Siis oikeesti mä en kestä tätä v*tutuksen määrää. Ihan samanlaista kun yleensä kuukautisaikaan, joten liitän kyllä vahvasti raskausoireeksi. Ottaa niin päähän kaikki!!! Eikä tähän taida auttaa yhtään mikään.
Mulla ollut taas muutaman päivän menkkajomoja, onko muilla niitä vielä näillä viikoilla? Panikoin tietty tässä vaiheessa, että tää on joku kropan säälittävä yritys supistella jotain ulos..
Mantunen; Mulla ainakin oli viime raskaudes niitä menkkajomontuntusia välillä vielä 13+ viikolla... Et luulisin et on ihan harmitonta sullakin :)
Mä ite taas olen niin oireeton, et se huolettaa... Tai no periaatteessa jtn oireita on, mutta ne on niin lieviä, et hyvä et niitä voi oireiks sanoo... Tyyliin kahvi etoo ja ruoka maistuu huonosti. Toisaalta mieluummin näin kuin monen viikon pahoinvointi...
Mulla on suurin ongelma tällä hetkellä mun unet!!!! Nään ihan kamalia ero-unia ja muutenkin ahdistavia unia jokayö. Niihin herätessä ei enään uni tuu, kun on todella ahdistava olo. Tänään heräsin aamuyöstä omaan itkuun, kun avopuoliso oli unessa lähtenytkin entisen heilan matkaan ja käski tehdä abortin. Siis edelleen on kauhee olo hyi!!!!!
Edellisessä raskaudessa muöhemmässä vaiheessa näin noita ahdistavia unia mutta onneksi ne oli vaan unta eikä mun mies oo mihinkään lähtenyt :) ennen plussa testiä näin unta että synntytin tytön joka painoi 3,8kg ja oli 55cm pitkä olikohan enne uni koska viikkoa myöhemmin tein plussa testin :D
Mulla nyt rv7+2 ja oireina väsymys, nälkä, turvotus ja tissikivut. Heti jo nälkä yltyy pahaksi tulee pahaolo. Finnejä myös tullut pari enemmän kun tavallisesti. Viimeraskaudessa tulin ainakin seesteisemmäksi ja hitaammaksi, katsotaan miten nyt käy. Oletteko alkaneet käyttää jotain vitamiineja? Mulla foolihappo ja E-EPA käytössä, niin ja tietysti D-vitamiini.
Kyselen taas teiltä viisaammilta: mulla on kohtu aristanut tänään koko päivän, onko ihan normaalia? Tuntuu siltä, ku joku ois potkassu alavatsaan. Käsittääkseni kasvukipujen ei kuuluis olla kokoaikaisia.. Mietin, että tuntuuko epämiellyttävältä vain, koska on kohtu suurentunut, vai voiko olla joku tulehdus.
Mulla foolihappo ja vitaepro mama tabletit :)
Mulla on kns pari päivää alavatsa ja navanalue ollut kosketusarka ja välillä venytellessä tuntuu kans iha karseelta masussa. :s Uskosin et normaalia, kun lihakset venyy ja paukkuu!
Sydänkäpynen täällä yks kans jolla v...tus nosti tänään päätään. Toivottavasti ohimenevää. Mutta miehen olis voinut ampua maata kiertävälle radalle. Just tänään kun piti tulla yövuoroon ja olisin todellakin tarvinnut unta (koska tulen kuolemaan yön aikana väsymykseen) niin mies päätti omaa kiukkuaan purkaa. Ja vielä miehen teinityttö palas äitiltään naama norsun veellä ja makas illan sohvalla. Jätin ne sinne keskenään kiukuttelemaan ja häivyin töihin ison ruokakassillisen kanssa. Jos sen tuhoaminen auttaisi yön aikana.
Mä taas oon ollu ihan Super energinen tänään, tuli ihan mieletön fiilis pihalla kun paisto aurinko. Kävin muksujen kanssa monen kilsan kävelyllä ja nautiskelin kun aurinko paisto suoraan silmään, iaha saada valoa :) Nyt tosin on perse kipee, lienee liitoskipuja jo nyt