Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kardemumma-80, oon kans miettinyt, että usein keskenmenneissä on jopa enemmän oireita eli yritän lohduttautua sillä, että on olemassa paljon myös lähes oireettomia raskauksia. :) Muakin kouraisee ajoin alavatsaa, kuulostaa tutulta ja.. raskaudelta. :)

Täällä juuri plussattu ja oireina nyt jo; huono olo ellen syö vähänväliä ja pidä massua täynnä,jatkuva jano,alavatsassa on täysi työ käynnissä;pulinaa,polinaa ja sattumuksia,isoja ja pieni vihlaisuja ja kipuja.. pari kertaa tänää yökötti.. näppylöitä poskissa ..

Itselläni ei oo näiden olojen takia epäilystäkään etteikö masussa oo hyvin kaikki. Ihan samalla tavalla oon peli-piip kuin esikoisesta. Mulla tammikuussa oli toooosi vähä oireita. Se mulla laukaisikin km epäilyt ensimmäisenä. Nimim. Sängystä aamupalalle ja nyt jo olkkarin lattialla peli-piip:hungover::bag:

:)

Mutta ihmisten kehot ovat erilaisia! :) 80% kärsii pahoinvoinnista. 20% on sinällään iso osa jotka ei.

Nyt se huono-olo rantautui tännekin.. Ehdinkin jo "iloita" kun ei ole ollut pahoinvointia. Näillä mennään.

Hei vaan tännekin ja kiva nähdä tuttuja yrittäjistä! :) Täällä menossa rv6+6 ja väsymys kasvaa, etominen menee aalloittain (vielä ainakaan ei oo tarvinnut oksentaa) ja rinnat on tosi arat..

Mua ärsyttää tää ummetus jo tässä vaiheessa. Eka ripuloin monta päivää kun tein plussan ja nyt meni ihan toiseen suuntaan, Viikon verran ummettanu ja saanu ähkiä ja puhkia vessassa kun on isompi hätä.

Toissapäivänä oli melkeen koko päivän huono-olokin, ja syömiset ei auttanu siinä. Toki tänään eikä eilen ole ollut.

Tissit on edelleen tosi arat.

Anis81, mulla oli sama vaiva edellisessä raskaudessa. Mulla autto tolkuton määrä vettä, kaurapuuro ja liikunta.

Mulla on myös tissit tosi tosi arat ja verisuonet näkyy selvästi niissä.. Ja myös vuorottain kärsin ummetuksesta ja sit taas pari päivää maha toimii liiankin hyvin.. -_-
Niin jännää huomata aina uusia oireita! :)

Jatkuva huono olo. Turvotus. Samat oireet tosin oli jo viime kuussa, olin varma, että olisin raskaana, vaan en ollut. Nyt tosi aikainen plussa rv 3+ jotain.

Oudot unet (eilen aamuna heräsin, kun oikeesti huusin äitiä :fun: ), sit vieläkin on välillä huono olo, tissit arat, kova nälkä (eilen meni kokonainen rullakebab :O ), vatsa toimii/ei toimi.. mutta silti valkovuodon vähäisyys mietityttää :s :confused:
Oon myös huomannu, että meijän kissat pörrää ehkä enemmän ympärillä ja makoilee mun päällä :fun: :cat:
Rv 5+6

Pahoinvointia jo toista viikkoa. Muutapa ei sitte juuri ooka. Järjetön väsymys ja pyörrytys on väistynyt suurimmaksi osaksi pahoinvoinnin tieltä :puke Tisseissä on kuppikoko kasvanut max kahdella.

Täällä kans tosi elviä ja todentuntuisia unia. Viime yönä näin unta että saatiin kaksoset (pojat), enneuniko??!! Siinäpä sitä oliskin käsitöitä pitkäksi aikaa.. :nailbiting:

Mä oon ruvennu näkee painajaisia :O Mahtaakohan mun masussa olla ite Bart Simpson :D
Tää flunssa on kyl syvältä. Ja nyt ihana lisä: aivastelu! Nenä tukos, ja sit ku aivastaa, ni pitää paperin olla lähellä.
Noloo töissä, ku ei uskalla edes puhuu kellekään, etten aivasta naamalle.
Ja krampit tul taas käymään. Onneks lievinä.

Unet täällä muuttunut jotenkin tosi todentuntuisiksi, ja välillä aika pelottavia unia. Pahoinvointi ja väsymys on ottanut yli otteen musta ja tällä hetkellä viimeset pari päivää aivan kamalia, saa skarpata paljon, että jaksaa perusasiat tehtyä. :( ehkä tää joskus helpottaa.

Äääh, mun kaikki pitsirintsikat joutaa roskiin, ei kestä rinnat yhtään. Ihan järjettömän arat ja verisuonet pinnassa. Ja muutenkin nää julmetunkokoiset daisarit on mun mielestä kasvanut ehkä viis kuppikokoa.

Mä nukahdan tätänykyään ennenkun mies edes ehtii sänkyyn ja me mennään samaan aikaan nukkumaan :hungover:

Mulla on kyllä ihan vetopois. Päätä vähän särkee ja lämpöökin näytti olevan. Ihanaa. En tiiä onks tää joku uus oire vai oonko oikeesti tulossa kipeeks. Eikä mulla oo mitään särkylääkettä mitä voisin ottaa :sad:

Tää väsymys on kyllä jotain aivan kamalaa! :( nyt on myös enemmän huono olo kuin aikaisemmin ja nuo aivastelut on myös tuttuja :) ihan kivakin et on oireita nii on luottavaisempi fiilis tän raskauden suhteen vaikka tietenkin on myös normaalia oireeton raskaus :)

Takaisin