Oireet

Mulla oli esikoista odottaessa ummetusta. Ja sitten tuli pukamia kun istua nökötin pöntöllä.... Tokaa odottaessa osasin jo etukäteen varautua ruokavaliolla, enkä ikinä mennyt pöntölle ennen kuin oli jo melkein lahkeessa ;) :D
Vältyin sit kokonaan ummetukselta ja pukamilta :) samaa kaavaa koetan noudattaa nytkin :)
Se ummetus on kyllä maailman kauhein tunne. Esikoisen syntymän jälkeen oli ihan jäätävä ummetus. Tokan kohdalla synnytyksen jälkeen selvisin ilman ummetusta :)

Heh Arlaingman täällä saatii pidettyä sisällä mutta toisesta päästä sit senki edestä... yöllä alko olo helppaa ni pääsi nukkumaan ja ny ei kyllä maistu mikään :D

Apteekin kautta siis kotia! Mulla ei oo ikinä ollu mahan kans ongelmia ennen tätä ja päälle vielä normi turvotus niin on muuten aikamoinen masu jo täällä! o_O

Mulla on nyt toista päivää ihan karsee maku suussa. Hampaiden pesukaan ei auta. Ikenetkin alkanu vuotaa verta harjatessa.

Täällä alkaa olemaan viikkoja reilu 5. Ovulaation mukaan pian 6 viikkoa täynnä.
Kohdun kasvukivut on välillä aika huikeita. Käynyt mielessä välillä jopa kaksoset. Vatsa pömpöttää myös jo. Vajaan viikon päästä ultra, joten jospa jotain selviää sitten.
Unettomuus tällä hetkellä historiaa. Onneksi viime yönä upposi 10 tuntia unta.
Onko täällä muita herkkiksiä? Olen muutenkin luonteeltani herkkä ja nämä hormoonit :grin Välillä itkettää kaikki ja seuraavassa hetkessä naurattaa kuinka hormoonisekopää sitä on. Tämän aamun itkut tuli kun mies oli kiireinen töissä eikä ehtinyt viestittää. Kun se ei enää rakasta :nailbiting: Mieli menee muutenkin :smiley-angelic008Mitenhän tuo mies pysyy perässä?? :) Onneksi on ymmärtäväistä laatua.

Mulla kans ummetus vaivaa ja ei kyl Levolacista kummosta apua oo, muutenkin on niin ällöttävää että meinaa oksu lentää. Joskus aikaisemminkin oon käyttäny ja sillon kai se meni alas mut nyt taitaa lentää loppupullo roskiin ja haen jotain muuta apua!

Mantunen, tekisi koko ajan mieli pestä hampaat. Ihan mitä tahansa suuhunsa laittaa, niin hetikohta maistuu kauhealle! Ikenet on nyt vuorostaan ihan kunnossa, mutta maku ei.

Oireita ei juuri ole. Hmmm.. Ainoastaan krooninen nälkä ja makean himo! Eikä sekään kovin poikkeavaa ole.

Sattuuko teitä alavatsaan kun yskitte tai aivastatte? Ihan kamalia repäisykipuja alkanut ilmaantumaan.

Lälly, miulla alko repäsykivut jo ennen plussaa..

Mä mietin, että voiko toi sektioarpi vaikuttaa siihen, että nää on näin kivuliaita.. Esikoisesta ei ollut näin pahoja.

Mulla oli kans ihan hirveitä repäisykipuja etenkin aivataessa, mutta nyt ei oo enää kuulunu. Pyrin kyllä jo valmiiks vähän kippuraan kun aivastuttaa.

En miekään muista et viimeeks ois ollu näi aikaseen ainakaan.. Ehkä toi arpi vaikuttaa tosiaan.

Sattuu kun aivastaa, yskii tai jos kääntää kylkeä liian nopeasti, samaa oli viimeksikin ja mulla kipu on tuolla arvella. Esikoinen on sektioitu. Viimeks tää ei suinkaan helpottanut raskauden edetessä vaan alkoi myös polttava kipu ja muuta.

Mulla kans maistuu kokoaika ihan kamallalle suussa!!! Siis piti heivata kielikorukin muutama päivä takaperin roskikseen, kun se metallin maku ei ottanu loppuakseen. No nyt maistuu muutenvain ihan kauhelta!!!!
Mullakin noita kipuja vatsassa, aivastaessa ja yskiessä.. Välillä myös yöllä herään jos teen äkkinäisiä kääntymisiä, kun kirpasee vatsasta. Nyt viimepäivinä huomannut, et myös venytellessä navan ympäriltä ja alavatsalta sattuu!

Repäisykipu tullut tutuksi täälläkin. Pari kertaa esimerkiksi nopsaan ylösnoustessa kirpaissut aika kovasti alavatsasta. Kaikenlaisia oireita sitä! :) Ja voi että tää paha maku suussa! Aamuisinkin aina sellainen tunne, ettei olis viikkoon suutansa pessyt. Ja heti hampaiden pesun jälkeen sama homma. Plus bonuksena päälle hirmuiset yökkäilyt hampaita pestessä. Takahampaat saa ottaa aika varovaisesti, muuten nousee kyllä oksennus kurkkuun :wacky:

Uusien oireiden kavalkadi jatkuu: kohtu tuntuu ihan kivikovalta, ihan kuin ois kivi kohdun tilalla o_O En siis käsin tunnustelemalla tunne kohtua, mutta 'sisäisesti' tällänen fiilis..

Takaisin