Littlefoot
Jostain jotain jo tietävä
Täälläkin paha olo vaan jatkuu ja kestää koko päivän. Mihinkää ei oikein voi lähteä, kun on niin yökkö olo jatkuvasti. Todella turhauttavaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiinalaista tekee minunkin mieli usein vaikka en pahemmin sen ystävä yleensä ole. Mulla esikoisesta tuli 22 kiloa ja se oli aika järkytys kun olen aina ollut melko hoikka. Kilot lähti nopeasti synnytyksen jälkeen ja sitten kävi niin että paino tippu vielä siitä ja nyt ennen tätä raskautta olin ihan alipainon rajajoilla. Nyt onkin sitten tullut jo 3 kiloa ja jos tälläisella ruokavaliolla jatkan niin tulee varmasti aikamoista tahtia lisää. Kun ei vaan maistu muu kun roskaruoka niin on syötävä sitä mikä alas menee että saa syötyä edes jotain :DTTiitu - symppaan täältä! Aika samanlaista meininkiä. Aamuisin menee alas vain hedelmät, jos nekään. Koko päivän on epämääräisen huono olo ja kuvotus, ja iltaisin tekee mieli kaikkea suolaista. Kiinalaista söisin varmaan joka ilta. Edellisessä raskaudessa lihoin about 24 kiloa, ja tässä raskaudessa on tullut jo kaksi. Turvotus on kova ja kun väsyttää ja vain tietyt ruoat uppoavat, niin hoh hoijakkaa. RantaPALLO kuntoon 2016 :D Onneksi myös edellisen raskauden jälkeen kilot lähtivät puolen vuoden sisään pois...