Oireet

Mulla on aika tasainen huono olo, mutta ei yrjöä ainakaan vielä. Töissä ihmiset tekee paljon haisevia ruokia ja eilen meni varmaan tunti sopeutua lähellä istuvan työkaverin partaveteen. :depressed: On myös sangen viehättävää koittaa syödä, kun oksettaa.

Mulla on muutenkin ongelmia nukkua ja tuntuu, että ei tämä tilannetta ole yhtään helpommaksi tehnyt vaikka väsyttääkin.:dead:

Mulla kyllä taas rantautunut huonot yöunet.. Jokayö varmaan viikon verran heränny kolmelta, ja sit ei enään uni tuu. Kauheet painajaiset ei toki varmaan auta asiaan ;D Ei edes rauhoittava musiikki enään toimi hittovie!

Mulla tänään 8+6 ja huomaan että lähes kaikki oireet on helpottanut paitsi väsymys.. Ei kai sitä parane silti ressailla. Jos yrittäis nauttia siitä ettei okseta! :D

Mulla tänään 6+4 eikä oo kyllä rinnat vielä kertaakaan olleet näin arat. Yö oli ihan tuskaa :D

Mulla ei ole tissit arat mutta nännit on todella kuivat että niistä lähtee ihon palasia o_O

Voi apua mikä väsymys on nyt viime päivät vaivannut. Voisin kirjaimellisesti nukahtaa pystyyn!

Zeinika mustakin tuntuu että nännit tai ainakin toinen kuiva, vielä ei oo kyllä ihon palasia lähtenyt..

Täällä vaivaa lähinnä aikaansaamattomuus,hommia olis joita pitäisi tehdä mutta ei vaan jaksa tai kykene:sorry: päiväunet myös maistuu liiankin hyvin,mutta yöllä taas herää joksikin aikaa ennenkö taas nukahtaa..toivottavasti häipyis pian tällänen:happy:

Haituva 9+2

Uutuutena nälkä. Ihan jäätävä nälkä. Eilen ja tänään ei ole ollut niin paha olo. Nuuskuttelin eilen illalla venyttelystä tullessani innoissani pizzerian tuoksuja. :D Unen puute vaivaa yhä.:banghead:

Mulla oksu lentää edelleen,vaikka kuinka yrittäisi olla oksentamatta. Ja paha olo 24/7. Primperan on auttanut sen verran ettei tippaan oo tarvinnu lähtee, mutta muuten lasken kyllä päiviä milloin tää helpottaa.

Mö en myöskään käsitä tätä nälän määrää! Nyt vaan pahenee. Sitten kun syö mahan täyteen niin tulee huono olo.. on tämäkin hommaa

Jellybean niinpä.. Tyhjä maha on huono mut täys on kans :D

Täällä on ihan sama, kauhee nälkä mut melkein mitään ei tee mieli ja sit kun syö liikaa niin huhhuh... Pitää olla kyllä välipaloja matkassa mukana aina.

No nyt on täälläkin krooninen nälkä! Eikä ihan koko ajan voi tai viitsi syödä. Kohta olen semmoinen pallo

Jennyhannele, jospa sulla ois jo mennyt ohi tuo! Hienoa että on jo viikko mennyt ilman oksentamista. Mulla kesti pahoinvointi viime raskaudessa viikolle 16, nyt viikko 9 menossa ja viikkoja tääkin on kestänyt, mutta nyt tällä viikolla olot on pahentuneet vielä entisestään. Käytännössä en oikein pysty mitään tekemään, muuta kuin yrittää jotenki selviytyä esikoisen kanssa.

Täällä on viimeisin oire yöllinen hikoilu. Viimeyönäkin oli lakana ihan märkä kun heräsin.. en tiedä onko raskauteen liittyvää, mutta en keksi muutakaan selitystä tällaiselle

Sydänkäpynen mulla oli iha kauheeta hikoilua tokassa ja kolmannessa raskaudessa..
Ekassa oli palelua niiku nytkin..

Takaisin