Oireet

Nyt tunti sitten alkoi hirveä pyörrytys :( ei pysty seisomaan ollenkaan ja istuessakin humisee päässä. Pelottaa tälläinen. Ottaako hän ne naistentautien päivystykseen jos soittaa?

johtunee verenpaineista, koitas juoda jotain kofeiini pitosta tai syödä vähän salmiakkia tai lakua ne nostaa paineita. Matalat verensokerit on kans yks joka saa huippaamaan.

Muokattu viimeksi:
Onpas krapulainen olo näin lauantain kunniaksi. Päätä jomottaa ja joutunut oksentamaan. Väsymys on ihan omaa luokkaansa. Menee tosi vaihdellen näiden olojen kanssa!

Täällä kanssa järkyttävä päänsärky ja väsymys :( ei yhtään kiva olo. No unta vaan nyt palloon jospa olo kohenis.

Musta tuntuu että mielialat vaihtelee nyt jatkuvasti... joku päivä mieli on tosi maassa ja pelko pepussa. Toisina oon tavallista rauhallisempi ja onnellinen odottaja. Tänään taas pelottaa.. jotenkin sellanen tunne ettei sisällä enää kasva kukaan... mitään oireita ei siis ole tänään puolesta tai vastaan. Pelottaa vain :(

Tänään ylisuperhuonovointisuus päivä. Opiskelen vyöhyketerapiaa ja koulun penkillä meni päivä. Käytiin kuitenkin korvanpisteitä läpi ja kaikkea merkkejä mitä korvaan voi ilmestyä raskauden myötä. Pahoinvointipiste korvassa jotenkin esillä :) mutta jospa jatkossa osaisi hoitaa hieman itse näitä vaivoja.
Ja mielialat menee vuoristorataa. Mukana ei aina pysy. Tissit sen verran kasvanut että seuraavan koon liivejä täytyy lähtee katselemaan.

Aika tuntuu matelevan, vaikka päivät sinällään menee nopeasti esikoisen kanssa touhutessa ja muutamana iltana viikossa töissä. Tällaisina vapaailtoina on kuitenkin liikaa aikaa ajatella tätä raskautta, kun esikoinen on jo nukkumassa ja mieskin menoillaan. Oireetonta on, mikä ei varsinaisesti huoleta. En nimittäin odota innolla sitä pahoinvointia. Mutta jotenkin vaan niin vaikeaa uskoa olevansa raskaana, ennen kun jotain konkreettisempaa kuin menkkojen poissaolo ja roskiksessa makaava testi, ilmestyy.

Mulla oli aamusta herätessä alaselkä kipeä ja vielä jatkuu.... Tuskin tässä nyt mitään aihetta vielä huolestua. Ärsyttää lähinnä nyt. Ei niinkään pelota keskenmeno, vaan se että mitehän huonoon kuntoon tässä raskaudessa menee kun lähtötilanne on nyt paljon kehnompi kuin kahdella aiemmalla kerralla...

Pahoinvoinnin tilalle oon ilmeisesti saanut mielialan vaihtelut. Koko eilisen illan oli itku herkässä. Viimeinen niitti oli, kun vasta kuorimani, herkullinen omena lipsahti kädestäni roskikseen. Alkoi naurattaa, kunnes alkoi itkettää. Lopputulos oli yhdistelmä näitä kahta. Sai mies taas hyvät naurut. Pahaks onneksi sattui sen kaveri olemaan just kylässä, tietää kyllä tilanteen, mutta pitää mua varmaan ihan kahjona :wacky:

Täälläkin uusia uutisia. Perjantaina pyörryin ja la uudestaan ja sitten soitto kätilöopiston päivystykseen ja kuulemma ensin normaali päivystykseen. Siellä otettiin EKG filmiä ja muuta ja osastolle yöksi kokoaikainen huimauksen takia. Täällä sit koko yön otettu sydän filmiä kun syke nousee taivaisiin aina kun edes vessassa käy ja tuomio tulikin eli ei kotiin vieläkään vaan nesteytys alkaa..

Komppaan Mantusta!

Muita oireita ei juurikaan, mutta käsittämättömiä räkäitkukohtauksia ihan mistä vaan (katottiin taltiointia Loirin Ruisrock-keikasta ja mies mainitsi, että mukava kun Lenni-Kalle auttoi Loirin lavalle. That's it! Onneksi SuomiLove loppui jo...)

Mulla oireilee iho ja mieli alat vaihtelee ja itku herkässä ja tietysti menkat on poissa aika lailla saman lainen raskaus kun esikoinen :) äsken sain itku mökötys kohtauksen kun mies ei suostu hakee mulle pizzaa nyt mökötän sohvalla:oops::rolleyes:

Toi suomilove oli kyllä paha!! Lapsetki katto jo ihmeissään ku äiti pillittää!:eek: onneksi mies on tosi hyvä lukemaan tilanteita niin se aina harhauttaa lapsia jos äiti poraa jostain pikku jutusta tai jos oksennan :wink

Mustikkakeitto, tsempit sinne! Onneksi tutkivat nyt kunnolla ja jospa se oloki kohta kohenisi ku saat nesteytystä!

Mä voin kuvitella zeinika ku aikuinen ihminen saa itkupotku raivarit! :grin On siinä ukko reppanat ihmeissään!:rolleyes: ihme kyllä mä en oo saanu noita "kohtauksia"...mä vaan itken sitte yksin jossain nurkassa että "ei se enää ees rakasta mua koska...." :rolleyes::grin

Mutta kun olisin halunnut pizzaa! :D joo onneksi ukko ymmärtää tosi hyvin vaikka ei nyt tuo kään mulle pizaa :)

Mulla tuli myös noita ruokahalua viikolla. Jossain mukamas haistoin letut ja niitä oli saatava ja mies kauppaan hakemaan ja tekemään. Illalla sitten tihrustin itkussa kuinka se on ihana kun tekee mulle lettuja :D toimen siinä kattoi ihmeissään päätä pyöritellen. Eli et todellakaan ole yksin Zeinika :D

Ja joo onhan se hyvä,että tutkii mutta itseä huolettaa kokoajan onko vatsassa kaikki OK kun ei sitä ole mitenkään tutkittu :(

Mulla tuntuu meininki samalta, kuin ensimmäiselläkin kerralla. Varsinkin viikonloppuisin jatkuvaa kuvotusta ja väsyä. Vatsa on kuin kaasupallo. :meh:

Ihme kyllä töissä olo on enimmäkseen ihan jees. Hedelmiä ja raikkaita asioita tekee mieli. Ja uunmakkaraa ja laskiaspullaa hillolla (normaalisti mieluummin mantelimassalla).

Tänään nukuin päikkärit jo yhdeltätoista, kun oltiin herätty siinä kasilta.

Takaisin