Oireet

Ah jes! Kiitos Mannikka. Vedänkin heti samointein. Kauheet alavatsa kivut johtuu varmaan suurimmaksi osaksi just tosta laiskasta suolesta :(

Miulla myös koskee välillä mahaan ja sillon pakko päästä vessaan :/ mut jumissa ei oo pikemminki päinvastoin..

Joo niin jokainen on erilainen :) yksi poika on ennestään kun joku kysyi. Noh viime yönä ei nukuttu minuuttiakaan vähän väliä oli kovaa vihlonut mahassa ja tänään tosi kovia menkkamaisia kipuja.

Mä söin esikoisen raskauden ajan visibliniä päivittäin, oli ainoo, miten sain vatsan pidettyä toiminnassa. Vielä ei ole ollut ongelmaa, välillä päinvastoin.

Hei mulla kans jummii maha. Onkohan duphalac ihan turvallista käyttää raskausaikana? Ja mietin kun (hehkeä fakta) mulla oli kierukan aikaan sama ku nyt raskaana että kun suoli on "täynnä" niin mulle tulee menkkajomoja, että onkohan se ihan "normaalia"?

Mkm toivotaan! :wink mulla siis kaksi tyttöä ennestään, ja ne raskaudet oli aikalailla samanlaisia.:)

Mulla on myös ollu yli viikon todella outoja ja levottomia unia.. voi tietysti olla muutenkin, unien muistaminen menee mulla jotenkin jaksottain. Saa nähdä jatkuuko, vähän vähemmälläkin aktiviteetilla pärjäisin öisin :bag:

No nyt on kyllä olot :x pakko maata vaan sohvalla paikallaan ja yrittää olla puklaamatta. Aamulla tuli jo melkein oksennus. Äkkiä vetäsin vähän ruokaa ni meni ohi. No nyt se tuli takas ..

Voi ei mannikka! Voimia

Mä olen kyllä ihan tyytyväinen ettei (toistaiseksi) oo pahoinvointia tai muitakaan pahempia oireita. Mutta tää mun ärtyneisyys on kyllä todella rasittavaa myös. Ihan itteä välillä hävettää.:smiley-ashamed008

Heippa kaikille! Täällä 6+1 menossa ja oon ollu viimeiset 2vkoa todella huonona. Oksentelu, väsymys j
a huonovointisuus on päivittäistä. Plus että rinnat on kipeät...Ekasta raskaudesta en muista mitään tälläistä, päinvastoin raskaus oli todella helppo:wideyed: Yritän aktivoitua kirjoittelee enemmän kun olot alkaa tasoittua:depressed:

Sydänkäpynen täällä mennään samoilla linjoilla. Tuntuu että koko ajan ärsyttää vaikkei välillä edes mitään syytä oo ja miehelle koko ajan jostain napisee ja esikoinenki ihan ihmeissään ku äiti käy koko ajan kierroksilla.. säälittää oikein ♡ toivottavasti pian tasottuu ennenku kaikki kyllästyy tähän sekoiluun :D

Onko kukaan muu kuullu, että tyttölasta odottaessa oireet olisivat pahemmat kuin poikalasta odottaessa? Tyttölapsi aiheuttais sen ,että hcg olisi korkeampi ?? Onko kellään kokemusta? Itsellä kylllä kaksi aikaisempaa (tyttöjä) ovat olleet kyllä runsasoireisia :D

Jellybean, mä oon itseasiassa kuullut päinvastaista että tyttöä odottaessa lievemmät oireet esim ei niin paljon pahoinvointia kuin poikalasta odottaessa. Mutta itse en usko näihin. Menee samaan kategoriaan ku mahan mallista ennustaminen :D

Tuo hidastunut suolentoimintahan on luonnon oma keino varmistaa että kasvava sikiö ehtii varmasti saamaan kaiken tarvittavan äidin ravinnosta. Eli vaikka olis ihan jäätävät yrjöömiset jne niin koska syöty ruoka menee suoliston läpi hitaammin ehtii kaikki ravinteet varmasti imeytyä ja sen myötä päätyä sikiön käyttöön.

Desiree84: mulla on kans outoja unia. Viime yönä näin unta, että joku kaveri toi esikoiselle synttärilahjaksi 10 käärmettä ja mä olin ainoa, jonka mielestä ne ei oo ollenkaan sopiva lahja 2-vuotiaalle ja niistä pitäisi päästä eroon.

Takaisin