Oireet

Mä oon syöny edellisissä ja tulen taatusti syömään nytkin jahka taas polte alkaa ja juurikin tuota omeprazolia, mulla tais kauppanimi ole omestad jos en väärin muista

En tiedä onko tämä nyt ensimmäinen raskausoireeni tissikivun lisäksi (jota ei kyllä enään juurikaan ole), mutta välillä tulee hirmu etova olo ja pakko päästä vessaan, mutta ei yläpäästä tule mitään vaan toisesta päästä ja aivan löysällä! Sitten olo helpottaa :D

Kellään muulla vastaavaa?

Toivottavasti hidastuneesta ruoansulatuksesta todella on jotain iloa pienelle. Ystävämme peräpukamat ovat nimittäin täällä. :sour:

Eeiii! Voi Sissis! Ite täällä tuskailen samaisen hidastelun kanssa. Vatsa toimii korkeintaan joka toinen päivä, ja joka toinen on tukala olla. Vi-Siblin ollut käytössä jo kaksi viikkoa. Vielä ei ole pukamista tietoa. Uskon kuitenkin, että tiedän kun/jos on... :bookworm:

Joo, tää on ärsyttävää! Ostin lauantaina pussillisen kuivattuja luumuja, ja ilmeisesti se olisi kannattanut myös avata heti lauantaina. Lykkäsin asiaa, koska samana päivänä löysin jääkaapista jouluyllätyksen eli rasiallisen jouluaattoaamun luumusoppaa, jonka olin keittänyt riisipuuron kaveriksi (fifty shades of green).

Onko teillä muilla "raskausdementiaa" ? , puolet päiväkotiin tarvittavista jutuista unohtuu, avaimet jää kotiin ym :banghead: varmaan unohtaisin päänikin jos se olis irtoovaa mallia:cool:

Minni2 mulla ehkä noin päin! En oo oksentanu kertaakaan vaikka ellottaa ja toisesta päästä tullut kyllä .. muuten itellä oireen suuruusjärjestyksessä nyt väsymys, kuvotus, turvotus, aamuheikotus, tissikipu ja mielialavaihtelut

Apuaaa voiko joku auttaa? Siis aivan jäätävät tissikivut! Siis suoraan sanottuna tuntuu että räjähdän. Kerran oon ollut jo pitkään suihkussa ja se auttoi. Mutta nyt tunnin päästä taas... itku tulee kun niin sattuu. Onko jollain jotain hyviä poppakonsteja millä tätä oloa vois helpottaa? Ps. Oon edelleen onnellinen meidän sintistä vaikka kuinka säryttää <3

Miina123 Hiero niitä, oikein kunnolla ja pitkään, vaikka alkuun tuntuis ikävältä, pehmentää hieman ja näin ollen ei kivistä niin lujaa. samoin lämmin hernepussi, tai lämmin pyyhe.

Mulla on välillä kävellessä tuntunut sellasta painetta alavatsassa. Ei oikeestaan väliä käveleekö rauhassa vai reippaammin. Tuntuu tosi epämukavalta. Onko muilla vastaavaa? Vähän ihmetyttää tälläinen oire näin aikaisessa vaiheessa.

Heinis 10+6

Heinis. Mulla samanllaista ollu alusta asti aina välillä ja nyt menossa 11+6 .. ihmetyttänyt itelläki mut oon pistänyt ummetuksen piikkiin ja kolmas lapsi niin kaikki tulee muutenkin aikasemmin vaivoista :)

Mun erittäin vähäoireinen raskaus on muuttunut lähes oireettomaksi :/ Nyt menossa rv 8+6 ja mun on oikeesti aika mahdoton keksiä yhtään raskausoiretta. Yritän koko ajan sanoa itselleni että aiemmatkin raskaudet olleet tosi vähäoireisiä ja kaksi ihanaa lasta silti, että älä murehdi. Vaan heistäpä käytiin ar-ultrassa ja nyt ei olla käyty... En taida kestää odottaa vielä lähes 4 viikkoa, kun ihan koko ajan pyörii mielessä. Taidan ehdottaa miehelle että mentäis ultraan, jos vaan ajan yksityiseltä saa vielä tälle viikolle.

Nyt 9+5 ja alkanut väsymys ees vähän helpottaa eli ei nukahda kesken tunnille kouluun Jes :) illalla silti kyllä nukahtaa aikaisin mutta se ei haittaa. Rintakipukin täällä vähän hellittänyt mutta juostessa sattuu kyllä edelleen ja nännit ihan jumalattoman kipeät myös.

Mekään ei Sandy käyty varhaisultrassa ja oireet heittelee päivittäin. Toisina päivänä sataan oksentaa ja ja sitten en moneen päivään. Mulla oireet riippuu ihan siitä mitä päivän aikana teen myös. Jos on raskempi päivä koulussa esim niin oireita tulee enemmän yleensä ja joskus ei välttämättä ole mitään oireita.

Muokattu viimeksi:
Sandy ehkä tämä oireettomuuskin on normaalia. Pitäis kai olla tyytyväinen, että pärjää vähemmällä eikä tarvi olla pää pytyssä, mutta myönnän, että tää oireettomuuskin on melko ressaavaa kun ei tiedä onko kaikki hyvin. Vaikkakin ei ne oireetkaan aina tarkota, että kaikki olisi hyvin! Menkää ihmeessä ultraan jos se mieltä rauhoittaa! Tsemppiä!

Tänään aamu alkoi oksentamalla mehukeitot nenänkautta, yritin ehtiä vessaan kädet suun edessä joten tuli sit paineella nenästä :angry

Sandy, mulla kanssa tosi vähäoireinen tää raskaus ja kyllä se ar-ultra helpotti silloin aluks mieltä. Nytkään mulla ei oo väsymystä, rintojen arkuutta ja erittäin lievää öllötystä lukuunottamatta mitään oireita. Tuntuu, etten ole raskaana ollenkaan. No mutta, kuten Minni2 totesi, niin pitää olla tyytyväinen, ettei tarvitse tosiaan olla pää pytyssä.

Takaisin