Oireet

Apua, mä pyörtysin tänään, onkohan normaalia? En pahasti, ja olin istuallaan mutta kuitenkin! Todella heikko ja sekava olo, eikä syöminen auttanut. Voisko olla alhaset verenpaineet vaan?

Apua, mä pyörtysin tänään, onkohan normaalia? En pahasti, ja olin istuallaan mutta kuitenkin! Todella heikko ja sekava olo, eikä syöminen auttanut. Voisko olla alhaset verenpaineet vaan?
Tuttu tarina, mä pyörryin eilen kans. Soitin terkkarille missä käskettiin soittaa ambulanssi, tulivat testaamaan paineet ja verensokerin ja molemmat alhaalla. > tiputukseen kättärille. Siellä kätilö sanoi, että alkuraskauden huimaus ja pyörtyily on melko yleistä ja usein johtuu hetkellisestä painojen romahtamisesta. Suosituksena aina yhteys omaan terveyskeskukseen/neuvolaan. Yleensä laittavat nesteytykseen siks, että saadaan arvot kohdilleen. Ei siis ole vaarallista, ellei tömähdä niin että paikat kolisee tai on kovia alavatsakipuja- toispuoleisia tai olkapääpistosta. Soita ihmeessä neuvolaan, eiköhän katsota labrat sit ja jatkotoimenpiteet sen mukaisesti. :) tsemppiä heikotuksiin!

Mä pyörryin lasten kanssa pulkkamäessä muutamapäivä sitten. Aikanaan kun odotin esikoista niin sillon tuli kans pyörryttyä muutamaan kertaan. Mul on matalat paineet ja tekevät tepposiaan.

Okei.. No hyvä että muillakin tai siis eihän tää siis kivaa oo mutta ei oo ihan yksin tän kanssa! En kolahtanut mihkään, istualtaan kaaduin kaverin päälle :D tänään oli taas niin huojuva olo että jäin suosiolla kotiin. Toivottavasti tää ei kestä kauaa!

Hui pyörtyilijät olkaahan varovaisia :Heartred

Minun selkäsärky vaan jatkuu joten pidin melkein koko yön lämpötyynyä päällä kun neuvolasta sanottiin että on turvallista ja nyt luin että sais pitää vaan 20 minuuttia kerrallaan..oon nyt sitte varmaan keittäny sen alkioressun jos se edes on siellä..

Tunteeko joku toinen olonsa jo potkupalloksi? Oon 5+3 vasta ja siis maha on ollut älyttömän turvonnut viimeset 8pv..

Miina123 mäkin oon ollu raakaustestin teosta asti ku oisin puolessa välissä raskaana :"D ärsyttävä vaiva viimeaenpäälle mun mielestä toi turvotus .. kauheen täysolo vähänniinku koko ajan :D

Itsellä viikkoja tällä hetkellä n.6-7.
11.2. varmistuu ultrassa :) Itsellä on ehtinyt olemaam jo melkoinen oireiden kirjo
Suurinpiirtein tulojärjestyksessä:

Vatsan nippailut
Lisääntynyt ruokahalu
Väsymys
Etova olo
Vatsaa turvottaa
Rinnat tooodella kipeät/turpeat - varmaan yhden kuppikoon kasvaneetkin jo

Osa oireista on jo hävinnyt/lieventynyt. Tällä hetkellä (eikä usempaan päivään) ei ole muuta kuin rintojen arkuus.

:joyful:

Täällä kans turvottaa kovasti, ja kun on tätä ylimääräistä painoa joten tunnen iteni entistä enemmän suuremmaksi. Ja täällä kans jo ennestään suuret rinnat ovat suurentuneet. Muutenkin niin hankala löytää rintaliivejä joten nyt on vielä haasteellisempaa.

Täällä miettii että oksentaako vai ei. :D Toisaalta olo vois helpottua mutta toisaalta pelkään että "hanat aukeaa" :happy118

Täällä jäljellä kunnon oireista väsy ja turvotus, muuten on kaikki hiipunu :bored: tissikipu on lievä nännikipu ja ällötys on vaihtunu siihen että voin syyä vaikka hevosen. Pahoinvointi tulee vaan jos tulee nälkä tai jos teen jotain oikeesti fyysistä niinku lumityöt eilen ja tänään. Hirveen hankala tässä nyt sitte vetää johtopäätöksiä sukupuolesta puoleen tai toiseen ku oireet/oireettomuus viittaa kumpaanki :wink

Tiiamariia mul on ihan sama! Oksettaa ihan kamalasti mut pidän sisällä kyl viimiseen asti ku pelottaa et sit lähtee ihan käsistä :D

Täälä yks jonka pitäis olla koko päivä työkokouksessa. Puolisen tuntia olin ja nyt kökötän työn vessassa pimeässä. Hyi mikä olo!

Täällä hirveet ilmavaivat nyt pahimpana. Oikeen tekee pahaa kun ei vaan lopu. Mieskin jo ihmettelee että miten sä noin piereskelet :D

Onneksi itellä ei oo ilmavaivoja mutta ekaa kertaa ikinä mulla on ummetusta! Ja nyt mä sitte vaan "panikoin" että mulle tulee pukamia :eek: ja mulle on tulossa flunssa :sad001 just ku mies ois viikonloppuna viemässä mua treffeille :sad001

Takaisin