Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuli just mieleen, et oon täs pari päivää ihmetellyt kramppien voimistumista. Nooh, kalenteria vilkasemalla huomasin, et mulla olis nyt normaalisti oviksen aika :wideyed: Mut eihän sen pitäis vaikuttaa. Kai..
Onko kellään muulla käynyt niin, et jokin oire voimistuu oviksen aikoihin? Tai sit tää on vaan pään sisällä :smiley-angelic006

Mulla ei oo nyt muutamaan päivään ollut raskausoireita sen suuremmin tai sit en vaan huomaa niitä, kun oon muutenkin flunssassa. Kuume, yskä ja nuha ovat mulle tällä hetkellä tarpeeks! Nekin aiheuttaa jo sitä väsymystä ja ruokahaluttomuutta, että vähän vaikea sanoa mikä johtuu mistäkin tällä hetkellä. Sekin on yks oire raskaudesta, että tää tauti ei lähekkään ihan niin nopeesti kuin ennen.
Rv 7+5

Mä liityn joukkoon vähäoireiset. Se yhden päivän kestäneen pahoinvoinnin jälkeen on ollut vaan ihan hitusen etovaa oloa ja rinnat edelleen jonkin verran arat, muuten ei juurikaan olossa huomaa. Toisaalta mukavaa, mutta vähän niitä oireita kaipailisi "todisteeksi" raskauden jatkumisesta. Katsotaan mitä tulevat päivät tuo tullessaan. (5+3)

Raskausviikot 6+5 ja olo vuorokauden ympäri ihan karsea. Kaikki ruoka etoo ja hajut myös. Oon syönyt lähinnä hedelmiä ja muroja. Tänään pakotin itseni syömään puuroa ja pinaattikeiton. Väsymys myös ihan järkyttävä. Muina päivinä oon nukkunut päikkärit samaan aikaan kuin esikoinenkin (1v 8 kk) mutta tänään se ei ollut mahdollista. Nyt jouduin vastoin kaikkia periaatteitani antamaan tytölle ipadin pelattavaksi jotta saan itse ees vähän vaan maata paikallani vaikka nukahtaa en hänen hereillä ollessaan tietenkään voi.

Lohduttautukaa vähä oireiset sillä, että maha alkaa kohta jokaisella kasvamaan niin se on jo kiva todiste pikkusen olemassa olosta. Nauttikaa nyt tästä ajasta, kun masu pysyy viel piilossa "turva" viikolle ja sit se näkyykin jo, kun on lapsi sen verran isoki ja turvallisilla vesillä :) Ymmärrän huolenne. Mutta onnellisia olette ilman oloja ja me kans jotka "kärsimme", koska on hyvä syy kärvistellä.

Se on pahoinvoinnista, että jos kärsit matkapahoinvoinnista niin tod.näk. kärsii raskayspahoinvoinnista. Ja tää pitää mulla paikkaansa. Kesällä autossa on tosi helposti äklö. Sama pikku baateissa. Nimim. Atlantilla ollu tuskissaan, että eikö tää matka lopu :D

Odotan kauhunsekaisin tuntein pahoinvointia...esikoisesta sitä kun kesti viimeiselle kuulle asti (ainainen pahaolo ja kuvotus ja silloin tällöin oksentelu). Yhtään en muista milloin pahoinvointi alkoi..?

Huonoa oloa ajoittaisena aaltoina ja tissit tajuttoman kipeet. Päätäkin särkee vaikka viikkoja vasta 4+3

Tänään h7+0 ja eilen oli ultra. Oliskohan tää jotain psykologista, kun tänään se huono olo sit tuli, kun kerta kaikki on todistetusti kunnossa...
Aamupäivällä en tiennyt, mitenpäin olisin ollut töissä. Kouristuksia ja huono olo. Pakko oli avata housutkin istuessa, kun ne tuntu niin epämukavalta. :depressed:

Täällä olis sellaista oiretta kuin pahoinvointia, menkkatyylistä juhlintaa on/off pitkin päivää, rinnat ihan järkyttävän herkät ja kivuliaat, jatkuva päänsärky ja väsymys. Rv 4+6 sivujen laskurin mukaan :)

Kuvotus iski täälläkin toissapäivänä (5+2 oli silloin) ja tuntuu, että samalla pömpähti mahakin niin, ettei saa vedettyä sisään enää. Turvotusta se tietysti on, mutta heti tuntuu todellisemmalta tämä raskaus: naama vihertää ja maha pömpöttää. ;) Onnellinen olen kyllä joka oireesta..

Mulla menee hermot tähän oireiden vaihteluun.. Välillä oksettaa välillä ei, joskus etoo joskus ei.. Tulee vaan huoli kun tulee päiviä jolloin ei olekaan huono olo.. Ja vielä pitkä viikko sinne ultraan..

Rinnat on alkanu turvota ja kipeät nännit. Ne nyt on normaalisti niin pienet, että saavatkin kasvaa, jotta niillä pientä ihmisen alkua ruokitaan edes. mahassa menkkamaisia nipistelyjä. Pahat hajut kuvottaa ja muutenkin hajuaisti parantunut.
Mulla menossa 6+0

Bettyboop, ei tarvi huolestua. Jokainen raskaus on erilainen ja riippuu millä viikoilla oot menossa. Joillakin alkaa oireilut myöhemmin.

Tää huonon olon ja nälän yhdistelmä on tosi "hauska". Mitään ei tee mieli ja monet hajut ällöttää, jopa ruuan koostumus ällöttää. Mut sit kun alkaa syödä, menee kevyesti melko isokin annos.. Ottaisko vielä leipää, joo. Hedelmää tai jugurttia jälkiruuaksi? Joo. Eikä tullut edes täyteen :D. Mulla rv 4+2.

Mulla on nyt rv 4+6 ja täysin sama! Ja sit huimaus, pahaolo, lämpöö, koko ajan saa ravata pissalla ja turvottaa...

• Tykkään
Reaktiot: Oz
Mun rinnat on nyt niin kipeät ja turvonneet, että voin käyttää vain yksiä liivejä ja kävellessä särkee tosi pahasti :oops: Yritin etsiä tänään kaupasta uusia liivejä, mutta ei tavismarketeista löydy pienellä ympärysmitalla kovin isoa kuppikokoa...

Rinnat kanssa kipeet ja väsyttää niin ,että voisin vaan kokoajan nukkua ( Tänään 2 päikkärit ja kohta unille ) zzZZZ

Takaisin