Oireet

Viimeks oli tuhrua mutta nyt ei vielä oo.. eikä toivottavasti tulekkaan..
Tiän et täällä on varmast mua vanhempiaki mut tuntuu että mun keho on muutenki ku vanhuksella ni kyl sitä tulee miettineeks et jos kohtu ei jaksa raskautta..

Kaik sanoo että täytys vaa olla ajattelematta asiaa mut kun ei pysty. Ootan vaan sitä maanantaita et asiat selviää mitä tuolla kohdussa tai ulkopuolen tapahtuu...

Maiskukka, jospa kaikki ois kuiteski hyvin ja sun pelot turhia! Tai siis niin turhia ku vaan äidin vaistoilla varustetulla ihmisellä voi olla..

Viipsukka, mä oon kans tytön kohalla oksentanu ku paistoin jauhelihaa. :yuck: kuopuksen kohalla oksensin muuten vaan koko raskausajan.. ja niinhän tuo tuntuu että se oksentelu on taas alkanu, tosin vaihtelevasti. Tiistaina oli aivan huippu olo niin eilen ja tänään on saanu sitte oksennella pitkin päivää:confused::wtf: mutta onneksi tissikipu on vähä laantunu!:wink tosin se sitte taas aiheuttaa sen että miettii onkohan siellä kaikki ookoo...o_O on tämä raskausaika yhtä oravan pyörää!:grin:Heartred

Mulla kanssa mietinnässä miten kroppa jaksaa raskauden. Mitään kipulääkkeitäni kun en saa syödä, eikä panadoli vie ees migreenin pahinta terää. Kipujen päälle sitten pahoinvointi, närästys, maha sekasin ja kokoajan kusettaa mutta vessaan kävelykin on saavutus.

Mulla on ollut rinnat kipeänä alusta asti. Myös alaselkäkipuilu on palannut, joka vähän huolettaa onko sittenkään ihan normaalia? Väsymys on jotain ihan hirveetä ja ilman päiväunia nukahdan illasta jo ennen kahdeksaa. Nälkä on myös jatkuvaa.. Ei mikään ärsyttävä pikkunälkä vaan ihan järjetön nälkä! Vielä on muutama päivä lomaa jäljellä että päikkäritkin onnistuu, mutta mitenhän sitten kun koulut alkaa.. En kyllä tiedä miten sitä jaksaa kun väsymys on tätä luokkaa ja koko ajan pitäs saada jotain syötävää :eek:

Kiva tietää, että muitakin joilla levottomat unet?!:woot: mä olin viime unessa synnyttämässä jossain ihme paikassa, jossa koko huone oli täynnä synnyttäjiä ihan vieri vieressä.. Mietin siinä vaan, et jaahas tässä nyt vaan sit ponnistelemaan?? :hilarious:

Maiskukka et sä oo liian vanha! Ja toivotaan, et kaikki menee kuitenkin hyvin. :happy:

Mulla alkaa nyt rinnat olla niin kipeät, että kohta joudun laittaa yöksi jotkut liivit... Ja suihkussa vesi sattuu, ku osuu nänneihin. :confused:

Levottomista unista puheen ollen: nukuin äsken päikkärit ja näin unta että emmerdalen zack kävi makaamaan mun alavatsan päälle ja se teki kipeää, yritin töniä sitä pois mut se ei millään siirtynyt. Heräsin siihen että huidoin käsillä ja hoin au au au :D Sit vasta tajusin et ei mua satu mihinkään.

Alien&I mulla on molempien edellisten raskauksien aikana ollut kipuihin tarvittaessa panacod ja sitä joutunutkin syömään ja migreeniin sumatriptan, sitä saa syödä raskaanakin.
Onneksi on olemassa erityisäitiyspolit niin siellä seurataan sekä äitejä että lapsia, ettei kummankaan vointi ole huono.

Panacodia miullakin. Jos migreeni iskee pahasti niin varmaan estolääkitys..

Hei!! Onko jollain tullut yhtäkkiä niin että silmissä heittä niin että meinaat kaatua? Mulla nyt 40minsaa silmissä heittänyt. Huom. Ei siis sinänsä pyörryttänyt!

Miina123 mulla ollu jo neljättä päivää. Ärsyttävää :( luulen et verensokeri tai verenpaine tai joku tekee :)

Mutta mulla ei siis oo kokoaikasta vaan semmosta et välillä tulee aina kun jotain tekee ja on seisalleen mut ei muuten

Verenpaine itellä taitaa aiheuttaa.. Mut syömättömyyskin voi olla (alhanen verensokeri)

Niin oon minäkin aatellut kun ollu muissakin raskauksissa mut ei kyllä näin pahana vaa eiköhän mee ohi :)

Mulla oli samaa edellisessä raskaudessa, nyt ei vielä ole ollut, toivottavasti ei tulekaan, on kyllä todella häijyn tuntusta!

Onko kenelläkään muuten tietoa siitä, kuinka kauan keltarauhanen voi vihoitella, eli milloin sen toiminta siirtyy istukalle? Mulla on välillä tosi ikäviä kipuja oikean munasarjan kohdalla (sieltä tämä vissiin lähtöisin, oikean vuoro ainakin olisi ollut) ja mietin vain, kuinkahan kauan tää kestää, tai kuinka kauan on normaalia..

Mul on yläselkä ja hartiat niin jumissa et mul tulee semmosta kiertävää huimausta, semmosia humahduksia. Istuallaan tuntuu et kopsahdan kumoon ja jos seistessä tulee niin meinaa kaatua, tasapaino katoaa.

Nyt tuli vaaleanpunaista pyyhkiessä :'( ei oo kipuja ja tuli toooosi vähän, mut silti huolettaa..

Voi ei Sydänkäpynen! Voisko johtua kuivista limakalvoista? Ootteko harrastaneet seksiä? Jos jatkuu, niin soittoa neuvolaan vain!

Sydänkäpynen mulla on kaks kertaa tullu ihan kunnolla verta ja just vaaleenpunasta tuhruvuotoa ja oli tulehus.. lääkekuurin jälkeen ainakin tähänmennessä ollu vuodot poissa. Säikäyttää vaan voi olla ihan vaaratontakin :)

Takaisin