Oireet

Pitäisköhän mun yrittää luottaa noihin teidän muiden vähäoireisten ar-ultriin? ;) :D Että jos muillakin vähäoireisilla hyvin etenee raskaus, niin ehkäpä mullakin :) Vielä en ole aikaa soittanut. Ja jos tässä nyt ihan hirveesti pitkittää, niin sittenhän se on taas jo sama odottaa nt-ultraan asti.
Kiitos teille <3 teidän sanat auttoi taas vähän jaksamaan :)

Oisko kellään mtn vinkkiä tähän ihon rasvoittumiseen ja hikoiluun. Dödö pettää parissa tunnissa ja naamaa sais pestä kokoajan. Silmälaseihinkin jää oikeen mähmää, yyh! Raskauden hehkua, my ass..

Alien&I: todella, mun mielestä raskauden hehku on nimenomaan alkuraskauden lämmön nousua ja ihon rasvoittumista!

Mä olen vain vaihtanut rasvoittuvalle iholle sopivampiin tuotteisiin. Tilanne on tällä hetkellä kuitenkin parempi kuin syksyllä keskenmenon jälkeen, jolloin iho oli aivan sekaisin. Toivottavasti jollakin on parempia vinkkejä.

Sandy; kyllä se nt-ultrakin tulee nopeemmin kuin arvaakaan, vaiks tiedän tunteen ,kun odottavan aika on piiitkä :cool:... Sitä pikkusta kun haluais kokoajan kurkkia:rolleyes:

Mekään ei käyty ar-ultrassa, vaikka oireita saa välillä etsiäkin. Ja siihen nt-ultraan on mullakin aikaa kuitenkin joku 3-4 vk, kun lähetekin laitetaan vasta ens ma, sillo 9+0. Oon vaan päättäny pitää itseni sopivan kiireisenä, että päivät kuluis. Ja vähäoireisuudesta on kyl se ilo, et saa tehdä ihan normikivoja asioita ja käydä töis ym eikä tartte painia koko ajan etomisen kanssa...:)

Sandy tehdään niin, että itse menossa ar ultraan toista kierrosta maanantaina ja jos kaikki on ok niin sanompa vaan, että oireettomuus ei todellakaan aina viittaa kkm koska mulla niitä todellakaan ei ole. Eiköhän sitten sullakin kaikki ok :D

Hei. Mulla on ollut oireita muillekin asti. Ihan kaikki. Oonkin ollut ihan loppu, kun koko alkuvuoden on saanut taistella syömisten, oksentamisen ja väsymyksen kanssa. Haluaisin edes pari päivää lomaa näistä oireista. :/

Eilen iski influenssa ja olo on tietysti aivan kamala. Ei paljon panadolit auta. Nyt pelottaa miten tää tauti vaikuttaa babyyn. :(

Kummarruin laittamaan kenkiä jalkaan ja farkkujen nappi osui tosi ikävästi biopsian pistoskohtaan. Ihan kauhea pistävä kipu ja lamaannuin hetkeksi.

Miten muuten vesirokko. Senhän ei pitäisi olla vaarallinen, jos sen on sairastanut, mutta voiko siitä olla varma. Mulla on 100% varmuudella ollut vesirokko 2-vuotiaana, mutta silti aloin stressailemaan nyt tuota pojalla olevaa vesirokkoa... Kenelläkään tietoa tästä?

Miina123 tuli mieleen tohon tissikipuun et kokeile kaalinlehtiä.. ne auttaa ainaki sillon ku maito nousee synnytyksen jälkee

Ei vesirokko ole haitallinen ellei sitä saa raskausaikana. Eli ei hätää jos se kerta on ollut jo :)

Mun oireet on vähentyneet viime viikosta lähtien tosi paljon. Satunnaista yökötystä ja rinnat on kipeät. Tietty nukkua vois loputtomasti, mutta pahin uupumuskin on ollut poissa. Paitsi maanantaina taisin nukkua yli tunnin päikkärit ja sitten hyvillä mielin vielä yöunet. Yötkin on olleet parempia. Mitä nyt leuat on kestosti jumissa tulevia murehtiessa ja sen takia meinaa päätä särkeä.

Ja tänään on siis viikkoja tasan 10.

Mullakin oireet lievennyt jo himpun verran. Väsymys ei ole niin pahaa ja rinnat ei noin kipeät enää. Vessassa saa käydä silti edelleen yöllä. Myöskin turvotus on alkanut loppua pikkuhiljaa iltaisella. Nyt siis mullakin tasan 10+0

Muokattu viimeksi:
Mulla alkoi oireet helpottumaan vkolla 9-10 :) nyt jatkuvaa ellotusta vielä, mutta oksentanut olen viimeks lauantaina. Väsymystä ei oikeestaan oo, energiaa enemmänkin!

Mä aiemmin täällä huolehdin oireettomuutta. Eipä mennyt kauaa niin alkoi kesto-oksetusolo. Tätä on nyt kolme viikkoa ollut, eli alkoi viikolla 9. Töissä on ollut todella hankala keskittyä. Välillä olen istunut töissä äysin paikallaan tunteja, jotta uskallan liikkua hakemaan vettä kun pahin olo menee ohi. Ja tosiaan aamupahoinvoinnista ei voi puhua kun aamut on helpoimmat ja iltaa kohden pahenee.. :D Tosiaan nyt toivoisin, että kuuluisinkin siihen onnekkaaseen oireettomaan porukkaan! Vaikka silloin huolehdin siitäkin... Tsemppiä vaan kaikille oireellisille ja oireettomille, molemmat tilanteet stressaavia :D

Mä oksensin tänään oikein kunnolla (rv 9+1) :yuck: Mutta tuskin on suoranaisesti raskausoire, vaan johtui migreenistä :sad001 Tai ehkäpä tämän migreenin vois laittaa raskausoireeksi, taitaa nimittän mulla olla jotain hormoniperäistä kun ennen tullut kuukautisten aikaan....

Kärsiikö muut täällä migreenistä?

Sandy täällä! Onneks ei raskaana tuu kuitenkaan.. Pari vuotta sitten oli "kiva" 9vkon putki, jonka jälkeen otin estolääkkeet käyttöön.. Nyt en oo syöny estolääkettäkään kun ei oo ollu tarvetta. Varmaan herkästi aloitan taas jos vaan tulee migreeniä. Vaarattomampaa syödä betasalpaajia kuin migreenin täsmälääkkeitä..

Mulla ei onneksi migreeniä ja tosi harvoin on ollut edes päänsärkyä. Nyt viimeset neljä päivää on ollut päänsärkyä koko päivän, pään jomottamista ja huippausta. Eilen alkoi kauhea närästys, nielua ja ylävatsaa poltti. Jouduin eilen lopettamaan työt aikasemmin ja nyt olen loppu viikon sairaslomalla. En pysty muutakuin makaamaan, silloin olo parhain. En oo vaan toimintakykyinen.. mun työ on sellasta kehittämistä eli pitää aivot olla skarppina koko ajan.

Mulla on migreeniä ollut viime vuosina pelkästään raskausaikana, nytkin tuli 2 vuoden tauon jälkeen heti kun olin plussannut :) Kuulemma ihan yleistä.

Kerkesimpäs kehua et oksu tullu viimeks lauantaina. Tuli päivän menuu ulos, hyi. Iha karsee olo vaihteeks, saaks mennä jo nukkumaan. :(

Takaisin