Oireet

Mäki aloin miettimään että rintojen arkuus on hävinnyt, mutta heti jos yrittää hölkätä askeleenkin niin kyllä se arkuus siellä on :D :D mietin kanssa tota syömistä ja kiloja, tätä menoa lihon varmaan 20kiloa. Kauheat mieliteot koko ajan!!!

Mulla menossa 8+3 ja oli rinnat todella arat varmaan viikolle 7asti. Nyt enään nännit arkana ja nekin vaan sillon jos kunnolla ronklii :D

Miulla ei oo oikeestaan ollenkaan ollu rinnat kipeet.. Rv7+6

Hei onko kellään ollut maha löysällä? Mulla on ollut jo pidempään niin että ruokailun jälkeen alkaa mahassa kiertää ja kohta on pakko juosta vessaan. Alkaa jo vähän huolestuttavaan mitä tää on? Voiko olla vaan yksi raskausoire? Tk.sta eivät osanneet sanoa muuta kuin että seuraillaan..

5+6 eikä vielä mitään oireita..

Tai en tiedä :D Koko tammikuun ollu unettomuutta ja nyt se on kääntyny (viimeset par päivää) niin että voisin nukkua 24/7.
Pissalla ravaan muutenkin ahkeraan ja nyt kun koitan juoda enemmän vettä niin vielä enemmän joten ei siis oire sekään..
Vähän huimaa ja alaselkään koskee, tai ehkä kuvittelen senkin..

Hei onko ilmavaivat raskauteen liittyviä? Mitään sellaista en oo syönyt mikä aiheuttais tällaista turvotusta ja ilmapallo-oloa. Ei kyllä varsinaisesti myöskään pieretä. Tosi tosi pallo olo.

Kuvotusta viikon, muttei vielä pahoinvointia. Kahvi piti eilen jättää pois kun ällöttää:(

Mulla on 24/7 etova olo ja yrjö on nyt muutaman kerran lentänyt lähinnä hajuista. Aikasemmis raskauksissa ei oo ollu näin kauhee yrjötys koko ajan. Lisäks palelen tosi paljon, piereskelen ihan hemmetisti ja paineet heittelee ja huippaa, eli oikeestaan äärettömän vähän oireita. Niin ja oon melko täysin uneton, mut se ei johdu pelkästä raskaudesta. Nyt 8+4.

Tänään etonut enempi kuin aiemmin. Mutta rinnat ei oo yhtään niin arat kuin oli viime viikolla.. tiiä sitten mitä meinaa vai meinaako mitään. On tää kyllä aika raastavaa tää alku! Ja sit ku lukee huonoja uutisia muilta niin vielä vähemmän uskoo omaan onnistumiseen..

Täytyy kommentoida että eilinen etominen enteili vatsatautia. Nimim. Aamuyön tunnit wc-pöntöllä ämpäri kourassa.. nyt mies vessassa samalla asialla. Kiva että on vaan yksi vessa. Onkohan tämä alkiolle kuinka vaarallista?

Eiliset murheelliset ultrauutiset saa omankin mielen ihan sekaisin. Tuntuu, että kaikki oireet ovat kadonneet. Jopa tissien aristaminenkin helpottuu.
Piinaavaa tämä. Torstaina neuvola, kahden viikon päästä ultra. :bored:

Järvenhenki sama juttu. Tuntuu ettei oo enää mitään raskausoireita. Enkä nyt tiedä tän tautini kanssa pystynkö huomenna ultraan menemään.

Toisaalta toivon, että tämä käsittämätön känkkis ja maailmantuska on hormonimyrskyä, eikä tavallista olotilaa. Samoin tämä väsymys. Kerran masennuksen eläneenä oireet viittaa sinnekin. Ja nälkä.

On näitä oireita sitten kuitenkin. Epäusko vain saa liian usein vallan. Ja kun tämä ei millään lailla ole omissa käsissä...

Saike: tää mun heräily on nyt viikon ollut jokaöistä. klo 4-5 välillä herään, eikä tule enää unta. Sitten olenkin lähtenyt seiskaksi töihin viimeiset päivät.. Toivon, että uni alkaa löytämään minun luokse lähiaikoina.
Toisaalta olen tätä raskautta odottanut jo 1.5 vuotta niin olen kuitenkin onnellisessa tilassa. Merkkejä on paljon että pikkuinen on mukana :Heartbigred

Itsellä toi oireiden kirjo on yllättävän laaja siihen nähden et viikkoja on vasta 5+ (1?):bored: .... Rintojen arkuutta on ollu jo yli viikon, tavallinen tee maistuu vanhalle kalalle, selkää, kylkeä, masua jomottelee vaihtelevasti, suoli toimii.... Myös hajuaisti on voimistunu, vaikkei mitkään hajut (ainakaan vielä... kopkop*) ällötäkään pahemmin. Ja sit eilen nousi lämmöt 37,8, toivottamasti se on myös tästä raskaudesta johtuvaa, eikä mtn flunssan alkua...

Täällä on myös tuo yöheräily, mutta saan kyllä yleensä unta. Olen ollut saikulla pitkään ja tottunut nukkumaan johonkin 10 asti, nyt herää viimeistään 7 aikaan jota myös pidän oireena :D hajuaisti myös voimistunut!

Takaisin