pientä vuotoa, kuten myös kuukautisten aikaan.

Koska tää on mun eka, niin en osaa sanoa, mut ite yhdistäisin runsaan verenvuodon ja kivut keskenmenoon. Jos vähän verta tulee, ni sehän ei välttämättä merkitse mitään.
Pidä Kyfi2757930 pää kylmänä, ja jos on semmoinen olo, niin soita neuvolaan.

Ainiin ja jos kohdussa on hyytymiä edellisistä menkoista niin nekin voi tulla pois tai imeytyä pois. Mulla ultrassa täti näki hyytymiä niin sano.

Ougaad. Nyt se pahoinvointi tuli kera tupakan maun. Oon tupakan polttamisen lopettamut vuosia sitten (ellei kännipäissä polttamista lasketa). Tää olo alkoi eilen illalla ja yöllä heräsin tähän oloon. Aamulla hetken aikaa oli fine.. nyt tekis mieli nukkua tää pahaolo pois :sick:

Tupakan maku? Onpas omituista. Heh. :) Tsemppejä!

Täällä istutaan lenkkarit jalassa keittiön pöydän ääressä ja makustellaan.. Uskaltaisko tässä lähteä lenkille. (äklöttää)
Eilen lähdin lenkille ja loppu lenkistä tuli sika huono olo ja nyt on sellai olo, että jään makaamaan olkkarin lattialle. :grin Aamupaino oli 65kgo_O 2kg tullut.. Varmaan mahan toimittomuudella osuutta asiaa ja tolla suolan mättämisellä. :oops:

Tais tulla omena mehusta tupakan maku. Koska nyt hörppiny vettä niin ei maistu tupakka enää :D Pahaolo on kyllä :laugh: Käyt pilvilinna vähän lyhyemmällä lenkillä :)

Minä kun viikko sitten alotin työt päiväkodissa tiesin, että flunssanhan sieltä saa. Eilen tulin kotiin kolmen aikaan: ei mitään tuntemuksia että kipeeks oisin tulossa. Neljältä olinkin jo kuumeessa, kurkku kipeä, joka paikka tukossa ja aivan kuolemaolo. Noh, ei varsinaisia raskausoireita, mutta erittäin "mukava" lisä niiden päälle... Nyt sit vaan lepäilyä ja nukkumista. Ruoka ei maita ja sekös saa välillä pahan olon aikaiseksi.

Mua palelee joka paikasta.. Siis ihan menee sellaisia vilunväristyksiä ja voisin ottaa sata vilttiä päälle ku istuskelen sohvalla..

Ainiin.. Tänään oli aamulla taas pahaolo.. Mutta se meni kyllä ohi jo.. Vaikken syöny mitää.. Oltiin nuorimman kanssa neuvomassa ni teki siellä mieli lähtee oksulle mutta en sentään.. Ja yhtäkkiä se oli ohi..

Takaisin