rentoreetta
Jostain jotain jo tietävä
Liitoskipuja häpyluussa. Aika jännää miten ne jo nyt alkaa, esikoisesta tais tulla vasta ihan loppuodotuksessa. Ei pysty kävelemään normaalisti kun vihloo kunnolla pystysuunnassa auuts.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen tutustunut magnesiumsuihkeisiin ja mietinkin, että minkä noista hankkisi. Mikä sulla Mantunen on käytössä? Kuinka usein sitä suihkuttelet, aina ennen nukkumaanmenoa? Kokeilin viime yöksi lääkärin suosituksesta lentosukkia, ei ollut paljon vaikutusta, hypin viime yönä useamman kerran taas jalkeille. Lääkäri myös suositteli magnesiumsuihketta kokeilemaan.Jolanda mulla loppui lähes jokaöiset pohjekrampit kun aloin käyttää magnesiumsuihketta - saa apteekista. Suosittelen lämpimästi!
Kutiseeko teille maha?
Laitan päivittäin raskausarpien estoon tarkoitettua öljyä vatsaan mutta silti nukkumaan mennessä iskee kutinat. Kutinat on selkeästi vatsan venyvällä alueella, eli siihen liittyy. Mutta mikähän auttaisi, jotta voisi taas joskus käydä nukkumaan ilman tuskaista pyörimistä. Pieni apu on tullut siitä, kun oon jättänyt suihkussa nyt useimmiten vartalopesuaineen kokonaan väliin.
Sama täällä...... Musta on tullut ihan kauhee raivopää, just alkuviikosta vedin ihan järkyttävän raivarin niin turhasta. Noh enään 11viikkoa jäljellä xDMulla muuten ilmestyny päivien ratoksi ihan jäätävä hormoniraivo - samanlainen kuin vanha tuttu PMS-raivo. Kamalaa, kun tuntee kuinka se alkaa, hallitsematon vitutus joka ei syitä kaipaa. Voi mies parkaa, onneksi nykyään ymmärrän jo varoittaa etukäteen, että antaa mun puheiden mennä suoraan toisesta korvasta ulos.
Mulla muuten ilmestyny päivien ratoksi ihan jäätävä hormoniraivo - samanlainen kuin vanha tuttu PMS-raivo. Kamalaa, kun tuntee kuinka se alkaa, hallitsematon vitutus joka ei syitä kaipaa. Voi mies parkaa, onneksi nykyään ymmärrän jo varoittaa etukäteen, että antaa mun puheiden mennä suoraan toisesta korvasta ulos.
Esikoinen välillä tokasee vaan et "söisitkö välipalaa jos tekisin ni tulis parempi mieli"
Tietävät myös että välillä ruoka on vastaus kaikkeen.. :')
Harvinaisen totta! Mä oon ihmettelyt, miksei mies oo ostanu säkillistä suklaata mua varten, mitä vois heitellä turvavälin takaa mulle, ku mittarit rupee näyttää punasta, jos ei ite kerkee tajuumaan mistä kyse :D