Oireet

Mäki on nähnyt noita ihania mies pettää / mies lähtee unia. Sit aamu on alkanut mukavilla vihaisilla tuijotuksilla ja hiljaisilla hetkillä :D Raukka.

Tänään oon ekaa kertaa puoleentoistaviikkoon työmaalla! Tuossa puolenpäivän aikaan tuntui että nyt tuli jotakin vuotoa ja pelkäsin mennä vessaan. Onneks ei ollut kuitenkaan mitään vuotoa tullut. Olin vain kuvitellut :) Huomaan kyllä että oon paljon väsyneempi kun teen toimistolla töitä kuin että tekisin kotoa käsin. Kotona oon saanu maata ja tehdä töitä, täälä joudun sivistyneesti istumaan tuolilla. Tulin kyllä juuri vetäytymishuoneeseen ja nostin jalat pöydälle ja teen töitä puolimaaten, vähä helpottaa oloa :) Vatsa tuntui siihen asti tosi raskaalta, mutta nyt on parempi! :) Mukavaa päivää kaikille kanssaodottajille! <3

Nyt alkoi 11 viikko, oon onneni kukkuloilla! Tasan kaksi viikkoa ja saisin hetkeksi henkäistä :)

Mutkin on jätetty ja petetty useana yönä tän 13 viikon aikana :D Mies aina kauheen kummallisesti mua katsoo, kun suu vaahdossa selitän uniani. Yleensä pussaa otsaan ja totee "oot ihan hölmö" :)

Täällä olen tainnu nähdä kerran jättämis-/pettämisunta, mutta ennen raskautta vaikka kuinka monesti. Millon herään itkua tihrustaen ja millon tekee mieli mäjäyttää ukkoa nyrkillä - onneks tajuan suht heti että untahan se vain :D

Käytiin tänään yksityisellä, jossa todettiin tuulimuna. Viikkoja oli siis nyt 10+5. Olo on siis aika petetty ja tyhjä, kun ehdin uskoa nii kauan olevani oikeasti raskaana, vaikka mitään elämää ei koko tuona aikana kasvanut.

Tsemppiä kaikille odottajille ja poistun tältä foorumilta! <3

Voi Scarlet! Voimia ♡

Oireista sen verran, et mulla laskee hemoglobiini ihan hurjaa vauhtia :( Vielä kuukausi sitten se oli 121, nyt enää 109. Hieman huolestuttaa ja jotenkin olin ymmärtänyt, että se rajuin lasku olisi odotettavissa vasta myöhemmillä viikoilla. Normaalisti hemoglobiini on ollut mulla yli 130.

Miten teillä on arvot käyttäytyneet raskauden aikana? Onko muita joilla arvot laskeneet jo tässä heti ekalla kolmanneksella?

Ohhoh, onpas matala sulla hb Leijona83. Mulla tänään neuvola niin sitten selviää paljon itsellä. Mutta mä muistelen että mulla kun viime raskaudessa laski 120 hollille niin th kehoitti jo rautaa alkaa syömään.

Mulla yleensä matala hemoglobiini, mutta toissa viikolla oli 121 ja viime viikolla 130.

Viikolla 5 hb oli 138 ja rv 8 hb oli 126..
Seuraava neuvola ku on rv 15 tai 16 ni sit saa tietää vast seuraavan kerran mitä o hb..

Mulla oli hemppa viimeks kun mitattiin 140 ja siinä se mulla normaalisti huitelee. Viime raskaudessa ei tarttenu alottaa ollenkaan lisärautaa ja esikoista kun odotin niin jouduin alottaa joskus 30 viikon jälkeen.
Mulla se on yleensä alkanut laskemaan vasta siel loppupuolella.

Mulla laski hemoglobiini esikoisen raskaudessa heti alkuun 107.än ja jouduin syömään koko raskauden lisärautaa ja ne ei meinanneet imeytyä, kun vahvoja valmisteita ei mulla vatsa kestä.

Nyt oli vielä hyvä 131, katsotaan mitä tuleman pitää.

Mulla ennen raskautta pyörii 155-170 hb ja nyt oli tippunut rv.9 niin 133 ja varmaan tippuu vielä.. nyt syöny pinaattia ym. Et nousis / pysyis ees samana

Mulla oli ekassa neuvolassa 114 ja toisessa sit taas 131.. olin vissiin juonut liian vähä vettä ku yhtäkkiä noin pomppasi :D en oo ees tienny et vedenjuonti vaikuttaa.. Mutta mulla joka raskaudessa kyllä hemoglobiini kans tippunut et luulen kyllä et se on taas eessä :)

Oksentelu palannut tänne aamuisin kivasti taas ja turvotus myös. Pienenpieni kumpu on jo häpyluun jälkeen ja siitä toinen puoli on ihan kova jo kun kokeilee. Tasan viikko niin näkee ekan kerran pienen ja onko mitään

Palelee! Varsinkin iltaisin pitää mönkiä viltin alle ja siellä hytistä vaikka kämpässä lämpöä yli 20 astetta. Aikasemmin hikoilutti kaikki ja nyt jäätyy, sitä tasaantumista tässäkin asiassa odotellessa.

Takaisin