Oireet

Täällä NT ultra maanantaina, tänään eka oikein hyvä aamu. Ainoo et noi mun kivut ja aaltoilut lasketaan supistuksiksi.. eli tästä alkoi vielä aiemmin ku muista. Onneks ma pääsee tarkistaa et kaikki hyvin. Lepoa ja panadolia vaan...

Mut vain vähän tehny pahaa tänään, mut saanu heti aamusta laitettua tiskit, pyykit ja uudet koneeseen :) reipas tyttö! :D

Lapsilla vaan vähän korvat kadoksissa mut ehkä nekin jostain viel löytyy.. Kun en tuota kumartelua pysty tekeen ja kaikki jää lattioille :(

Onneks Alko loma... niin kellä :D

Mulla ei oo ollut oikeestaan koko alun aikana mitään oireita. Aika pelottavaa, sillä koko ajan tulee mietittyä onko oikeesti raskaana. Jostain syystä ei edes saatu aikaseksi mentyä alkuraskauden ultraan ja nyt pitäs vielä jaksaa ootella reilut 2vk siihen ekaan oikeaan. Aina välillä tulee rusehtavaa vuotoa, mutta mitään kipuja tai kirkasta verta ei ole tullut. Haluan siis uskoa, että stressaan vaan turhaan sitä pahinta. Toivottavasti ekassa ultrassa kaikki on hyvin ja voin vihdoin alkaa nauttimaan.

Onko muita joilla on samantyyppisiä tuntemuksia? :)

Ite oon ollu vähäoireinen, pientä etomista ja syöminen jää huonolle.
Mulla alko kans rusehtavaa valkovuotoa rv 9 ja välillä tulee vieläki, toki valkovuoto muutenki lisääntyny.. :)

Ihan hirveä aamu. Sängystä nousutuani valahti pitkin reisiä ruskeaa verta pisaroiksi lattialle saakka. Juoksin vessaan, ja vielä pönttöön lirahti lisää. Palasin sänkyyn lepäilemään, ja sain nukuttuakin vähän. Mitään kipuja ei ole ollut (useamman päivän alaselän jumimista lukuunottamatta), eikä verta, minkään väristä, ole vuotanut.

Yritin tyynnytellä itseäni eilisellä ultralla ja sen mahtavilla kuvilla. Toisaalta kätilö herätteli tutkittavaa alateitse anturilla, ja voin sanoa, liukkarissa oli säästelty... Josko se vain oli eilisen ärtyneen hoonauksen tuotoksia tuo tämänaamuinen säikäys...?

Huui kuulostaapa hurjalta! Itekkin varmasti säikähtäisin. Seuraile ihmeessä tilannetta ja koita ottaa vähän rennommin. Soittele maanantaina vaikka neuvolaan jos saisit ajan vaikka sydänäänten kuuntelemiseen? :)

Mulle lääkäri sanoi sisätutkimuksen yhteydessä, että verta saattaa hieman tulla, kun kohdunsuu on niin verekäs. Toivotaan, että johtuu ultrauksesta! Kannattaa tosiaan soittaa neuvolaan ja pyytää päästä kuuntelemaan sydänäänet. Täällä ainakain ottavat pelot tosissaan, ja mulle on sanottu, että aina voi kysyä näitä "pika-aikoja".

Järvenhenki, kuulostaa rankalta. Soita tosiaan maanantaina. Tuo sun oma selitys kuulostaa ihan loogiselta. Toivotaan, että kyse on siitä!

Voi Järvenhenki, toivotaan, että on ultrasta johtuvaa. Sunnuntainakin voi soittaa äitipolin päivystykseen, jos yhtään mietityttää.

Täällä oli raskas päivä. Mun vanhemmat muuttivat ja oltiin koko päivä auttaessa. Alkoi illalla alavatsaa juilia ja pakko oli rauhoittaa tahtia. Yritin olla kantamatta mitään liian painavaa.

Toivottavasti kaikki kunnossa Järvenhenki :)

Mulla on kans ollu alaselän kipuilua oikeella puolella. Tuli kammo siihen, koska viime raskauden aikana jomotti viimeisen kk, kunnes sainkin keskenmenon. Nyt tulee aina rasituksessa ja oon heti varpaillani :( toistaiseksi kuitenkin kaikki ollut hyvin. Neuvolassa sanottiin ed kerralla ettei selkäkipu liity raskauteen mitenkään...

Kuulostaa kyllä, että on ultrasta johtuvaa Järvenhenki. Mulle sanottiin, että verisuonet on niin pinnassa nyt, että herkästi vuotaa.

Mullakin oli ihan hirvee aamu. Nyt on kolme päivää tullut rusehtavaa vuotoa ja eilen alko myös sattua mahaan. Aamulla, kun heräsin niin paperiin tuli myös useaan otteeseen verta. Soitin äitipolille, mutta ne käskee vaan seurailemaan tilannetta. Oon kyllä niin hermona, että jos huomenna ei pääse neuvolaan niin varmaan varaan ajan yksityiselle. Loppuu ainakin tää miettinen siltä erää sitten. Toivon tosiaan, että kaikki on kuitenkin vielä hyvin.

Mulla tuli tota verta ihan housuun asti kolmeen otteeseen rv 6-9 kirkkaana verenä limakalvoilta.. Ei rv9 jälkeen AINAKAA VIELÄ oo tullu.. ja toivon et ei tuukkaa.. paljon viikkoja järvenhenki ja scarlet_89?:)

Voi ei noita vuotoja :sad001 Kyllä ne pelottaa ja epävarmuus kalvaa :sad001 Mulla jos tulis jotain vuotoo, niin varmaan ryntäisin yksityiselle. Toivottavasti saatte pian selvyyden ja hyviä uutisia :Heartred

Mulla oli kans vuotoja rv6 ja rv8 :)
Tänään ollut tosi hyvä päivä, kirjolohikiusaus meni alas ja pysy sisällä. Nyt uunissa omenapiirakka, himot vei vallan ja piti alkaa leipomaan :) nammm!

Palelee, hikoilee, palelee, hikoilee.. Mulla ei yleensä ikinä oo kuuma, nyt hikoilen mitä jännemmistä paikoista. I-ha-naah! Monta kertaa pvässä saa käydä suihkussa :D

Mulla alko esikoisesta rv13 vuodot. Alko vaaleenpunasena vuotona ja ylty runsaaksi punaseksi vuodoksi aika nopeeta. Ja sitä vuotoa tuli ihan kunnolla. Siellä kuulemma oli joku hematooma joka vuoteli.. Se sitten pikkuhiljaa hiipu se vuoto ja joku reilu pari viikkoa tuli ruskeaa tuhrua. Kaikkihan meni kuitenki hyvin, mutta kyllä se säikäytti sillon ku oli vasta käyny ultrassa ja siellä oli kaikki hyvin

Rv nyt 12+3. Laitoin eilen neuvolaan viestin, että jos pääsisin kuuntelemaan sydänäänet, niin saisin olla rauhassa. (Kotidopplerillahan en ole kuullut muuta kuin oman sykkeen...)

Huoh. Huomenna aamusta pääsen neuvolaan kuulemaan äänet. Onneksi töissä on hektistä, eikä ehdi ajatella asiaa.

Viime yönä tosin näin järkyttävän todentuntuista unta siitä, että rakas mieheni ilmoitti, että hän valitettavasti joutuu kokeilemaan tulevaisuutta yhdessä työkaverini kanssa. Tämä on kuulemma ollut jo vuosia ilmassa. Ei anna itselleen anteeksi, jos ei anna heille tätä mahdollisuutta. Samaa kävi työkaverini heti perään minulle horisemassa. Ihan järkyttävä ahdistus heti aamusta :arghh: Mies ensin nauroi katketakseen, mutta ymmärsi lohduttaa. Raasu. Eihän hänellä loppuviimein ole osaa eikä arpaa tähän...

Takaisin