Oireet

Unettomuus iskenyt kuvioihin! Herään joka saakelin yö 3-4 aikaan ja ei mitenkään päin saa enään unta :( turhauttavaa, kun pitäis töissä jaksaa käydä!

Kai tää unohtelukin on yks oire. Onko muita jotka unohtelee asioita päivittäin. Mulla on nykyään niin lahopää että unohtaisin päänikin kotiin ellei se olis mussa kiinnu. Tää on oikeesti aika kauheeta. Ei tarvii kun laskea joku tavara kädestä ihan hetkeks ja unohdan jo mihin sen laitoin. :/ Nytkin mulla on verkkopankki tunnukset hukassa monetta päivää. Ehkä tää tästä vielä joskus helpottaa.

Kai tää unohtelukin on yks oire. Onko muita jotka unohtelee asioita päivittäin. Mulla on nykyään niin lahopää että unohtaisin päänikin kotiin ellei se olis mussa kiinnu. Tää on oikeesti aika kauheeta. Ei tarvii kun laskea joku tavara kädestä ihan hetkeks ja unohdan jo mihin sen laitoin. :/ Nytkin mulla on verkkopankki tunnukset hukassa monetta päivää. Ehkä tää tästä vielä joskus helpottaa.
Mä oon huomannut ihan samaa ongelmaa, pikkuasiat tosin unohtuu mut mies jo siitä mulle huomautti viimeviikolla. Ei turhaan oo keksitty termiä "raskausaivot", ilmeisesti jotenkin juontuu hormoneista toi unohtelu :D

Täällä kanssa levottomat yöt ja varmaan myös osittain niistä johtuvaa unohtelua. Töissä ollu muutama wtf-hetki, ku en oo muistanu viime viikolla tehneeni muutamaa asiaa ja viikko alko esim uuden salasanan muistelulla (en edes alkuun muistanu sitä vaihtaneeni). Jalat kans kramppaa öisin monesti ja siihen on magnesium-annoksen lisääminen vähän auttanu. Viime yönä heräsin omaan huutooni, ku näin painajaista että lehmä yritti tulla ikkunasta autoon :D

Juu, kaikki unohtuu ja puolet asioista jää kesken :( pitää varmaan kirjotella lappuja, tosin sit nekin häviää :D

Täällä oireena edelleenkin tuo päänsärky. Selkä sentään menny parempaan suuntaan, pää ei niinkään. Just äsken sain kolmen viikon saikkulapun käteeni. Meneehän tää tälleekin. Jos sitä menis mökille ottamaan vähän iisiäkin iisimmin.

Mulla alkanu myös tuollaiset mahan kovettumiset viime viikon puolella, onneks edelleen kivuttomia. Onneks neuvolalääkäri tsekkas paikat keskiviikkona ja kaikki kunnossa siellä :) Mieli rauhottu kummasti. Heti tulee paniikki kun ei tiedä mitkä on normaaleja oireita, joten kaikki on epäilyttävää kunnes ne neuvolasta tarkistetaan :D Ne kiittelee mua siellä varmaa ku soittelen milloin mistäkin oireesta :P

Minäkin menin tänään laittamaan esikoiselle neuvolaan vesirokkorokotetta, ainut vaan etten muistanut viedä sinne sitä rokotetta.. ens viikolla uusi yritys :D

Mä muistan (vai muistanko?) että sit pikkuvauva-aikaan sitä vasta unohtelikin asioita. Mikään ei pysynyt päässä, kauppaankin piti mennä miettimään mitä kotoa mahtaa puuttua, koska 10 min aiemmin kirjoitettu kauppalappu oli jo unohtunut johonkin...

Joo pikkuvauva-aikaan päässä ei oo kyllä mitään. Mua kauhistuttaa jo valmiiks että mitä siitä sit tulee kun nyt jo pää on ihan pumpulia.

Seksin jälkeinen jomotus.
Paikat tuntuu yhtä turvonneelta, kun ekan synnytyksen jälkeen ja kipu :woot:
Pitääkö tässä loppuraskaus olla selibaatissa :bag:

Hei apua, onko jollain muulla ollut kipua vaan toisessa rinnassa? Eilen alkoi, toinen rinta alhaalta todella kipeä ja kosketusarka :(

Yff vatsaa ahdistaa ja puristaa. Tuntuu ettei mikään ruoka sula tai edes laskeudu... Muutaman päivän tätä nyt kärsineenä, alkaa pikkasen jo ärsyttää! x(

Unettomuus iskenyt kuvioihin! Herään joka saakelin yö 3-4 aikaan ja ei mitenkään päin saa enään unta :( turhauttavaa, kun pitäis töissä jaksaa käydä!

Minä herään vasta 4-5 aikaan. Mutta eipä jollain viiden tunnin unilla pitkälle porskutella. Totesin tänä aamuna, että kaikki stressi pitäisi saada elämästä poistettua ettei päässä alkaisi surrata vimmatusti heti, kun herää.

Hei apua, onko jollain muulla ollut kipua vaan toisessa rinnassa? Eilen alkoi, toinen rinta alhaalta todella kipeä ja kosketusarka :(

Mulla oli pääsiäisen aikaan. Isompiin rintaliiveihin vaihtaminen saattoi auttaa. Kipu tuntui mm. kävellessä ja koskiessa, mutta meni lopulta ohi noin viikossa. Harkitsin kyllä kovasti lääkäriin menemistä, ja olisin varmaan mennytkin, ellen olisi ollut käymässä Suomessa. Toivottavasti helpottaa pian!

Mie en nuku! :happy3
Puolenyön jälkeen vasta saan unen ja herään ennen neljää. Onneksi toki saan olla kotona ja torkkua vaikka pitkin päivää, mutta kuitenkin sitä mieluiten yöllä nukkuisi...

Itse herään toisinaan kauheaan jalkakramppiin, toisinaan muuten vain pirteänä keskellä yötä. Eilen alkoi kramppaaminen juuri kun olisi pitänyt alkaa nukkumaan. Tein sitten seuraavaa: Magnesium-tabletti nassuun, jalkakylpy lämpimässä vedessä ja villasukat jalkaan. Aikansa se otti, että kramppi hellitti lämpimässä vedessä, mutta nukuin sen jälkeen rauhassa kellon soittoon. Taidanpa ottaa tavaksi :)

Itselläkin toisinaan on ollut kipua vain toisessa rinnassa, mutta on mennyt sitten aikanaan ohi. En ollut huolissani. Ajattelin sen johtuvan rinnoissa tapahtuvista muutoksista.

Takaisin