Täällä oireina edelleen ilmavaivat, kokoajan pitää syödä... vähän helpompaa ehkä ton huonon olon kans. Väsymys ilta painotteista mutta sit yöllä herään enkä saa unta..
Jano kokoajan.. Varsinkin kylmää vettä. Tais auttaa toi mun vitamiini lisä tuohon huonoon oloon.. siinä foolihappo, b6 ja b12 vitamiini yhdessä.
Meinaa vaan flunssa iskee väkisin :/ päätä särkee ja lämpöilyä ja sit nenä tukossa. Ärsyttää! Kaveri just 1.5 viikkoa ollu influenssassa raskaana kans
Turvotusta on näyttäis et ois jo jo paljon pidemmällä..
Mut on masu selvästi jo kasvanut ku makaa sängyllä niin kohoo sellainen kiinteä pallo tuonne ♡
Onko jollain muulla tullut mahaan läikkiä? Mulla on tullut neljä, kaks molemmin puolin. Näyttää värittömiltä mustelmilta. Sellaisia suht pyöreitä läiskiä. Mietin että onkohan nää jotain tulevia maksaläiskiä? :D äitillä tuli tosi paljon maksaläiskiä raskauden myötä eli taipumusta on!
Mutikkakeitto täällä poraan toistapäivää kun ei MITÄÄN oiretta jotenkin sellanen fiilis että TAAS meille käy huonosti ( kuinka iso prosentti on saada km vaikka syke on jo nähty ja kaikki oli hyvin rv 6+5? Hitsi tulis nyt jotain tuntemuksia, tää oireettomuus on perseestä. Ennemmin vaikka oksentaisin kun olisin oireeton
Kuinkakohan helpolla neuvolan kautta pääsisi ultraan jos oikein valittaa pelkoa :D ?
Huhtikuisista huutelen. Oon jo 8.kuulla raskaana, eikä mulla ole ollut mitään oireita koko raskauden aikana. Maha on jo iso, mutta muuta ei ole tapahtunut :) Että ei kannata stressata, kaikki on varmasti oikein hyvin. Kun tämä konkretisoituu, voit nauttia raskaudesta. Ihanaa, kun voi tehdä kaikkea mitä huvittaa
Oi kiitos pähkinä! Olen paljon lueskellut netistä ja paljon on kyllä oireettomiakin onneksi! Oma pää saa vaan ajatukset harhailemaan varsinkin kun on tuore km takana ja yritystäkin enemmänkuin tarpeeksi! :)
Minä oon taas ajatellut edelliseen hyvin menneeseen raskauteeni peilaten, että raskauden tulisi olla suht. oireeton. Nyt sitten kauhistun jokaisesta alavatsa tuntemuksesta ja selkäjomotuksesta, mutta yritän kuitenkin pitää mielessä että jokainen raskaus on todellakin niin erilainen! Turha murehtia turhia
Mäkin tuossa aiemmin valittelin oireettomuutta niin samantien tuli aamun vakio, eli oksennus pönttöön ennen syömistä :D saapahan syötyä kunnolla mutta juotua ei näköjään.
Ja eihän tässä vaiheessa mitään voisi tehdä vaikka kävisikin pienelle jotain kun oireet loppuvat...
Oon tässä päivän naksunu ja paukkunu joka nivelestä silleen että varmaan naapuritkin kuulee. Varsinkin nilkat ja selkä rusahtaa kun vähänkään liikauttaa. Onkohan ihan normaalia?
Mulla kans matalat verenpaineet ja hemppaki oli jo laskenu, mitkä varmaan osaltaan selittää tätä väsymystä. Torstaina neuvolan täti jo suositteli että voin alottaa lisäraudan
Esikoisesta mulla oli koko raskausajan matalat paineet, mutta kuopuksesta normi tasolla loppuun asti. Mikäköhän sen tekee että joskus laskee ja joskus ei.
Ja tunteellisuus...mie itkiä pillitän pikku asioista ja jos en itke niin vähintään kolme palkokasvia on sieraimessa..sais tämäki jo helpottaa ku käy sääliksi ukko raasua!
Mulla pojista laskenut hemoglobiini aina tosi äkkiä ja tyttöä ku ootin nii riitti pelkästään tuo mitätön rautaannos mkkä on valmiina noissa raskausvitamiineissa mitä syön.. nyt taas laskenut heti hempat yhtäkkiä ihan huonoiksi nii voiskohan se poika sit taas olla :P
Mulla oli nyt hemppa 140, kuopusta odottaessa ei tarttenu syödä lisä rautaa ollenkaan ja esikoisen aikaan tuli 2 viikkoa ennen synnytystä käsky syödä, mutta en sitte ikinä sitä aloittanut.
Suihkussa käydessä huomaa että on ihan alavatsaan ilmestynyt sellai ns viiva jonka jälkeen alkaa pieni turvotus. Ihan about häpyluun päättymisen jälkeen suoraan siinä.