Mulla on tullut vaivoiksi hormonaaliset päänsärkykohtaukset, jotka lähentelevät jopa migreenin luokkaa... Tää on outoa, sillä koskaan ennen en ole migreenistä kärsinyt Ja syödä pitää parin tunnin välein, muuten tulee ihan karmea olo. Sanoinkin miehelle, et nyt kasvatan varmaan poikavauvaa, kun miehillähän on aina nälkä On kyllä tähän asti ollut niin erilainen odotus kuin esikoisesta, vain liitoskivut tuntuvat tutuilta...
Tukisukat otin käyttöön, kun niitä työterveysterkka suositteli jo ennen raskautta ja viime viikolla neukkulääkäri suositteli kans, mut käytän kyllä vaan jos mul on kuuden tunnin työpäivä tai enemmän, ei ne niin mukavat oo Mun työssä kun ollaan koko ajan jalkojen päällä......
Ja tää väsymys.... Tää on alkanut vasta 10+ viikolla, nyt ei jaksa edes sähköposteja tarkistaa, vaan kaikki vapaa-aika tekis mieli nukkua.... Nyt 11+3
Tukisukat otin käyttöön, kun niitä työterveysterkka suositteli jo ennen raskautta ja viime viikolla neukkulääkäri suositteli kans, mut käytän kyllä vaan jos mul on kuuden tunnin työpäivä tai enemmän, ei ne niin mukavat oo Mun työssä kun ollaan koko ajan jalkojen päällä......
Ja tää väsymys.... Tää on alkanut vasta 10+ viikolla, nyt ei jaksa edes sähköposteja tarkistaa, vaan kaikki vapaa-aika tekis mieli nukkua.... Nyt 11+3