Oireet

Maiskukka ei kyllä oo ollu arka, tai en ainakaan muista :o

Sekopäisiä unia täälläkin, taas alko näköjään nää eksäunet pyöriä. Mikä ihme siinäkin on et niitä näkee raskaana :o en siis valveilla pohdi, mut viime raskaudessa tuli myös uniin..
Mäkin nään jokayö eksäunia!!! Todella epämukavia semmosia :( aaagh!

Mistä tietää onks raskauspahoinvointia vai vatsatauti? Vieraita tulossa ja tottakai tää iski nyt :'(

Kiitos lohdusta kaikille! Saatoin hätääntyä turhaan. Nyt ei pyyhkiessä juuri mitään ja tuntuisi että tuossa häpyhuulen tietämillä olis joku pieni nirhauma tmv... silti huolettaa, mutta niin kauan kun ei oo kipuja ja kunnon vuotoa niin toivoa on, eikö vaan?

Sydänkäpynen toivotaan et on ihan vaaratonta!

Ja ve voi ei :( koita selvitä!

Sydänkäpynen, voi ei :( onko mitään kipuja? Meinasitko huomenna soittaa neuvolaan?

Sydänkäpynen ♡
Toivottavasti tuhru meinaa sulla nyt jotain muuta ku mulla joulukuussa..

Monilla tulee tuhrua ja se ei merkkaa mitään ♡

Etinen istukkahan voi aiheuttaa kanssa vuotoja läpi koko raskauden, itse en huolestuis jollei aivan solkenaan vuoda kera kivun. Etinen siis tarkoittaa kohdunsuun päällä kasvavaa istukkaa.

Rusehtava vuoto on oletettavasti vanhaa verta ja voihan tuota tulla valemenkatkin. Itellä on tullut edellisissä tuhruvuotoa siihen aikaan kun olisi kuulunut olla menkkojen.

Kipuja ei oo, mikä on kai hyvä. Soitan maanantaina neuvolaan.. varasin jo ajan luotto gynelle keskiviikoksi. Täytyy kai seurailla miten kehittyy tästä. Nauti tässä nyt sit alkuraskaudesta.

Toivottavasti tosiaa selviätte säikähdyksellä ♡
Tuli todella ahdistava olo kun mietein mitä sun mielessä liikkuu tällä hetkellä..
Haleja!!

Kiitos ♡ Ahdistaa, mutta yritän pysyä positiivisena. Helpotti kuulla että omalla äidillä ollut samanlaista vuotoa raskauden aikana..

Tuhruvuodothan on aika normaaleja alkuraskaudessa, mutta tiedä kuinka voi säikäyttää. Itselläkin kun keskenmeno taustalla. Mutta niin pitkään kun ei kipuja niin todennäköisyys suuri että kaikki hyvin.
Omista oireista. Jonkinlaista pahoinvointia, pissauksen tihenemistä, maha toimii usein, kohdun kasvukipuja öisin ja muuten munasarjoissa vihlontaa, kylmä-kuuma-kylmä-vaihteluita... ja olen onnellinen joka oireesta 1.5vuoden lapsettomuuden jälkeen.
Itsellä aikaisemmin 2 tyttöä ja 2poikaa. Pojista ollut pahoinvointia mutta muuten jaksanut loppu raskauteen asti hyvin. Tytöistä ei pahoinvointia mutta liitoskivut hirveät alkuraskaudesta saakka.

Nyt tuhruttaa niin vähän etten oikein osaa olla huolissani kun ei kipua ole. Mutta menen ens viikolla kuitenkin tilanteen tarkastuttamaan..

Sydänkäpynen tsemppiä, toivotaan, että oli ihan vaaratonta tuhruttelua.

Ve22 mulla kanssa alkanut tulla tänää etovaa oloa ja kahvi haisi pahalle... :woot: meillä oli kuopuksella kyllä oksennustauti, että en nyt sit tiiä onks tää sitä vai raskauspahoinvointia...

Tänään lens laatta oikein huolella, mies tuli tupakalta ja se hais semmoselle märälle tuhkikselle niin johan tuli aamupala ylös... Tähän saakka yrjö on noussut korkeintaan suuhun tai ollut vaan 24/7 etova olo...

Takaisin