Arlaingman
Satasella mukana keskusteluissa
Apua, mä pyörtysin tänään, onkohan normaalia? En pahasti, ja olin istuallaan mutta kuitenkin! Todella heikko ja sekava olo, eikä syöminen auttanut. Voisko olla alhaset verenpaineet vaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuttu tarina, mä pyörryin eilen kans. Soitin terkkarille missä käskettiin soittaa ambulanssi, tulivat testaamaan paineet ja verensokerin ja molemmat alhaalla. > tiputukseen kättärille. Siellä kätilö sanoi, että alkuraskauden huimaus ja pyörtyily on melko yleistä ja usein johtuu hetkellisestä painojen romahtamisesta. Suosituksena aina yhteys omaan terveyskeskukseen/neuvolaan. Yleensä laittavat nesteytykseen siks, että saadaan arvot kohdilleen. Ei siis ole vaarallista, ellei tömähdä niin että paikat kolisee tai on kovia alavatsakipuja- toispuoleisia tai olkapääpistosta. Soita ihmeessä neuvolaan, eiköhän katsota labrat sit ja jatkotoimenpiteet sen mukaisesti. :) tsemppiä heikotuksiin!Apua, mä pyörtysin tänään, onkohan normaalia? En pahasti, ja olin istuallaan mutta kuitenkin! Todella heikko ja sekava olo, eikä syöminen auttanut. Voisko olla alhaset verenpaineet vaan?