Oireet

Mä en pystynyt tytöistä paistaa jauhelihaa, kolmosen kohdalla en pystynyt tekee ruokaa ollenkaan, elin kurkulla ja oksensin melkeinpä koko raskauden kakkosen kohdalla ja kolmosen kohdalla alusta loppuun. En halua enää sellaista.

Just tollasia sekopäisiä unia mäkin nään! :woot: ja usein just lapsiin liittyviä... Varmaa taas joku alitajunta juttu. :wink

Onkohan jollain muulla alavatsa arka?
Siis että istumaan mennessä aristaa..
Entäs lantion seutu noin niiku muuten? Ku tuntuu et mulla lantioki reagoi nyt niin kun ennen tullu vasta myöhemmässä vaiheessa..

Maiskukka ei kyllä oo ollu arka, tai en ainakaan muista :o

Sekopäisiä unia täälläkin, taas alko näköjään nää eksäunet pyöriä. Mikä ihme siinäkin on et niitä näkee raskaana :o en siis valveilla pohdi, mut viime raskaudessa tuli myös uniin..

Mulla on kans ihan hullut unet! Siis oikeesti vaan hullut, ei voi muuten kuvata millon on eksää ja millon villi hevosten kesytystä ja millon jotain takaa ajo juttuja ja siis ihan kamalaa! kerran asuin vaate kaupassa.. Ja yks yö kaivoin madon korvasta. Siis mitä ihmettä!

Niin varmaan pitää mainita viel et nuo eksäunet on lähinnä painajaisia.. Nykyinen mies on aivan ihana ja eksä taas .. no ei niinkään. Näin viimeeks paljon unia joissa olinkin jostain syystä taas eksän kanssa ja tämä nyksä ei halunnut nähä miuta /lastaan. Ja sit heräsin itkien ja ihan hämmentyneenä. Unet oli siis tosi todentuntusia vaikka vähän jotkut asiat oli pielessä..

Mä olen koko viime yön ollut ar-ultrissa. Osassa uutiset on ollu hyviä ja osassa huonoja. Näin huonosti en oo nukkunut vielä tän raskauden aikana!

Mä en oo nähny unia tai ainakaan en niitä muista, mutta muuten oon nukkunu jotenkin huonosti viimeyöt. Huoh ja väsymys on sen mukainen!

Hei sellaista vielä epätoivoissani kysyn, että kai tää tissikipu menee joskus poiskin? Jotenkin todella arat nyt rinnat ja nännit! Ja selkeesti myös väri muuttumassa nänneissä ja illalla kun peilailin niin rinnat näyttää isommilta.. Ehkä kuvittelen vaan.

Miulla ei oo tissit arat.. Mikä on ihan hyvä kun imetän vielä. En kyllä muista et ois hirmu arat ollu viimeekskään.. :s

Minulla nyt mennyt rinnat hivenen airaksi, ei viimeksikään kovin pahasti olleet arat ja toivottavasti ei mene nytkään.

Mulla on edelleen kans tissikipua, ja lantiota vihloo kun aivastaa. Yöksi oon ottanu jo tyynyn lantion tueksi, tuntuu että se pitää saada mahdollisimman auki ja rennoksi mutten osaa nukkua selällään.

Täällä röyhtäily ja piereskely on ihan jotain kamalaa, tulee vaan eikä kerkee ees kissaa sanoa :-D. Kuvottaa ajoittain, enimmäkseen kuitenki hyvä olo. Voisin vaan silti nukkuu vuorokaudet ympäri. Liharuuvat ei oikeen meinaa upota mut keitot onneksi menee ongelmitta alas :-). Oon juonu sitruunavettä nyt pari viikkoo päivittäin, luulen et siinä suurin syy ettei olo pääse ihan kamalaksi :-)

Onneksi on muitakin vähäoireisia :) Edellisessä raskaudessa oksensin harva se päivä ja nyt ei mitään.. Viikkoja kylläkin 6+0 että vielä sitä ehtii.

Jotenki toivon että maanantai olis tässä ja nyt...
Viimeks hävis ensin rintojen arkuus, sen jälkeen menkkaolot ja tilalle tuli tuhru...

Nyt on jo hävinny rintojen arkuus ja on vaan ajoittaista viiltävää kipua vatsalla..
Oon vaan miettiny et vaikka oon vasta 30 ni onko mun keho jo liian vanha olemaan raskaana..
Jos/kun tämä menee kesken ni pitääkö jo luovuttaa?

Mulla ei oo tissit kipeet ollenkaan ja mä siis kans edelleen imetän kuopusta.
Joku mainitsi lantionkivun, mulla ainakin lantioon vihloskelee jo nyt. Mulla on aiemmissa raskauksissa ollut tosi pahat liitoskivut ja pahoin pelkään et täs tulee olee kans. Pahiten vihlasee kun istuu alas tai nousee ylös tai maatessa kun kääntää kylkeä.
Mä oon tosin aikoinaan satuttanut lantioni ja se voi olla osasyy tähän kipuiluun.

Mulla vihloo myös kohtuun, mutta epäilen et kyse on kiinnikkeistä kun takana kuitenkin jo kaksi raskautta ja yksi sektio, viimeraskaudessa oli tällaista samanmoista kipuilua ja vihlasuja.

Maiskukka, et sä vanha oo, mä oon 36 ja on täällä vanhempiakin. Toivottavasti on jotain vaaratonta tuo tuhru.

Maiskukka, sä et kyllä voi olla liian vanha. Toivon kovasti, että kaikki menee kuitenkin hyvin!

Takaisin