Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon huomannut ihan samaa ongelmaa, pikkuasiat tosin unohtuu mut mies jo siitä mulle huomautti viimeviikolla. Ei turhaan oo keksitty termiä "raskausaivot", ilmeisesti jotenkin juontuu hormoneista toi unohtelu :DKai tää unohtelukin on yks oire. Onko muita jotka unohtelee asioita päivittäin. Mulla on nykyään niin lahopää että unohtaisin päänikin kotiin ellei se olis mussa kiinnu. Tää on oikeesti aika kauheeta. Ei tarvii kun laskea joku tavara kädestä ihan hetkeks ja unohdan jo mihin sen laitoin. :/ Nytkin mulla on verkkopankki tunnukset hukassa monetta päivää. Ehkä tää tästä vielä joskus helpottaa.
Unettomuus iskenyt kuvioihin! Herään joka saakelin yö 3-4 aikaan ja ei mitenkään päin saa enään unta turhauttavaa, kun pitäis töissä jaksaa käydä!
Hei apua, onko jollain muulla ollut kipua vaan toisessa rinnassa? Eilen alkoi, toinen rinta alhaalta todella kipeä ja kosketusarka
Hei apua, onko jollain muulla ollut kipua vaan toisessa rinnassa? Eilen alkoi, toinen rinta alhaalta todella kipeä ja kosketusarka