Oireet

Mulla tuli tänään sellainen puukoniskumainen kipu kun sohvalta nousin, piti ottaa pöydästä tukea ettei ois kaatunu. Vihlontaa yms ollu aikaisemminkin, ultrassa 8+4 kaikki hyvin kuitenkin. Jotenkin vaan pelottaa tollanen äkillinen kova kipu, vaikkei vuotoa nyt olekaan.

10+1 nyt menossa

Mulla tulee vastaavia kipuja ihan päivittäin :) Just jos äkkiä nousee ylös tai yöllä vaihtaa asento, kudokset venyy ja paukkuu.

Eiks noi just oo niitä repäisykipuja tms.? Mulla kans melkein päivittäin, aivastaessa, yskiessä tai jos vaikka vaan nousen tosi nopeasti ylös. Pari kertaa kirpaissut kyllä tosi lujaa!

Joo aivan kamalaa... tuntuu et se käry oikein pinttyy joka paikkaan ja sit oksettaa. Ja ku ei viitti pidätellä ku maha tulee entistä kipeemmäks. Eikä auta ruokavalio muutos ei mitkään.. ei oo kyl ikinä ollu tällästä ennen! Huh huh...
Mieskin jo nauraa et uskaltaako petiin tulla vai saako kaasu myrkytyksen...

Nice.. hope so pian loppuu.

Huomenna varailen sit niskaturvotus ultraa ja sieltä saa sit ajan rakenne ultraan suoraa :)

Haluaisin niin tietää jo sukupuolen.. :) 4 tytön jälkeen sitä vähän toivoo jo poikaa ku uskon et varmaan on meidän vika :D tiedä siitä sit koskaan..

Muuten olot ollu kyl aika hyviä jo, ei ihan niin pahasti okseta ym.
Flunssa iski kyllä :/

Ja luumuja ostin et saan mahan toimimaan.

Ja uskon et toi b6 ja b12 autto kans tohon pahoinvointiin. Sitä ottanu nyt joka aamu sit..

Te ketkä ootte jo vähän pidemmällä, niin tunnetteko jo kohdun? Mietin että pitäiskö jo viikolla 11 tuntua, ja tästä sainkin hyvän huolen aiheen, vaikka tänäänkin oksennellut pitkin päivää.

Lälly neuvolan terkka kokeili kohdun paikan viime pe (10+3), mutta itse en kyllä vielä tunnista missä se reuna on.. Muistelisin et viimeeks tunnistin vasta lähempänä puoltaväliä.

Mullakin sillon ar-ultrassa lääkäri kyllä sen löysi just sieltä mistä piti, mutta siitä on aikaa. Ehkä noi vatsamakkarat tuo vähän haastetta. Muistan kans, että itsekin viimeksi joskus puolivälissä, mutta sitä aiemmin en edes niin tunnustellutkaan.

Mulla tuntuu kohtu ihan selvästi kädellä, nyt 9+6. Tää on toka lapsi, ekasta tuntui samalla tavalla joskus vko 12+

Onko kellään kokemusta Omeprazol Ratiopharm- nimisestä lääkkeestä? Mun refluksi on menny niin pahaksi, että täs ei oo enää mitään järkeä. Aattelin kysästä lääkäriltä josko suostuis laittaa reseptin, kun thermatologiselta tuli tieto, etttä sais syödä raskauden aikana. Mua ei siis ikinä oo närästäny näin pahasti kun tän viimiset kaks viikkoa. Sattuu rintaan ihan kokoaika ja hapot nousee kokoaika kurkkuun. Hyhhhhh :(

Soittelivat äsken takas tk:sta, joku niin osaamaton hoitaja oli uusimassa suoraan mun nexiumia vaikka sanoin olevani raskaana ja nimenomaan pyysin tota Omeprazolia. Sanoin että nexiumia ei sais syödä, niin hän vastasi "ai eikö, okei". Huhhuh. Nyt odotellaan lääkäriltä tekstaria että voi marssia apteekkiin, tuli kyllä niin huono fiilis koko hoitajasta.

Voi ei jennyhannele, tosi kurjaa jos joku uuvatti hoitaja ollut siellä langan toisessa päässä. Onneksi olit itse hereillä tilanteessa kuitenkin.

Täällä oireiluna itkuherkkyys ja huono olo. Nyt rupee päätäkin särkemään niin, että varmaan joudun vaihteeksi poistumaan työmaalta kesken päivän :sad001

Jennyhannele mä oon syöny sitä joka raskaudessa ainaki :) Ja taas pitää alottaa mullaki ku mitään kestä syyä ku mahaa polttaa niin että liekit nousee melkeen kurkusta ku suun avaa :'D mullaki se refluksi. . Karmea vaiva varsinkin raskaana :(

Joo, toi liekkivertaus on aika osuva. Eilen pillitin sängyssä ku ylävatsaa koski niin kovasti, ettei voinut mitenkään päin olla. Yhyy

Joo, toi liekkivertaus on aika osuva. Eilen pillitin sängyssä ku ylävatsaa koski niin kovasti, ettei voinut mitenkään päin olla. Yhyy
Ja loppuraskautta odotellessa :) Sillon se riemu oikeen kyllä repiää ton refluksitaudin kans :(

Takaisin