Oireet

Aaapua! Kävin hamppariravintolassa ja syötyäni puolet pihvistä huomasin sen olevan melko punakkaa sisältä! :( Kuinkakohan iso riski saada tokso? Pitääkö soittaa neuvolaan vai olenko turhaan huolissani?

Minni: Tuskin on mitään vaaraa. Mä en ainakaan usko, et noin pienestä tulee. Onhan se muutenkin tosi epätodennäköistä se saada! :)

Niin ajattelinkin! Jotenkin vaan oon hysteerikko :D Halusin vain kuulla sen myös muiden päästä!

Tänään tullu neljä kertaa verta nenästä, en muista millon ois ennen raskautta tullut.. Tosi ärsyttävää. Johtuuko tää nyt verenpaineesta, hempasta vai mistä?

Mulla on vuotanu verta nenästä nyt 8 viikkoa putkeen, tosin vain vähän kerrallaan. Kuivista limakalvoista johtuu. Odotan, josko tääkin oire pian helpottais.

Mulla oli flunssa ja niistin verta jatkuvasti. Edelleen on ällöjä verikökköjä nenässä vähän väliä :) En oo nyt kokeillu, mutta joskus aiemmin käytin nenäöljyä, joka vähän auttoi. Apteekista saa. Pitäiskin kaivaa taas jostain kaapista se pullo...

Aghhhh! Tänään koko päivän nivusiin ja lonkkiin tullut kipukohtauksia. Välillä oikeen polttaa huh. Kasvukipujako? :(

Täällä rintoihin ja alavatsasta lähtevät todella näkyvät verisuonet on tullut kaveriksi. Näkyvät reilusti yli navan ja rinnoissa myös hyvin selkeät. Tutkittiin miehen kanssa niitä illalla vessassa ja katselin ihmeissäni

Mulla ihan järkyttävä väsymys ollu koko raskauden, tietty johtuu myös että on touhukas esikoinen joka vietti juuri 10kk päiviään, mut välillä tuntuu ihan mahdottomalta päästä sängystä ylös, lisäks ollu pahoinvointia.. toivottavasti kohta alkais helpottamaan, viikkoja nyt 12+2 :) toivon sitä toisen kolmanneksen energiaa, mut ei ekassa raskaudessa ainakaan tullut käymään :D

Mulla on ollut viikon verran kovaa päänsärkyä ja huimausta ja sen takia joutunut olemaan töistä pois. Mietin kuinkahan kauan tämä kestää ja pääsen töihin. :/ rv 13+2

Täällä ollaan vietetty foorumin osalta hiljaiseoloa. Tai no en muutenkaan paljon kirjoittele :) On ollut 24/7 huonoa oloa, en kuitenkaan ole oksentanut, väsymystä, kovaa närästystä ja ja .. Sitten vielä joidenkin asioiden näkeminen tekee pahaa. Myöskin tietokoneen töllöttäminen. Nyt on ehkä vähän parempi olo. Olen yrittänyt saada luettua kaikki viestit läpi. Nyt menossa 11+1

Olkaa onnellisia, että noi unet on vaan painajaisia. Mulle noin kävi oikeasti ja sen lisäksi on painajaisia exästä:p

Nyt on raskauden huonoin olo ja viikot on 12 täynnä, alkais jo helpottaa:0

Takaisin