Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en kyllä pysty olemaan ilman liivejä kun ovat niin isot että vapaina sattuu vähintään yhtä paljon :sorry: Tässä just yritin googletella odotus- ja imetysliivejä mutta en oikein uskalla tilata kun noita kokotaulukoita katsoo. Mun ympärysmitta on 70-75 ja jos sen mukaan ostaisin kaarituettomat liivit, niin pitäisi olla koko S. Kuppikoko (H) taas vaatii XL-kokoa ja sekään ei välttämättä riitä. Oiskohan jossain jotain myymälää missä voisi sovitella...? Tai sitten vaan tilaan jotku halvat ja toivon parasta. Tänään kokeilin H&M:n urheiluliivejä koossa L, mutta rinnat ei mahtuneet kunnolla mukaan ja samalla alaosan kuminauha jäi lerpattamaan.

Täällä rv 4 ja hävis rintojen arkuudet ja kipeydet kokonaan. Oireina ei oo tällä hetkellä mitään. En tiiä onko menny kesken sitte :/

Uutena "oireena" herkästi hermojen menetys.. Ja tietty itku tulee nyt herkemmin. Rv 5+0

Mää arvasin et oon raskaana ihan jäätävästä väsymyksestä! Varmaan viikon ajan ennen ko ees tein positiivisen testin ni ihan sippiväsy.

Toinen mistä tiesin et oon raskaana ni hengästyn niin helposti. Ko puhun jollekki ni sitte jo ihan hengästyny. Ja ihan hyvä kuntonen oon. Veikkaan että mun äiti arvas raskauden ko oltiin vklp:na käymässä mummulassa ni ihan hengästyny olin vähä väliä. Vaikks en ollu sillon ees ite tehny testiä. Tai testejä kyllä usiampia mut positiivista:D

Välillä maistuu rauta suussa. Aikasemmista se on ollu mulle merkki raskaudesta mut nyt ehti muut oireet eka :D

Mie tajusin vasta nyt esikoisen aikaan olleen väsymyksen, kun muistan itkeneeni pari viikkoa kokoajan, että en jaksa enää töitä. En oikeesti ajatellut, että se johtui oikeesti väsymyksestä (minkä raskaus aiheutti) vaan luulin, että oon iha loppusiihen työpaikkaan, koska olihan se työpaikkana tosi hullunkurinen, että moni sijainen otti hatkat kesken kaiken, mutta pärjäsin siellä kuitenkin. Kunnes alkoi ykät. Niin tästä raskaudesta tajusin vasta, että se väsymys ja uupumus silloin johtuikin ihka ensimmäisistä raskausoireista, koska tässä oli sama noi ekat 2 viikkoa, ennen alkoi ykät.

Paljonko teillä on ollut verenpaineet? Mittasin ihan extempore äsken kotona. 104/70 (matalat on, mutta ei onneksi huimaa) cm
Nyt 7+2 ja oireina aamukuvotus ja nännit on arat. Parin tunnin välein on jotain syötävä, tai olo muuttuu huonoksi. Iltaisin turvottaa. Kahvi ei maistu ja hajuherkkä. Eilen paistoin jauhelihaa ja hyi hitto, sai tehdä töitä että siitä suoriuduin.

Täällä rv 4 ja hävis rintojen arkuudet ja kipeydet kokonaan. Oireina ei oo tällä hetkellä mitään. En tiiä onko menny kesken sitte :/
Ei kannata oireettomuudesta vetää heti pahimpia johtopäätöksiä (syyllistyin siihen kyllä itsekin). Minullakaan ei juuri mitään oireita ole ollut, mutta silti ultrassa kaikki oli kunnossa. Sanoin ultraajallekin, että oireettomuuden ja siitä johtuvan mahdollisen keskenmenon pelossa tulin varhaisultraan. Ultraaja oli n. 60v. Ja hän sanoi työssään nähneen yhtä paljon täysin oireettomia, kuin oireellisiakin raskauksia, joissa kaikki on mennyt hyvin. Pitäisi muistaa, että jokainen raskaus on erilainen ja vaikka tuntuisi siltä, että esim. Juuri nettipalstoilla kaikilla muilla tuntuu olevan miljoonia raskausoireita, ei se tarkoita, että sinun raskaudessa niitä pitäisi välttämättä olla.

Tiedän, että on vaikea nauttia oireettomuudesta, mutta yritä silti. Itselläni auttoi se, että pahimpien "nyt on varmasti mennyt kesken" päivien kohdalla pidin tietoisesti parin päivän tauon juuri tästä ketjusta ja muutenkin yritin vältellä googlailemasta aiheesta, niin mieli parani vähitellen.

Toki näin alussa kaikki on mahdollista, mutta turha siitä on stressata kun ei itse asialle mitään voi.
Toivotaan että kaikki on hyvin <3

Kirpulle tsemppejä täältäkin! Omat oireet kans aika vähäiset, mutta päivä kerrallaan ja tosiaan eihän sille itse tässä kohden mitään voi mitä tapahtuu.

Voi kirppu :(

Täällä edelleen oireetonta. Esikoisestakin alkoi vasta rv6+ oireet. Niin kyllä kiirettä pukkaa tuon kiukkupyllyn kanssa ettei ehdi edes tunnustella mahdollisia oireita.

En mene päivystykseen koska lähin päivystys on 170km päässä. Odotan maanantaihin ellei tuu kipuja. Oltiin pari tuntia ulkona,lenkillä käytiin ja juoksin koiran kans. Sisälle tultaessa menin vessaan ni siteeseen oli tullut arviolta n. Teelusikallinen tumman ruskeaa niukkaa vuotoa jossa oli klönttiä.. nyt siis ei ainakaan ollu tullu kirkasta muutako ennen ulos lähtöä.. kipuja ei edelleenkään

Tsemppiä Kirppu! Toivotaan, että olisi vain "menkat", eikös nyt tavallaan niiden aika olisi? Onneksi ei oo vuoto lisääntynyt.
Päivystys varmaan olisikin turha tässä vaiheessa. Ei ne voi tehdä mitään. Ultralla ei näy mitään vielä ja korkeintaan hCG mitattaisiin.
Otat nyt vaan rauhallisesti.

Kardemumma: kiitos tsempeistä♡ ei taida vaa auttaa enää ne. Nyt alko selkäsärky sekä tulee kirkkaana verenä kera limaisten klönttien.. :/

Takaisin