Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei nyt niin oireisiin kuuluva, mutta nuo miehet on välillä aika ajattelemattomia. Tai kyllä niiden käytöksestä tulee niitä oireita... Täällä mies kertoi innoissaan eilen, että sitten 5.10 menee Helsinkiin johonkin kuvauksiin, että on sopinut jo siitä.. Ite tietysti kommentoin perään että eikö hän tulekaan sairaalaan kun pitäis synnyttää. Että siinä käynnistyksessä voi kestää.. (kun aloitetaan 3.10).. Ei ollut ajatellut asiaa noin. Luuli että se tulee samantien ja ollaan jo ke kotona. No sitten vaikeana meni sen menonsa peruuttamaan. No ehkä hiukan siihen perään sanoin, että saa mennä, voin pyytää äidin mukaan. Mutta ei, kyllä hänelle on oma lapsi tärkeämpi.. :D btw sain kyllä nukuttua ihan 7 asti, kyllä tällaisilla 4-5 tunnin unilla nyt neuvolareissun jaksaa :)

Muokattu viimeksi:
Sain unen, niin eikö vaan tuo nuorimmainen rymistellyt huoneessaan puoli seiskan jälkeen kun yleensä se herää vasta vähän kasin jälkeen. *koko maailma on mua vastaan*!! <-- Oire se on tuokin. "Piristystyisit vähän, ei tuollaista jaksa kahtoa" tuumas mies mulle eilen kun taas itkeä tihuutin kaikesta...
Annoitko edes nasevaa palautetta kommentista? Miehet on välillä niin huomaavaisia. Huoh...

Annoitko edes nasevaa palautetta kommentista? Miehet on välillä niin huomaavaisia. Huoh...

No en kun mä kyllä ymmärrän aika hyvin, että en oo viime aikoina ollut mitään hehkeää seuraa, niin alkaa siinä jo toistakin ottaa pannuun. Ihmeen kärsivällinen se on ollut :D Pitäis nyt osata ajatella vähän positiivisestikin niin kuin se sanoi. Kun kohtahan meillä on vauva <3 Ei oo enää pitkä aika. Mut kun valivali... Se valittaminen on niin mukavaa ja sit kun hormonit saa vielä aikaiseksi sen, että ne ainakin satakertaistaa jokaisen pienenkin ongelman (niin kuin nyt tuo lasten koulutappelu, mistä kirjoitin tuonne ärsytysketjuun ja kun paljastui, että oma tyttö oli vielä se aloittaja)... Kyllä mä jo niin kaipaan sitä, että saan oman pääni takaisin (ja mielellään kropankin tietty) kun ajatukset on taas kirkkaat ja ihan kaikki ei aiheuta stressiä ja itkuporkuraivareita ym. käytöshäiriöitä. Nimim: hormonihirviö.

Täällä kans kaikkia edellä mainittuja oireita, eli katkonaisia öitä, voimattomia päiviä ja vaihtelevia mielialoja sekä tietysti kaikki kolotukset ja kivut milloin missäkin päin kroppaa. Ihan olisin valmis jo luovuttamaan vauvan ulkomaailmaan..

Olenko mä ainut joka nukkuu 9 tuntia yössä? Mulla ei toki ole lapsia jotka herättäis, enkä ole yhtenäkään yönä herännyt vauvan liikkeisiin.

Aamulla kun herään, olo on niin hyvä etten edes tunne olevani raskaana ennen kun nousen ylös. :)

Olen kyllä joka päivä onnellinen siitä, miten hienosti mun kroppa on tämän vauvan kantanut.

Mulla olo meni eilen illalla kurjaksi ja paineet nousi korkeemmalle samalla. Nyt sitten olenkin osastolla verenpainetarkkailussa vuorokauden. Pöh. Päätä särkee edelleen ja on näköhäiriöitä, kutittaa ja väsyttää, koska valvoin sitten viime yln paineiden noususta johtuvien vaivojen takia. Toivottavasti paineet nyt laskee kun pötkötän täällä ja pääsisin huomenna takasin kotiin. Vauvalla näyttää olevan kaikki hyvin. On ollut eilen ja tänään vähän vaisumpi, mutta ultrassa näytti kaikki olevan kunnossa. Äsken sain myös pinen potkusarjan pitkästä aikaa, joten liikkeitäkin tuntuu taas.

Talitintti, hyvä että vauvalla on kaikki kuten pitää, ja toivottavasti sinunkin vointisi kohenee nopeasti.

Kaneli82, mä nukun myös yöt kuin tukki! Meillä toki on jo 2,5v lapsi muttei sekään juurikaan enää herätä öisin. Itse toki herään kerran yössä pissalle, mutta nukahdan saman tien kun palaan sänkyyn ja heräilen siinä kahdeksan aikoihin kun esikoinen herää.

Mutta varsinkin öisin olen alkanut nyt hikoilemaan. Viime yönäkin heräsin vessaan aivan hiestä märkänä. Ja tosiaan nukuin vain pikkareissa ja topissa kun taas mies pitkässä yöpuvussa villasukat jalassa. Ja yleensä itse olen meistä se, joka palelee aina ja mies taas hikoilee. :grin Mutta eipä kai tuo hikoilukaan haittaa kun ei kerran nukkumiseen vaikuta! :rolleyes:

Muakaan ei öisin valvota yksikään lapsista. Ei myöskään masuvauva. Silloin kun nukun, niin nukun... Mutta sitten kun en... :/ Ni ei siihen oo mitään sen järjellisempää selitystä, paitsi hormonit.

Mä herään myös pari kertaa yössä vessaan, mutta uni tulee välittömästi uudelleen. Nautitaan näistä yöunista vielä kun voidaan. :)

Mulla loppu hyvät unet viime viikolla, mutta saan onneksi nukkua päikkäreitä :)
Öisin se kaikki hikoilu, vatsakipu, pissahätä yms herättelee vähän väliä. Masuasukki on onneksi öisin rauhallinen.

Täälläkin nukutaan yöt oikein hyvin!:) 1-2 kertaa käyn vessassa mut yleensä nukahdan heti uudestaan. Vauva on öisin aika rauhallinen, liikkuu kyllä aina kun olen hereillä mutta rauhoittuu nopeasti.
Tämä raskaus on kyllä ollut niin ihmeen ja yllättävän helppoa aikaa, oon nauttinu joka hetkestä, mitään kiirettä synnyttämään ei ole ainakaan sen takia etten enää jaksais!:)

Alkaa varmaan synnytys lähestymään niin kuin kropankin puolesta, kun tänään oli jo kolmas päivä kun oli polttoja vatsassa, sen verran tuskaisia että jouduttiin taas pysähtymään huoltoasemalle, että pääsen hiukan keinuttelemaan itseäni.. Nämä on semmoisia vartin tai puolentunnin kipuhetkiä yhtä soittoa.. mitkä osittain heijastuu myös selkään, pieni hiki nousee, ja pitää hengitellä tasaisesti. Mutta sitten kun siinä kotvan taas keinuin, niin helpotti kipu.

Alkaa varmaan synnytys lähestymään niin kuin kropankin puolesta, kun tänään oli jo kolmas päivä kun oli polttoja vatsassa, sen verran tuskaisia että jouduttiin taas pysähtymään huoltoasemalle, että pääsen hiukan keinuttelemaan itseäni.. Nämä on semmoisia vartin tai puolentunnin kipuhetkiä yhtä soittoa.. mitkä osittain heijastuu myös selkään, pieni hiki nousee, ja pitää hengitellä tasaisesti. Mutta sitten kun siinä kotvan taas keinuin, niin helpotti kipu.
Paljonkos sulla olikaan viikkoja? :)

Paljonkos sulla olikaan viikkoja? :)

Mulla on viikkoja 39+4. Laskettuaika 2.10, mutta käynnistetään 3.10. Käynnistys siis mikäli synnytys ei lähde luonnollisesti käyntiin tässä loppuviikon aikana.. Suuresti epäilen ettei kerkiä. Vaikka nämä poltot hieman siltä alkaa vaikuttamaan. Neuvolassa eilen asiasta hiukan keskusteltiin, th:n mielestä mun kroppa saattaa näillä poltoilla aloittaa synnytyksen. Suopi nähdä :)

Täälä myös yksi hyvin nukkuva...Heräilen asennon vaihtamisiin ja kertaalleen vessaan mutta uneen pääsen heti uudelleen...

Takaisin