Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oisko jollai nyt vinkkejä miten hoitaa flunssaa tässä tilassa? Mulla vaan kuume nousee aina takas parin päivän välein, hirvee yskä ja ääni erittäin käheenä. Töissä pitäs kumminkin silti käydä. Haluan eroon tästä!

Toi laskuri näyttää mulle rv 7, mut itestä tuntuu ettei oo nii paljoo ehkä viel. Esikoisesta yrjösin 2 viikkoo melki kaiken minkä söin. Nyt ei (ainaka viel) kuvota yhtään. Mikä on kyl huippu juttu :D Rinnat aristaa kyl pirusti ja mahasta vihlasee välillä, useimmiten oikeelta. Eikä liiemmin väsytä, pikemminki herään töihin liian aikasin :D

Mulla on alavatsa sillä lailla puristavalla tavalla kipeä. En ollut ajatellut tästä mitään, mutta kun nyt lueskelin teidän oireita, huomasin, että kukaan ei ole maininnut sellaisesta.. Olen ajatellut, että kohtu jotenkin "tuntuu". Kuvottava olo on myös ja palelee. Kivaa on se, että kun on näitä oireita, ei hetkeksikään unohda olevansa raskaana

Nyt alkoi täällä pahoinvointi, tänään tuli siis 6+0 täyteen. Pönttöä halaamaan en oo vielä joutunut, mutta ruoka tökkii ja koko ajan kuvottava olo. Aamu(yö) meni vessan ja makkarin väliä rampatessa kun ei tiennyt missä olis ollut. Onneksi tänään etäpäivä niin voi vähän katsoa mihin tää tästä etenee.

Tuli kans 6+0 tänään. Saikkua otin ainakin tän päivän lämpöilyn ja pahoinvoinnin takia.. jotenkin poden huonoa omaatuntoa, kun töissä vähän kiire ja otan saikkua :confused:
Näitten lisäks tekee mieli vaan kiukutella.

Mulla on ollut pari päivää päikkärien aikaan tyhjä olo vatsassa vaikka oisin vasta syönyt ja nyt se on vaivannut tään aamua....... :confused::sad001 Mulla oli tammikuussa vain toi oireena. Eihä se välttämättä sitä tarkoita, mutta kyllähä se pelottaa. Tää huono olo ainaki vain jatkuu, mitä ei taas ollut tammikuussa vaan esikoisen odotusaikaan. Viikko vielä uuteen ultraan.. Eikä onneks nyt oo yhtään semmonen fiilis etteikö tuolla oo elämää, kuten tammikuussa tuli selkee olo, etten oo raskaana enää.

Täällä hävinny viime viikon oireet kokonaan. Ainoat mitkä tällä hetkellä on nii massu mouruaa vaikka syö ja jotain tekee tai nostaa ni vatsaan sattuu hetkellisesti.

Mulla on oireena ihan järkyttävä tissikipu, eikä auta että imetän kohta 4kk ikäistä vauvaa.

Palelen iltaisin ja väsyttää hirmuisesti. Hiukan myös on menkkamaista juilintaa.

Tuota massukipua ei nyt onneks oo ollut. Tammikuussa en saanu pojan auton istuintakaa käännettyä, kun koski ja vihlas. Nyt vaa välillä hermokipuilee noi nivuset/etureidet tänks selkäydinnäytteen :/

Hei kaikki,

oon seuraillut ja lueskellut tätä palstaa jo tovin. :) Nyt ajattelin kysäistä, onko kenelläkään ollut tässä raskaudessa tai aiemmin kirkasta, limaista vuotoa rv 6? Ja onko se tarkoittanut hyvää tai huonoa tai ei yhtään mitään? Kiitos vastauksista!

Mulla on oviksesta lähtie ollu valkovuotoo. Rv7 nyt nii hilliintynyt vuoto. Valkovuoto on normaalia raskaudessa.

Kiitos! Jos saan vielä tarkentaa, niin onko se sellaista, joka näkyy alushousuissa valkoisena jälkenä? Mulla vaan vessassa käydessä huomaa limaa. Oon jotenkin ajatellu, että valkovuoto on sellaista, joka näkyy valkoisena jälkenä pöksyissä. :) Sellasta se on mulla aina ennen ollu.

Valkovuotoa on erilaista. Mulla ainaki läpi ikäni on valkovuoto muuttanut olemusta jo pelkän kierron aikana. Raskausaikana yleensä juoksettuu.:dead:

Kiitos! Jos saan vielä tarkentaa, niin onko se sellaista, joka näkyy alushousuissa valkoisena jälkenä? Mulla vaan vessassa käydessä huomaa limaa. Oon jotenkin ajatellu, että valkovuoto on sellaista, joka näkyy valkoisena jälkenä pöksyissä. :) Sellasta se on mulla aina ennen ollu.
Mulla sekä että, riippuu koska ehdin käydä vessassa :) Ihan normaalia sanoisin.

Tää tissikipu vie multa järjen (ja mieheltä jolla ehdoton kielto koskea niitä) :rolleyes:.

Se olis joko vatsatauti tai ensimmäiset pahoinvoinnin aallot käy, rv 5+4 mennään (tosin epäilen, että oikeasti 5+1).

Vaikka juuri vuosi sitten olin raskaana niin en muistanut miten kamalaa nää kivut on kun kohtu kasvaa.. huh huh.

Mulla on menossa vasta rv 4+1, oireina rintojen aristus, "olo" kohdussa, aamuvirkkuus ja iltapäiväväsymys. Esikoisen raskaus oli melko vähäoireinen, ei esim. pahoinvointia ollenkaan. Saa nähä miten nyt käy!

Takaisin