Oireet

Kiitos ja kumarrus teille kaikille sympatiasta ja tsempeistä. Nyt valitettavasti siirryn syrjään näistä keskusteluista :'(
Sain pelolle varmistuksen, joten pidetään toivoa yllä että vielä tänne foorumille päädyn hyvien uutisten kera, mikäli mahdoton tapahtuisi vielä kerran ja onnistuisi loppuun asti.
Kiitos kaikille vielä kerran, olkoon onni ja rakkaus luonanne! <3

Voi ei Nipsukka!! Just selasin ultra ketjua etsien sun hyviä uutisia.. Oon tosi pahoillani keskenmenosta! Se on ihan kamala paikka. Jos jotain sopii toivoa niin, että kohtu tyhjenee itsestään ja uusi raskaus alkaa pian <3 Voimia tosi paljon!

Nipsukka suurimmat pahoittelut <3 itsellä sama todella tuoreessa muistissa ja lohdutuksena, että raskauduin heti uudelleen ilman välimenkkoja joten toivotaan samaa sinulle! Tsemppiä niin paljon <3

Se yksi oire, monien muiden lisäksi: kreisit unet.
Joka kerta joku seikkailu päällä, suorastaan odottaa unia ja sitä mitä seuraavaksi tapahtuu. Ensin ne oli enempi painajaisia, mut nyt on toimintaseikkailuvaihe menossa.

Tänään ensimmäinen päivä työharjoittelua takana ja alaselkä ollut kipeä koko päivän seisomisesta myös alavatsaa vihloo toisinaan. Ensimmäinen päivä oli niin kamala että mietin jo opintojen keskeyttämistä.. Fyysisesti niin rankkaa, että saa pelätä terveytensä puolesta.

Suuren suuret pahoittelut nipsukka ja toivottavasti seuraavalla kerralla pääsette loppuun asti!!:Heartred

Tänään ensimmäinen päivä työharjoittelua takana ja alaselkä ollut kipeä koko päivän seisomisesta myös alavatsaa vihloo toisinaan. Ensimmäinen päivä oli niin kamala että mietin jo opintojen keskeyttämistä.. Fyysisesti niin rankkaa, että saa pelätä terveytensä puolesta.
Tiäkkö kun mä oon ihmetellyt miten raskaana olevana voi edes tehdä töitä, näiden kaikkien oireiden kanssa? ☺
Minkälaisessa työharjoittelussa oot?

No sanos muuta :D Mustakin tuntuu ettei musta ole enää mihinkään hommaan. Oon kotihoidossa eli lähihoitajan hommia teen. Heti ensimmäisenä tyrkättiin avustamaan todella agressiivisesti käyttäytyvää ja jalattomiksi heittäytyvää mummoa. Ei siinä kerennyt kuin itsensä esitellä.. No mutta tätähän tää työ on ja heti ton episodin jälkeen kyllä mainitsin raskaudestani ja mulle luvattiin iisimpiä hommia. Hirvittää kuitenkin mihin tässä vielä joutuu ja aiheutuuko tästä vain enemmän haittaa kuin hyötyä :banghead: Varsinkin selkä ja vatsakipu huolestuttaa.

Tiäkkö kun mä oon ihmetellyt miten raskaana olevana voi edes tehdä töitä, näiden kaikkien oireiden kanssa? ☺
Minkälaisessa työharjoittelussa oot?

Minä olen just tänään kiukutellut, kun sanotaan, että raskaus ei ole sairaus. Ainakin siihen liittyy pirusti vaivoja. :shifty:

Noi selkävaivat on kans täällä riesana. Viime kesän ja syksyn tein kahvila- ja kokkihommia. Eli seisomatyötä ja paljon tavaroiden nostelua ja roudaamista. Sillon oli jo selkä ja jalat ihan rikki. Nyt osallistuttiin ravintolapäivään ja illalla alaselkä ihan jumissa. Ei oikeen enää inspiroi hakee raskausaikana kokin töitä, kun ajattelee sitä selkäkivun määrää mitä siitä tulee.

Voi nipsukka, tsempit!!

Mä oon kanssa pitkää päivää töissä ja sitten iltaisin ja viikonloppuisin haluaisin vaan nukkua. Miesparka joutuu omien töidensä lisäksi hoitaa kodin, ruuan ja passaamaan mua. Nyt kyllä ihmettelen miten ihmiset jaksaa!?!

Takaisin