Oireet

Maiskukka, sehän tässä hauskaa onkin kun osan yöstä palelen ja osan hikoilen kuin sika :D

Onkohan mun ruokahalu karannut teille, kun mulla ei ole vieläkään yhtään nälkä vaikka olen syönyt viimeksi 16 tuntia sitten. Ja eilenkin vaan närpin tosi pieniä annoksia. Jos pakottaisi itsensä aamupalalle..

Mua kans vuorotellen paleltaa ja hikoiluttaa. Eilen töissä petti myös dödö ja koko huone haisi siltä kun joku raksamies olis käynyt :D
Ja joo, kokoajan nälkä ja jos on liian kauan syömättä niin huh mikä heikotus. Appelsiinit maistuvat erityisen hyvältä!

TuuHei: kukaan muu ei varmaan haistanut sitä raksamiestä kuin sinä raskaana olevan superhyvällä hajuaistilla :D minä oon edellisissä raskauksissani välillä miettinyt että näin pahalleko minä haisen :)

Siis meille on rantautunut ihan kamalat ilmavaivat :D Kauheesti tulee ilmaa, mut myös vatsakin kipeänä hetkittäin sen vuoksi. Ei niin kovin kivaa!

Täällä kärsittiin tälle aamulle aurallisesta migreenista, vieläkin särkee päätä. Kaksi kertaa olen ennen potenut ja johtuivat e-pillereistä silloin. Saapa nähä tuleeko tästä suurempikin vaiva :(

Hei. Ajattelin kysyä onko muilla ollu samallaista, kun nyt kahtena yönä on vihlonut mahaa. Aikalailla keskeltä, navan kohdilta, hieman oikealle kallistavaa kipua. Se on lyhyt aikaista mutta muutama vihlasu tehnyt kipeää. Päivällä ei mitään! Nyt on tämän viikon ollut käsittämättömän huono olo ja mitään ei oikein tee mieli syödä. Hedelmiä vaan Oksentanut en ole kertaakaan!

"Hauskaa", että muutkin palelee ja hikoilee. Pari viime viikkoahan olen maannut kotona sohvalla viltin alla (silloin, kun ennole ollut nuokkumassa pahoinvoivana töissä). Ja kltaisin nukkumaan mennessä on kylmä ja yöllä sitten taas jo kuuma. Piti ottaa vesilasikin yöpöydälle, että ei tarvi raahautua yöllä alakertaan juomaan. Unet on muutenkin huonot. Viime yönä mäin painajaista, että oliskin kaksoset tulossa. Paniikissa mietin, että miten kolme lasta mahtuu takapenkille istuimineen, eikä keskellä oo edes isofixejä! :nailbiting: Sitten, kun heräsin, mietin että mihin täällä kotona mahtuis vielä kolmaskin lapsi, kun toisenkin kanssa ehkä vauva-aika menee kivasti, mutta sen jälkeen kolmas makkari olis ihan jees.

Oon ruvennut miettimään onko mulla virtsatietulehdus kun joutuu ramppaamaan vähän väliä vessassa vai onko muilla tällästä viikolla 9? Alamahaa myös vihloo mutta onko se kohdun kasvamista vai oireita tulehduksesta niin vaikea sanoa. Vessassa kun käy tulee kuitenkin runsas määrä virtsaa eikä silloin satu. Kummaa aikaa tää kun epäilee vaan kaikkea mahdollista:D

Haituva 9+4

Kohtu painaa tälleen alussa rakkoa mut helpottaa kyllä muutamas viikos :)
Ja jatkuu taas kun pää alkaa painaa rakkoa loppupuolella :)

No "kiva" kuulla etten oo ainoo yöllisten vatsakipujeni kanssa. :shy: Säikähdin kyllä ekana yönä hurjasti että mikäs tää oli. Mut tosiaan nyt kaks yötä on joutunu kipuilua kestää, toivottavasti menee pian ohi ja on vaaratonta :nailbiting:

Mulla alkoi viikko sitten pahoinvointi. Paheni koko ajan ja oksensin monta päivää ja olo oli täysin voimaton. Päätin ottaa matkapahoinvointilääkettä nimeltä Postafen. Oksentaminen loppui siihen paikkaan ja olo on sen jälkeen ollut ihan ok, hieman etoaa, mutta pystyn syömään ihan normaalisti. Soitin neuvolaan ja kysyin saako tätä lääkettä syödä ja antoi siihen luvan! Ei ole estettä syödä raskausaikana kuulemma, suositteli tietysti ottamaan vain tarvittaessa ja ensisijaisesti kokeilemaan muita luonnollisia keinoja.

Mä tuun hulluksi, just nyt. Kaks viikkoa jo kestäny unettomuutta 3-5h yöunilla ja nyt oon valvonu kaks yötä nukkumatta silmänräpäystäkään. Väsyttää, mut en nukahda. Silmät ei vaan pysy kiinni ja kaikki keinot on kokeiltu. Oon ihan eläväkuollut ja todella ahdistunut tän takia. :(

Ootko keksinyt mitään helpotusta? Mä saan kohta jonku hermoromahduksen kun en kotonakaan jaksa edes tiskejä laittaa.

No hyvä kuulla että muillakin tätä,ajattelin jo eilen että ei tää oo normaalia kun koko ajan sai juosta :D

Joo täällä kans yks vessan suurkuluttaja, yölläkin herään pissalle vähintään kerran..

Takaisin